Citroen berlingo

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
dano877
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2011, 18:19
Bydliště: nitra

Citroen berlingo

Příspěvek od dano877 »

Ahojte.Mám citroen berlingo 1,9D 2001 a strašne mi to zle štartuje za studena.Žhaviče sú v poriadku,kompresia dobrá,olej nežerie,ťah dobrý,len tie studené štarty.Aj cez leto to nebolo nič moc,ale teraz je to hrozné.Zvyknem mu ručným čerpadlom aj naftu napumpovať ,ale to nepomáha.Aj žhavenie sme mu skúšali dávať na priamo,ale nič.Má to najazdené 300 tis,poctivých.Čo s tým môže byť? Má to čerpadlo bosch,neviete ako to má vyriešený systém na studený štart /sýtič / ?Neviete mi niekto poradiť?Ďakujem.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A kdy jsi naposledy měřil vůle ventilů..?Můžeš je mít na nule/sací/ a zastudena nemá motor kompresi a nemůže chytit,.Bacha na to..jinak tenhle motor s čerpadlem Bosch chytá líp než TDI... :)
nepropadat panice...
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

keby mal vôle 0 aká by bola vôla za tepla? (LOL) ..pozri nastavenie ventilov..a baterka je ok? štartér točí dobre? nie pomaly? to by chcelo dake video..
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
dano877
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2011, 18:19
Bydliště: nitra

Příspěvek od dano877 »

Vôle ventilov som nepozeral,štartér točí dobre.Ja len teoreticky,keby za studena nebola vôla na ventiloch tak za tepla by sa to hádam dalo počuť ,že trochu šteká do sania,alebo do výfuku,lebo za tepla by vôlu nemalo mať duplom.Za tepla na voľnobeh žiadne zvuky,keď zhasnem teplý motor cca na 20min. a chcem ho naštartovať už ani vtedy nechytá najlepšie ako by malo.Znovu sa pýtam či nepoznáte systém studeného štartu na tomto čerpadle,lebo Lucas ten je iný.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ucho zbytečně mě biješ do hlavy, když má nulu, vůle zmizí....Je to mnohokrát vyzkoušeno..A situace je následující, motor slibuje, sem tam zablafe , pak se trochu ohřeje a chytne na 2,pak na 3 až se nakonec rozběhne-protože ohřátím VZNIKNE VŮLE ....Proč myslíš, že kolikrát za tepla je rozvod hlučný...protože výrobce musí počítat s tím, že i při minus 25 stupňů musí mít motor vůli pro start...Každý motor je jiné konstrukce , kdy součástky rozvodu podle materiálu mají různou roztažnost a jiné smrštění zastudena..Tento motor má vůli tak akorát/sání 0,15 -20/, ale nesmí během provozu zmizet../protože každý kašle na to, vůle dělat a většina neinformovaných lidí při pohledu na zvedáky je považuje za hydroštely a vůbec je nenapadne, jak to že i po 300000km u těchto motorů hydra nemlátí a nemusí se měnit//pokud někdo při montáži hlavy ty vůle nepřežene/... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Má pravdu, předsedo.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
dano877
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2011, 18:19
Bydliště: nitra

Příspěvek od dano877 »

Ja tie vôle teda skontrolujem a dám vedieť ako sa veci majú.Zatial ďakujem za rady.
Odpovědět

Zpět na „Citroën“