Stránka 1 z 3
Oznameni "Emise do dilny"-Touran 2L 16V TDI AZV´03
Napsal: 13 pro 2011, 10:00
od Forest
... resil to uz nekdo na tomto typu? Predbezne se zajimam, pokud by to byla prkotina (viz. odkaz), tak bych to nevozil do servisu.
http://www.volkswagenclub.net/forum-tem ... touran-695
Auto mi prijede zitra, takze prozatim neznam kod zavady.
Napsal: 13 pro 2011, 10:37
od Marek77
To chce VAGa a uvidíš...
Napsal: 13 pro 2011, 11:55
od Forest
Je mi to jasny, tohle je jen takovy to pomyslny stahovani kalhot jeste pred brodem. Uvidime, cim me prekvapi ... nehoraznej bazmek tenhle Touran

Napsal: 13 pro 2011, 12:26
od Marek77
AZV se moc nepovedly...
Napsal: 13 pro 2011, 12:59
od Forest
A ty 16V co nasledovaly byly snad lepsi?

Jinak ja hovorim o autu jako celku, s motorem nastesti jeste nic ... teda mimo toho, ze jsme presli z tech longlife sracek (ktere se spotrebovavaly pomalu jak nafta) na klasiku Valvoline Durablend Diesel 5W-40. Od te doby to olej nezere, resp. v ramci rozumnych limitu a je i lepsi chod (subjektivni dojem).
Koupe Tourana byl jeden z mych nejvetsich omylu me pusobnosti ve firme ... zpocatku jsem byl dokonce hrdej na to, ze se mi ho podarilo zajistit (byl to jeden z prvnich kusu v CR) ... dnes uz se za to stydim ale kdo to kua mel vedet?!

Rikal jsem si, ze kdyz je to na platforme Golfa, tak ze to budou mit vyreseny a jediny, co tam bude vicemene jiny bude kastle ... chyba no.
Napsal: 13 pro 2011, 13:07
od Huml
Marek77 píše:AZV se moc nepovedly...
proč?
Napsal: 13 pro 2011, 14:04
od Marek77
Mechanicky to bylo jedno, ale ten elektronicky omezený soft kvůli výkonu občas zazlobil.
Napsal: 13 pro 2011, 18:33
od kodl
AZV je 16v bez dpf 100kw,nejni špatnej,akorát malinko praskaj hlavy....

Napsal: 13 pro 2011, 19:03
od pekari
Taky mám 2.0 8V ale passata 100kw.Občas mi tam taky naskočila hláška emise do dílny a pak zase časem zmizla.Po výměně žhavičů (3 byly KO) se tato hláška neobjevila už ani jednou!!

Napsal: 13 pro 2011, 19:29
od Riso
vyčisti egr, je to normalka na novejšich autach počitač vyhodnocuje podla prietoku vzduchu či je dobre otvoreny egr, Dan za novsie auta, seru tam same cidlo sami snimač počitač všetko porovnava a pak svieti prístrojovka. Kup si max rv.99 a más pokoj.
Mam tiež Tourana AZV, a tiež VAG ako príslušenstvo
No a AZV bol vždy 16V, aj starši aj novší

Napsal: 13 pro 2011, 20:07
od Tomas.cz
Může mi ještě někdo vysvětlil rozdíl mezi BKD a AZV?
Oba jsou 16v, oba bez dpf ( aspn teda v OII co mám Škoda dílenskou příručku ) a jeden má 103kw a druhý 100kw.
Ten rozdíl je jenom v naladění nebo i jinde?
Napsal: 13 pro 2011, 20:10
od oktáf
mě asi před měsícem na CADDY vyhodilo emise do dílny. Kuna mi přežrala podtlakovou hadičku k EGR ventilu.
Napsal: 13 pro 2011, 20:14
od pokornasek.pepan
AZV a 8V ??to fakt ne Foreste

Napsal: 13 pro 2011, 20:15
od Riso
Tomas.cz píše:Může mi ještě někdo vysvětlil rozdíl mezi BKD a AZV?
Oba jsou 16v, oba bez dpf ( aspn teda v OII co mám Škoda dílenskou příručku ) a jeden má 103kw a druhý 100kw.
Ten rozdíl je jenom v naladění nebo i jinde?
Podla mna su stejne, BKD- SKODA , AZV- VW.
Napsal: 13 pro 2011, 20:43
od Forest
@pokornasek.pepan: dik za pripominku