Stránka 1 z 1

Picasso 1.6 HDi EDC 16 , neskutečný záser...

Napsal: 12 pro 2011, 19:38
od autoelektrika
Dotaz ohledně Picassa-Regulace na volnoběh 36%,což znamená,že je málo paliva,padá do nouzáku.Vyměněno vysokotlaké čerpadlo(nové),regulátor(nový),snímač tlaku v rejlu (nový),Kanystr s naftou rovnou do vysokotlakého čepadla(vyloučení ucpaného přívodu paliva)-(stejné).Vyměněny vstřiky-10000,-km najeto (stejné).Vše bez závad,pouze při nouzáku:tlak v rampě (nízký).Nemáte někdo s tímto zkušenost?Už tam nemám ani co vyměnit.Jedině jednotku,ale zatím jsem se nedoslechl a ani nedočetl,že se stím někdo setkal.Děkuji

Napsal: 12 pro 2011, 19:51
od Okura
Muj názor Láďo znáš
Bude falšovat elektronika, bude čas začít měřit

Napsal: 12 pro 2011, 20:22
od autoelektrika
Já nechci měřit,tam není místo :roll:

Napsal: 12 pro 2011, 20:39
od autoelektrika
Jo,a podávačku to nemá.

Napsal: 12 pro 2011, 21:11
od oskar
cely rail vymen za jiny a pojede to

Napsal: 12 pro 2011, 21:19
od autoelektrika
Taže lišta?To už dnes slyším po druhé,akorád si nedokážu vysvětlit proč.

Napsal: 12 pro 2011, 21:28
od oskar
jelikoz tam jsou ventilky ty vetsinou odchazi,proto ti to pada do nouzaku,rail neudrzi tlak

Napsal: 13 pro 2011, 00:22
od dhfool
oskar píše:jelikoz tam jsou ventilky ty vetsinou odchazi,proto ti to pada do nouzaku,rail neudrzi tlak
Jaké ventilky??

Napsal: 13 pro 2011, 07:16
od autoelektrika
Třeba myslí přetlakovej ventil na rejlu,ale ten na této verzi není.Na liště je pouze snímač tlaku.

Napsal: 13 pro 2011, 10:03
od dhfool
autoelektrika píše:Třeba myslí přetlakovej ventil na rejlu,ale ten na této verzi není.Na liště je pouze snímač tlaku.
No právě.

Měl jsem podobný problém s 2.0HDI 16v. Auto zničeho nic nereagovalo na plyn a běželo jen na volnoběh, tlak na railu byl nízký. Nové VT čerpadlo i s regulátorama nic neřešilo až přepadová zkouška za jízdy odhalila propouštějicí vstřikovač. Naplnil jsem asi 10 PETek než se to projevilo.
Zajímavé bylo, že se stačilo dotknout balonku na přívodu nafty a okamžitě bylo všechno v pořádku...

Napsal: 13 pro 2011, 15:18
od jericho-3
Teda Dhfoole, ty jdeš až na dřeň, naplnit 10 Petek a až pak zjistit závadu, to chce "vlčáka"..Hlavně že si zákazník /ce/ pak nestěžoval, že mu v autě smrdí nafta... :)

Napsal: 13 pro 2011, 16:05
od oskar
ty ventilky jsem myslel pochopitelne obrazne ;)
ty vstrikovace jsou opravdu nove nebo repas?neni to dlouho co sem daval do 2,5dci repase a zanedlouho zacalo auto blbnout padat do nouzaku,spatny starty,psalo mi to taky listu.nastesti ji mam na zkusku takze tu jsem vyloucil,dal jsem ty vstriky na zkousku a 3ko,takze nove,auto jede upne jinak a bez problemu.
pochopitelne to nemusi byt tvuj pripad,tohle byl renault

Napsal: 14 pro 2011, 23:44
od stefi
tak tak vetsinou u 1,6hdi odidu vstreky ;)

Napsal: 17 pro 2011, 16:22
od chosepm
jezdil jsi s diag? Na kolika procentech máš regulátor než to spadne?
Vstřikovaný množství na válcích v normě? Přepadová zkouška? :-)