Bmw E39 530d

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Malas
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 bře 2009, 18:49
Odpovědi: 0

Bmw E39 530d

Příspěvek od Malas »

Zdravim pánové,prosim vás o názory na výše uvedené auto,zda je to dobrá volba,jak je to sporuchovostií atd atd. Díky všem za odpovědi. :?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20347
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

je to dobrá volba, hlavně ty poslední ročníky, když ti nevadí trochu sešlej design, není co řešit
motoráž 3.0d bez problémů
Malas
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 bře 2009, 18:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Malas »

díky za odpověď,já si to myslim taky jen jsem chtěl názor někoho jinýho. Měl jsem kdysi Bmw e34 tds a byl jsem naprosto spokojen,jen mi to teď příjde už trochu starý a ty nový modely už nejsou tak pěkný. E39 mi příjde jako dobrá volba. :-D jen ještě pokukuju po v8 4.4i,ale s mojí těžkou nohou mě to brzy svlíkne i z trenek co? (wallbash)
Uvítám další názory nebo zkušenosti. ;)
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

Když další názory, tak já osobně přidám taky jeden čistě svůj názor: Do dieselu s CR systémem bych šel jenom v tom případě, kdy bych měl na účtěn ještě dalších cca 40t v záloze na které bych nemusel šahat a nechat je tam jenom tak ležet pro případ, že se začnou srát vstřiky, čerpadlo, čidla a podobné nesmysly tolik specifické pro CR systém. Motor je to perfektní (mně osobně hrozně moc sympatický už jenom kvůli poměru výkon, krpouťák, jízdní projev vs. spotřeba) ale tento vysokotlak je prostě zrada která se může projevit klidně až za 100 t najetých km anebo i klidně za 10t km. Nejhorší na tom všem je to, že odcházející CR system klidně nemusí při koupi poznat i sebelepší mechanik a znalec.

Takže ekvivalent k tomuto všemu by v mém osobním řebříčku hodnot byl už poctivý motor, a to M60B40(B44) který bych si nechal předělat na plyn. O výkonovém potenciálu se nemá cenu u tohoto mototru ani bavit, že... :) Zvuk je naprosto dokonalý a při provozu na plyn úbytek výkonu naprosto zanedbatelný a skoro neznatelný. No a nejlepší na tom všem je to, že co se nákladů na ujetý km týče, tak je na tom tento motor s lpg zástavbou v podstatě stejně jako 3.0D, ale jízdním projevem jen úplně někde jinde.

Zkrátka dnes bych už asi váhal jestli naftu nebo benzinovou vysokoobsahovou atmosferu...
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Míšánek píše:Když další názory, tak já osobně přidám taky jeden čistě svůj názor: Do dieselu s CR systémem bych šel jenom v tom případě, kdy bych měl na účtěn ještě dalších cca 40t v záloze na které bych nemusel šahat a nechat je tam jenom tak ležet pro případ, že se začnou srát vstřiky, čerpadlo, čidla a podobné nesmysly tolik specifické pro CR systém. Motor je to perfektní (mně osobně hrozně moc sympatický už jenom kvůli poměru výkon, krpouťák, jízdní projev vs. spotřeba) ale tento vysokotlak je prostě zrada která se může projevit klidně až za 100 t najetých km anebo i klidně za 10t km. Nejhorší na tom všem je to, že odcházející CR system klidně nemusí při koupi poznat i sebelepší mechanik a znalec.

Takže ekvivalent k tomuto všemu by v mém osobním řebříčku hodnot byl už poctivý motor, a to M60B40(B44) který bych si nechal předělat na plyn. O výkonovém potenciálu se nemá cenu u tohoto mototru ani bavit, že... :) Zvuk je naprosto dokonalý a při provozu na plyn úbytek výkonu naprosto zanedbatelný a skoro neznatelný. No a nejlepší na tom všem je to, že co se nákladů na ujetý km týče, tak je na tom tento motor s lpg zástavbou v podstatě stejně jako 3.0D, ale jízdním projevem jen úplně někde jinde.

Zkrátka dnes bych už asi váhal jestli naftu nebo benzinovou vysokoobsahovou atmosferu...
V8 se do E39 nevlezou a proto tam dávali šnekové řízení s pomocným čepem. To auto je hrozné kopyto. Navíc je o cca 120kg těžší než diesel. Paradoxně se na přestavbu na LPG hodí líp než I6, kde to nemají rády hlavy.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

I6? Tím máš na mysli co?
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Inline six
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

(rofl) jo takto

No m60 je fakt nejvhodnější a nejrentabilnější motor na přestavbu
Malas
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 bře 2009, 18:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Malas »

to Mišánek. Díky za názor ;)

Pište další pokud máte zkušenosti,díky. 8)
CYRIL
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 08 dub 2007, 09:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od CYRIL »

Obloukem se vyhni automatu životnost je něco kolem 200tisKm A poslední modely s automatem M57 mají instalovány swirl klapky které se rády ulomí.Též pozor na ty vstřiky.
Osobně bych koupil jen ze servisní knížkou či od pečlivého majitele.Auto má spíše více negativ než pozitiv.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20347
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

nevím jaká negativa konkrétně mylíš, já 3.0d měl několik a nikdy s tím extra problémy nebyly / v porovnání s ford,opel nebo i koncern
samozřejmě, viděl jsem i kixlej motor M57N, ale to páč byl zarostlej filtr odvětrání a shořel píst, jinak bych to tak černě neviděl
ideálně dovézt sám z německa, dá se tam pěknej kočárek sehnat za pěknej peníz ( několik osobních zkušeností ), určo ne itálie :x
Malas
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 bře 2009, 18:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Malas »

roman: Proč ne italie? Mám zrovna jeden kousek vyhlídnutej z italie po 1 majiteli se serviskou a m paketem? Jako že italové jsou prasata,mimojiné????
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20347
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

je to osobní zkušenost, teda spíš několik
kluci měli auta z itálie a vždycky byl nějakej problém, bohužel ne malej - ale nikomu neradím, jak kdo chce, neříkám že se tam nedá koupit slušný auto
motorku mám taky z itálie a bez problémů :)
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

E39 určitě špatná volba není, má svoje mouchy jako všechny auta a samozřejmě záleží na konkrétním kusu na kterej se narazí.
Než jsem si 39ku s 3,0d pořídil, tak jsem nechápal proč ve všech autorecenzích haní VW TDI motory pro jejich hlučnost a (ne)kultivovanost.
Servis nebude určitě nákladnější jak třeba u A6 2,5TDI V6, přitom se to nedá min po motorové stránce vůbec srovnávat. I po 250tkm jsem měl původní přední ramena, u A4 B6 jsem přední nápravu pořád dokola řešil.
A v tomto období se mi líbí jak se to auto bezkonkurenčně rychle ohřeje a topí (i bez webasta)
de-nitro
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 12 úno 2007, 22:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od de-nitro »

no proti 2.5 tdi je to MNOHEM lacinější provoz...
Odpovědět

Zpět na „BMW“