Citroen berlingo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Citroen berlingo
Ahojte.Mám citroen berlingo 1,9D 2001 a strašne mi to zle štartuje za studena.Žhaviče sú v poriadku,kompresia dobrá,olej nežerie,ťah dobrý,len tie studené štarty.Aj cez leto to nebolo nič moc,ale teraz je to hrozné.Zvyknem mu ručným čerpadlom aj naftu napumpovať ,ale to nepomáha.Aj žhavenie sme mu skúšali dávať na priamo,ale nič.Má to najazdené 300 tis,poctivých.Čo s tým môže byť? Má to čerpadlo bosch,neviete ako to má vyriešený systém na studený štart /sýtič / ?Neviete mi niekto poradiť?Ďakujem.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
keby mal vôle 0 aká by bola vôla za tepla?
..pozri nastavenie ventilov..a baterka je ok? štartér točí dobre? nie pomaly? to by chcelo dake video..

Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Vôle ventilov som nepozeral,štartér točí dobre.Ja len teoreticky,keby za studena nebola vôla na ventiloch tak za tepla by sa to hádam dalo počuť ,že trochu šteká do sania,alebo do výfuku,lebo za tepla by vôlu nemalo mať duplom.Za tepla na voľnobeh žiadne zvuky,keď zhasnem teplý motor cca na 20min. a chcem ho naštartovať už ani vtedy nechytá najlepšie ako by malo.Znovu sa pýtam či nepoznáte systém studeného štartu na tomto čerpadle,lebo Lucas ten je iný.
Ucho zbytečně mě biješ do hlavy, když má nulu, vůle zmizí....Je to mnohokrát vyzkoušeno..A situace je následující, motor slibuje, sem tam zablafe , pak se trochu ohřeje a chytne na 2,pak na 3 až se nakonec rozběhne-protože ohřátím VZNIKNE VŮLE ....Proč myslíš, že kolikrát za tepla je rozvod hlučný...protože výrobce musí počítat s tím, že i při minus 25 stupňů musí mít motor vůli pro start...Každý motor je jiné konstrukce , kdy součástky rozvodu podle materiálu mají různou roztažnost a jiné smrštění zastudena..Tento motor má vůli tak akorát/sání 0,15 -20/, ale nesmí během provozu zmizet../protože každý kašle na to, vůle dělat a většina neinformovaných lidí při pohledu na zvedáky je považuje za hydroštely a vůbec je nenapadne, jak to že i po 300000km u těchto motorů hydra nemlátí a nemusí se měnit//pokud někdo při montáži hlavy ty vůle nepřežene/... 

nepropadat panice...