motor 1.9TDi 66kw 1Z barometricky tlak

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
karter
Aktivista
Příspěvky: 1493
Odpovědi: 1
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Bydliště: Praha

motor 1.9TDi 66kw 1Z barometricky tlak

Příspěvek od karter »

Chlapi chci se zeptat má se měnit barometrický tlak ve skupině 10 v poli 2 při ruzném zatížení třeba když točim kolem 3tis tak je pořád stejný 962mbar.Auto nemá vůbec tah.Jinak nové turbo oba ventily,podlaky a auto pořád mrtvola.Diky za info.
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

A zkoušels váhu vzduchu? Jestli funguje? měl sem pašíka 81kW, kde byla total KO a to auto absolutně nejelo, že to bude váha sem si nemyslel a nakonec naštěstí byla... V 90% případů dává váha málo, ale dává, takže auto jen jede hůř, ale jede, ale občas odejde úplně a narát a to pak auto skoro vůbec nejede...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

Jinak v tom poli 2 je atmosferický tlak a ten se nemění... ve skupině dset v poli 3 je tlak turba (součet tlaku atmosferického a tlaku turba), ale lepší je koukat do skupiny 11 kde vidíš požadavek na tlak a jeho skutečnou hodnotu... ve skupině 3 uvidíš váhu vzduchu...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Bydliště: Tábor

Re: motor 1.9TDi 66kw 1Z barometricky tlak

Příspěvek od live69 »

karter píše:Chlapi chci se zeptat má se měnit barometrický tlak ve skupině 10 v poli 2 při ruzném zatížení třeba když točim kolem 3tis tak je pořád stejný 962mbar.Auto nemá vůbec tah.Jinak nové turbo oba ventily,podlaky a auto pořád mrtvola.Diky za info.
musíš do hor aby se měnil :)
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
karter
Aktivista
Příspěvky: 1493
Odpovědi: 1
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Bydliště: Praha

Re: motor 1.9TDi 66kw 1Z barometricky tlak

Příspěvek od karter »

live69 píše:
karter píše:Chlapi chci se zeptat má se měnit barometrický tlak ve skupině 10 v poli 2 při ruzném zatížení třeba když točim kolem 3tis tak je pořád stejný 962mbar.Auto nemá vůbec tah.Jinak nové turbo oba ventily,podlaky a auto pořád mrtvola.Diky za info.
musíš do hor aby se měnil :)
Ja právě myslel že ten tlak v poli 2 se má teké měnit.Jinak váha vzduchu nová dáva dostatek podle měřeni.Turbo také uplně nové oba ventilyvšechny podt.hadičky nové.Turbo napojene na krátko přimo na sáni abych vyloučil nějakou netěsnost ale pořád výkon nikde.Jedo to stále jak bez turba.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

tak to naloguj
karter
Aktivista
Příspěvky: 1493
Odpovědi: 1
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

Huml píše:tak to naloguj
http://www.uloz.to/11472810/log-01-003-010-011-csv tak přidávam Log snad je udělaný dobře.
hayty
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2010, 23:34
Bydliště: morava

Příspěvek od hayty »

snímač tlaku vzduchu je u tohoto motoru v řídící jednotce.může být problém v tom,že hadička která je napojena do řj je bud díravá,netěsná nebo je zanesený vstup do řj
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“