Stránka 1 z 2

Bílý kouř

Napsal: 06 pro 2011, 11:16
od Lukáš Dziak
Ahoj. Měl bych kluci takovej malej dotaz moje O1 AGR mi dělá starosti. Startuje pěkně na drc teplá i studená, předvstřik okolo + - 55, voda se neztrácí. Trysky jsou 520 AHF. Vyměnil jsem obtok turbo se vším všudy za vnt a soft taky nechal přehrát. Egr zaslepil a Kat vyhodil ( byl přicpanej ) Rozvody jsem udělal taky. Opravdu jsem si s tím pohrál. Akorát jediné co vím je že je vadná baňka na turbu. Štve mě to že pokaždé když šlápnu na plyn tak kouří na bílo. Motor je trochu hlučnější oproti kamarádově nebo tátově oktě obě ahf. Mám strach aby se něco neposralo tak proto zatím stojí v garáži. Nevíte někdo čím by to mohlo být ???

Děkuju moc Lukáš

Napsal: 06 pro 2011, 18:14
od Lukáš Dziak
Nikoho nic nenapadá kde by mohl být zakopanej pes ???

Napsal: 06 pro 2011, 18:18
od zizalak
bílý kouř = stopy páry ve výfukových plynech

Napsal: 06 pro 2011, 18:23
od Lukáš Dziak
Když ona se ale voda neztrácí. Kdyby se tratila neřeknu ani půl slova. Hele jenom mě napadlo nemůže bejt v nádrži sražená voda ?? naftu tam mám nvm jak dlouho auto jezdí jednou za uherskej rok.

Napsal: 06 pro 2011, 19:41
od ROBIG
Podívej se jestli nemáš v oleji vodu když jezdíš jenom svátečně

Napsal: 06 pro 2011, 19:52
od octaviask
každe AGR je hlučné....nie je to skôr do modra? pri bielom sa ti začne tratit voda..ale to musíš jazdiť častejšie. voda v oleji nie je? alebo opačne.

Napsal: 06 pro 2011, 19:54
od Tomas.cz
A nebylo by potřeba auto projet a pak hodnotit?
Možná je to jen kondenzát co máš ve výfuku.

Napsal: 06 pro 2011, 21:53
od zizalak
Případně neztrácí se olej? Někdy z profukujícího turba jdou různé čmoudíky.

Napsal: 06 pro 2011, 22:03
od Lukáš Dziak
Rád bych jezdil častěji ,ale vzhledem k práci nemůžu. Je to čistej bílej kouř. Naposled jsem najel cca 80km a pořád kouřilo stejně. Kondenzát z výfuku mě taky napadl. Výfuk nemá ani kat ani tlumič jen nerez koncovku. Olej jsem měnil nedávno když jsem dával zpátky motor do auta a že by tam byla voda se mi nezdálo.
Kdysi jsem měnil těsnění pod hlavou na Fildě kvůli tomu že to žralo vodu a i ten kouř smrděl po fridexu jenže teďkom nic. Co třeba špatnej poměr nafta:vzduch ?? Jinak jsem tam vrznul 5L LTO a namixoval s VIFem a celkem to stichlo.

Napsal: 07 pro 2011, 18:18
od chuckee
Když spadne teplota pod 0°, tak je normalní, že auto bíle kouří. Jestli se ti neztrací voda, tak bych to neřešil.

Napsal: 24 pro 2011, 11:39
od avant
cawec a co když se mi trochu ztrácí voda,

Napsal: 24 pro 2011, 11:42
od hansdob
prasklý těsnění pod hlavou nebo hlava nebo poškozený blok, nerovnost ......

Napsal: 24 pro 2011, 11:50
od avant
ztratí se mi tak deci na 2000 km

Napsal: 24 pro 2011, 12:16
od jericho-3
A co nespálená nafta, jde ten motor dobře,rozvody, nežere..?

Napsal: 24 pro 2011, 12:28
od avant
jede to pěkně a spotřeba phm je 5.5 litru ted v zimě a olej od výměny k výměně je 2-3 deci