hydraulicky zdvihak jednostlp vs dvojstlp

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Bydliště: Trstena

hydraulicky zdvihak jednostlp vs dvojstlp

Příspěvek od mtapaj »

V lete budem kupovat novy zdvihak no rozhodujem sa aky, jednostlp alebo dvojstlp..
Dost casto potrebujem mat jednu stranu volnu koli klampiarcine a na dvojstlpovom mi to dost vadi.
prosim aby sa kompetentny vyjadrili..cena kvalita a pod.
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

ve tvim případě asi jedine plošinovej podlažní
dělal sem na něm půl roku a naprostej luxus
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Za mě určitě nůžkovej do podlahy.

Obrázek
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

nužkovej do podlahy = plošinovej podlažní :D

dělal sem přesně na takovymhle a je to neuvěřitelnej komfort
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

Ty jo, to musí být fakt parádní práce s něčim takovým :) Nicméně ta pořizovačka bude asi nejsmysl :-)
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

No tak skor mi ide o to ci je lepsi jednostlp alebo dvoj...
Mam jednostlp stasi maticovy no asi uz pojde do srotu ..
Co stoji ten plosinovy??
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Odpovědi: 0
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Bydliště: Jilemnice

Příspěvek od Viktor.88 »

Každej zvedák má svý plus i mínus, nůžkovej je dobrej kvůli uspoře místa, ale všechno na něm taky nezvedneš... Jednosloup špatnej neni, ale za čas ti pujde k jedný straně, na klempířinu by se ti hodil plošinovej s přízdvihem, nebo ten starej hydraulickej jednosloup je nesmrtelnej....
http://stroje.hyperinzerce.cz/ostatni-s ... a-hodonin/
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

viktore ten hydroulickej motex je největší svině co sem kdy viděl
dělat na tom je otřes a musí bejt vysokej strop

ten nužkáč stoji novej okolo 80 000,- od automotive industrial litomyšl
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Viktor.88
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Odpovědi: 0
Registrován: 29 dub 2008, 21:28
Bydliště: Jilemnice

Příspěvek od Viktor.88 »

My ho už máme 15 let a měnili se tam akorát manžety na pístnici jinak nic, samo že to za pár let bude muzejní kousek ale co se týče spolehlivosti, tak za mě nemá chybu A strop mít vysokej musíš abys pod transitem neklekal na kolena :)
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

tato diskuze mně zajímá docela dost, jelikož si chci zařizovat dílnu a samozřejmě sloupák v ní nesmí chybět ;) Nicméně do teď jsem žil v přesvědčení, že chci mít dvousloupák a ani jinačí variantu jsem si nepřipouštěl - teda až do teď, dokud jsem si nazačal číst tady tu diskuzi a zejména názor co se té karosařiny týče. Je fakt, že si opravdu nedovedu představit nějakou karosařinu na dvousloupáku, nicméně zase výměna spojky a veškeré mechanické práce zespod budou naopak výhodou, že zde nebudou překážet lyžiny, takže jsem teď na vážkách... Je fakt, že nad jednosloupákem jsem nikdy nepřemýšlel jak už jsem řekl. Nicméně by mě zajímaly i zkušenosti s prácema s jednosloupákem - jak se na tom dělá něco na podvozku? Demontáž kardanu, spojky atd?

Jinak se jedná spíš zatím o hobby dílnu pro vlastní potřebu, možná časem by z toho eventuelně byla obživa, ale to je nejsitá a mlhavá budoucnost... :-)

Díky ;)
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

bombastiq píše:
ten nužkáč stoji novej okolo 80 000,- od automotive industrial litomyšl
Tam mají jen nízkozdvih.

Dost jich má max zdvih jen 1.7m a to bych byl skrčenej nebo je potřeba dávat vysoké gumšpalky

Za dobrou cenu je tento a je na 3T
http://www.univer.cz/nuzkovy-zvedak-std-7130-id401
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

90 litrů je dost, na to chrastí co leze ze země. Dělal jsem kdysi na jednosloupu , ten je vhodný jen na tu karosařinu anebo vyměnit žárovku aby nebolela záda.Člověk musel mít soustavu hranolů, pro to které auto...Bylo to jak v truhlárně....Ten dvounůžkáč zase vadí když se dělá práh , ne..? Na druhé straně zase dvousloupák s nohama je bezvadný na mech. práce, ale pro karosáře je k ničemu, ty nohy vadí ...Mám za to, že jednosloup s ližinami jako ještěrka a dvousloup s nohama splní přání pro všechny druhy prací...
nepropadat panice...
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

Tak asi kupim dvojstlp aspon 3t. Budem mat aj montaznu jamu,no a na tu klampiarcinu by mi stacil neaky zdvihak zo zdvihom cca 1m
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

Míšánek píše:tato diskuze mně zajímá docela dost, jelikož si chci zařizovat dílnu a samozřejmě sloupák v ní nesmí chybět ;) Nicméně do teď jsem žil v přesvědčení, že chci mít dvousloupák a ani jinačí variantu jsem si nepřipouštěl - teda až do teď, dokud jsem si nazačal číst tady tu diskuzi a zejména názor co se té karosařiny týče. Je fakt, že si opravdu nedovedu představit nějakou karosařinu na dvousloupáku, nicméně zase výměna spojky a veškeré mechanické práce zespod budou naopak výhodou, že zde nebudou překážet lyžiny, takže jsem teď na vážkách... Je fakt, že nad jednosloupákem jsem nikdy nepřemýšlel jak už jsem řekl. Nicméně by mě zajímaly i zkušenosti s prácema s jednosloupákem - jak se na tom dělá něco na podvozku? Demontáž kardanu, spojky atd?

Jinak se jedná spíš zatím o hobby dílnu pro vlastní potřebu, možná časem by z toho eventuelně byla obživa, ale to je nejsitá a mlhavá budoucnost... :-)

Díky ;)
kup si tady ten co je na fotce a budeš si zaručeně chrochtat ;)
http://stroje.bazos.cz/inzerat/13666918/najezdy.php
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

bombastiq píše:
kup si tady ten co je na fotce a budeš si zaručeně chrochtat ;)
http://stroje.bazos.cz/inzerat/13666918/najezdy.php
Ty voe a jak funguje twnto stroj z ndr? :-D Asi jsem debil ale nějak se mi nepovedlo pochopit ten princip zdvihu :-)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“