
Bmw E39 530d
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Bmw E39 530d
Zdravim pánové,prosim vás o názory na výše uvedené auto,zda je to dobrá volba,jak je to sporuchovostií atd atd. Díky všem za odpovědi. 

díky za odpověď,já si to myslim taky jen jsem chtěl názor někoho jinýho. Měl jsem kdysi Bmw e34 tds a byl jsem naprosto spokojen,jen mi to teď příjde už trochu starý a ty nový modely už nejsou tak pěkný. E39 mi příjde jako dobrá volba.
jen ještě pokukuju po v8 4.4i,ale s mojí těžkou nohou mě to brzy svlíkne i z trenek co? 
Uvítám další názory nebo zkušenosti.


Uvítám další názory nebo zkušenosti.

Když další názory, tak já osobně přidám taky jeden čistě svůj názor: Do dieselu s CR systémem bych šel jenom v tom případě, kdy bych měl na účtěn ještě dalších cca 40t v záloze na které bych nemusel šahat a nechat je tam jenom tak ležet pro případ, že se začnou srát vstřiky, čerpadlo, čidla a podobné nesmysly tolik specifické pro CR systém. Motor je to perfektní (mně osobně hrozně moc sympatický už jenom kvůli poměru výkon, krpouťák, jízdní projev vs. spotřeba) ale tento vysokotlak je prostě zrada která se může projevit klidně až za 100 t najetých km anebo i klidně za 10t km. Nejhorší na tom všem je to, že odcházející CR system klidně nemusí při koupi poznat i sebelepší mechanik a znalec.
Takže ekvivalent k tomuto všemu by v mém osobním řebříčku hodnot byl už poctivý motor, a to M60B40(B44) který bych si nechal předělat na plyn. O výkonovém potenciálu se nemá cenu u tohoto mototru ani bavit, že...
Zvuk je naprosto dokonalý a při provozu na plyn úbytek výkonu naprosto zanedbatelný a skoro neznatelný. No a nejlepší na tom všem je to, že co se nákladů na ujetý km týče, tak je na tom tento motor s lpg zástavbou v podstatě stejně jako 3.0D, ale jízdním projevem jen úplně někde jinde.
Zkrátka dnes bych už asi váhal jestli naftu nebo benzinovou vysokoobsahovou atmosferu...
Takže ekvivalent k tomuto všemu by v mém osobním řebříčku hodnot byl už poctivý motor, a to M60B40(B44) který bych si nechal předělat na plyn. O výkonovém potenciálu se nemá cenu u tohoto mototru ani bavit, že...

Zkrátka dnes bych už asi váhal jestli naftu nebo benzinovou vysokoobsahovou atmosferu...
V8 se do E39 nevlezou a proto tam dávali šnekové řízení s pomocným čepem. To auto je hrozné kopyto. Navíc je o cca 120kg těžší než diesel. Paradoxně se na přestavbu na LPG hodí líp než I6, kde to nemají rády hlavy.Míšánek píše:Když další názory, tak já osobně přidám taky jeden čistě svůj názor: Do dieselu s CR systémem bych šel jenom v tom případě, kdy bych měl na účtěn ještě dalších cca 40t v záloze na které bych nemusel šahat a nechat je tam jenom tak ležet pro případ, že se začnou srát vstřiky, čerpadlo, čidla a podobné nesmysly tolik specifické pro CR systém. Motor je to perfektní (mně osobně hrozně moc sympatický už jenom kvůli poměru výkon, krpouťák, jízdní projev vs. spotřeba) ale tento vysokotlak je prostě zrada která se může projevit klidně až za 100 t najetých km anebo i klidně za 10t km. Nejhorší na tom všem je to, že odcházející CR system klidně nemusí při koupi poznat i sebelepší mechanik a znalec.
Takže ekvivalent k tomuto všemu by v mém osobním řebříčku hodnot byl už poctivý motor, a to M60B40(B44) který bych si nechal předělat na plyn. O výkonovém potenciálu se nemá cenu u tohoto mototru ani bavit, že...Zvuk je naprosto dokonalý a při provozu na plyn úbytek výkonu naprosto zanedbatelný a skoro neznatelný. No a nejlepší na tom všem je to, že co se nákladů na ujetý km týče, tak je na tom tento motor s lpg zástavbou v podstatě stejně jako 3.0D, ale jízdním projevem jen úplně někde jinde.
Zkrátka dnes bych už asi váhal jestli naftu nebo benzinovou vysokoobsahovou atmosferu...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
nevím jaká negativa konkrétně mylíš, já 3.0d měl několik a nikdy s tím extra problémy nebyly / v porovnání s ford,opel nebo i koncern
samozřejmě, viděl jsem i kixlej motor M57N, ale to páč byl zarostlej filtr odvětrání a shořel píst, jinak bych to tak černě neviděl
ideálně dovézt sám z německa, dá se tam pěknej kočárek sehnat za pěknej peníz ( několik osobních zkušeností ), určo ne itálie
samozřejmě, viděl jsem i kixlej motor M57N, ale to páč byl zarostlej filtr odvětrání a shořel píst, jinak bych to tak černě neviděl
ideálně dovézt sám z německa, dá se tam pěknej kočárek sehnat za pěknej peníz ( několik osobních zkušeností ), určo ne itálie

- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
E39 určitě špatná volba není, má svoje mouchy jako všechny auta a samozřejmě záleží na konkrétním kusu na kterej se narazí.
Než jsem si 39ku s 3,0d pořídil, tak jsem nechápal proč ve všech autorecenzích haní VW TDI motory pro jejich hlučnost a (ne)kultivovanost.
Servis nebude určitě nákladnější jak třeba u A6 2,5TDI V6, přitom se to nedá min po motorové stránce vůbec srovnávat. I po 250tkm jsem měl původní přední ramena, u A4 B6 jsem přední nápravu pořád dokola řešil.
A v tomto období se mi líbí jak se to auto bezkonkurenčně rychle ohřeje a topí (i bez webasta)
Než jsem si 39ku s 3,0d pořídil, tak jsem nechápal proč ve všech autorecenzích haní VW TDI motory pro jejich hlučnost a (ne)kultivovanost.
Servis nebude určitě nákladnější jak třeba u A6 2,5TDI V6, přitom se to nedá min po motorové stránce vůbec srovnávat. I po 250tkm jsem měl původní přední ramena, u A4 B6 jsem přední nápravu pořád dokola řešil.
A v tomto období se mi líbí jak se to auto bezkonkurenčně rychle ohřeje a topí (i bez webasta)