Citroen Xara picaso,chyba nedostatečný tlak paliva

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Bydliště: Blšany u Loun

Citroen Xara picaso,chyba nedostatečný tlak paliva

Příspěvek od Car diag »

Zdravím,nesetkal jste se někdo u 2,0 hdi 66Kw, r.v. 2001. Lexie píše: Sledování vysokého tlaku paliva-Nedostatečný tlak (únik) Přitom v době vzniku závady má tlak paliva 839 barů a cyklický otevírací poměr regulátoru tlaku paliva je 97,3% Myslel jsem že utiká tlak přes vstřiky do přepadů, ale ty se nechávali repasovat a závada pořád stejná,za jízdy auto chcípne(během 15km tak 5krát) pak jde zase hned nastartovat a zase chvíli jede. Za každou radu díky.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

prekontroluj drv sitko a gumičky.jinak bych pak zkusil přepadový test v otackach kdy to spadne i nový díl nemusí být ok nebo ti tam neco muže kolovat v pal soustavě a přicpat vstřik znovu.
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

geo píše:prekontroluj drv sitko a gumičky.jinak bych pak zkusil přepadový test v otackach kdy to spadne i nový díl nemusí být ok nebo ti tam neco muže kolovat v pal soustavě a přicpat vstřik znovu.
. Kde je prosimtě to drv sítko? Prepadový test jsem zkoušel jen na volnoběh,zdali se být vše o.k. Vstřiky mi repasovala firma kam je posilam vždy a nikdy nebyl problém,to se mi moc nezdá.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

DRV je regulator tlaku na čerpadle ten vyndej na konci je mikro sitko tak ho prohlidni vyfoukej prohlidni i tu gumičku a ten plast co je pod ní na nem bývá kus vykouslej a pak to netěsní.ALe někdy samotné vyčištění nepomuže.
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

geo píše:DRV je regulator tlaku na čerpadle ten vyndej na konci je mikro sitko tak ho prohlidni vyfoukej prohlidni i tu gumičku a ten plast co je pod ní na nem bývá kus vykouslej a pak to netěsní.ALe někdy samotné vyčištění nepomuže.
Regulátor se dá vyndat bez čerpadla samotnej,je to tak? Okouknu to jak říkáš a uvidím. Nic jiného tě nenapadá,co by to ještě mohlo být?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

dalši možnost je podavaci čerpadlo pokud ho máš,pokud ne tak netesnost pal soustavy nebo samotny koš v nadrži přicpaný.budeš to muset postupně projit.
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Podávaci čerpadlo mě také napadlo,jen mi nejde do hlavy ten vysoký tlak paliva v době vzniku zavady,kdyby nesla nafta,nebo byla někde přicpaná,tak by to spíš mělo mít nízký tlak,nebo se pletu?
Odpovědět

Zpět na „Citroën“