Dost jsem o tematu četl a jedině řešení je pouze trošku přislepit egr. Kvůli nové euro normě...protože má egr už čidla...
co mě ale zajima - a určitě to musí jít... kdo a kde by mohl překodovat onu řídící jednotku a vypnout ty debilní čidla... aby se mohlo egr uplně zaslepit...
neví někdo? thx
Míra
E90 330d egr zaslepení M57N2
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Urcite se najde nekdo fundovanejsi nez jsem ja, ale myslim si, ze se to bude muset resit prehranim SW v RJ, napr. pri chipovani ti to lepsi firmy udelaji automaticky, ale treba se pletu.
Napr. na PDcku mne to bylo vypnuty taky pri chipu.
Napr. na PDcku mne to bylo vypnuty taky pri chipu.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

Re: E90 330d egr zaslepení M57N2
Jak přislepit??? Nebude-li mít potřebný průtok, tak ho řj. otevře víc, jinak vyhodí chybu. "Přislepit" nic neřeší, jenom střída pro ovládání poddtlaku bude vyšší. Vypnout se musí v SW, jak píše batoo. Mimochodem a proč to řešíš? Pro dobrý pocit, nebo ti to enormně zasírá sání?? U M57N2 problémy s EGR moc nebyly.Curamrda píše:Dost jsem o tematu četl a jedině řešení je pouze trošku přislepit egr. Kvůli nové euro normě...protože má egr už čidla...
co mě ale zajima - a určitě to musí jít... kdo a kde by mohl překodovat onu řídící jednotku a vypnout ty debilní čidla... aby se mohlo egr uplně zaslepit...
neví někdo? thx
Míra
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Re: E90 330d egr zaslepení M57N2
jj. kvůli dobrymu pocitu..nechci aby mi šla do motoru jakakoliv sračka..