motor 1.9TDi 66kw 1Z barometricky tlak
Moderátoři: šulda, Moderátoři
motor 1.9TDi 66kw 1Z barometricky tlak
Chlapi chci se zeptat má se měnit barometrický tlak ve skupině 10 v poli 2 při ruzném zatížení třeba když točim kolem 3tis tak je pořád stejný 962mbar.Auto nemá vůbec tah.Jinak nové turbo oba ventily,podlaky a auto pořád mrtvola.Diky za info.
A zkoušels váhu vzduchu? Jestli funguje? měl sem pašíka 81kW, kde byla total KO a to auto absolutně nejelo, že to bude váha sem si nemyslel a nakonec naštěstí byla... V 90% případů dává váha málo, ale dává, takže auto jen jede hůř, ale jede, ale občas odejde úplně a narát a to pak auto skoro vůbec nejede...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG

BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Jinak v tom poli 2 je atmosferický tlak a ten se nemění... ve skupině dset v poli 3 je tlak turba (součet tlaku atmosferického a tlaku turba), ale lepší je koukat do skupiny 11 kde vidíš požadavek na tlak a jeho skutečnou hodnotu... ve skupině 3 uvidíš váhu vzduchu...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG

BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Re: motor 1.9TDi 66kw 1Z barometricky tlak
musíš do hor aby se měnilkarter píše:Chlapi chci se zeptat má se měnit barometrický tlak ve skupině 10 v poli 2 při ruzném zatížení třeba když točim kolem 3tis tak je pořád stejný 962mbar.Auto nemá vůbec tah.Jinak nové turbo oba ventily,podlaky a auto pořád mrtvola.Diky za info.

OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Re: motor 1.9TDi 66kw 1Z barometricky tlak
Ja právě myslel že ten tlak v poli 2 se má teké měnit.Jinak váha vzduchu nová dáva dostatek podle měřeni.Turbo také uplně nové oba ventilyvšechny podt.hadičky nové.Turbo napojene na krátko přimo na sáni abych vyloučil nějakou netěsnost ale pořád výkon nikde.Jedo to stále jak bez turba.live69 píše:musíš do hor aby se měnilkarter píše:Chlapi chci se zeptat má se měnit barometrický tlak ve skupině 10 v poli 2 při ruzném zatížení třeba když točim kolem 3tis tak je pořád stejný 962mbar.Auto nemá vůbec tah.Jinak nové turbo oba ventily,podlaky a auto pořád mrtvola.Diky za info.
http://www.uloz.to/11472810/log-01-003-010-011-csv tak přidávam Log snad je udělaný dobře.Huml píše:tak to naloguj