hydraulicky zdvihak jednostlp vs dvojstlp
Moderátoři: šulda, Moderátoři
hydraulicky zdvihak jednostlp vs dvojstlp
V lete budem kupovat novy zdvihak no rozhodujem sa aky, jednostlp alebo dvojstlp..
Dost casto potrebujem mat jednu stranu volnu koli klampiarcine a na dvojstlpovom mi to dost vadi.
prosim aby sa kompetentny vyjadrili..cena kvalita a pod.
Dost casto potrebujem mat jednu stranu volnu koli klampiarcine a na dvojstlpovom mi to dost vadi.
prosim aby sa kompetentny vyjadrili..cena kvalita a pod.
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...

renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 733
- Registrován: 29 dub 2008, 21:28
- Bydliště: Jilemnice
Odpovědi: 0
Každej zvedák má svý plus i mínus, nůžkovej je dobrej kvůli uspoře místa, ale všechno na něm taky nezvedneš... Jednosloup špatnej neni, ale za čas ti pujde k jedný straně, na klempířinu by se ti hodil plošinovej s přízdvihem, nebo ten starej hydraulickej jednosloup je nesmrtelnej....
http://stroje.hyperinzerce.cz/ostatni-s ... a-hodonin/
http://stroje.hyperinzerce.cz/ostatni-s ... a-hodonin/
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 683
- Registrován: 15 úno 2010, 16:46
- Bydliště: Uherský Brod
Odpovědi: 0
tato diskuze mně zajímá docela dost, jelikož si chci zařizovat dílnu a samozřejmě sloupák v ní nesmí chybět
Nicméně do teď jsem žil v přesvědčení, že chci mít dvousloupák a ani jinačí variantu jsem si nepřipouštěl - teda až do teď, dokud jsem si nazačal číst tady tu diskuzi a zejména názor co se té karosařiny týče. Je fakt, že si opravdu nedovedu představit nějakou karosařinu na dvousloupáku, nicméně zase výměna spojky a veškeré mechanické práce zespod budou naopak výhodou, že zde nebudou překážet lyžiny, takže jsem teď na vážkách... Je fakt, že nad jednosloupákem jsem nikdy nepřemýšlel jak už jsem řekl. Nicméně by mě zajímaly i zkušenosti s prácema s jednosloupákem - jak se na tom dělá něco na podvozku? Demontáž kardanu, spojky atd?
Jinak se jedná spíš zatím o hobby dílnu pro vlastní potřebu, možná časem by z toho eventuelně byla obživa, ale to je nejsitá a mlhavá budoucnost...
Díky

Jinak se jedná spíš zatím o hobby dílnu pro vlastní potřebu, možná časem by z toho eventuelně byla obživa, ale to je nejsitá a mlhavá budoucnost...

Díky

- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Odpovědi: 0
Tam mají jen nízkozdvih.bombastiq píše:
ten nužkáč stoji novej okolo 80 000,- od automotive industrial litomyšl
Dost jich má max zdvih jen 1.7m a to bych byl skrčenej nebo je potřeba dávat vysoké gumšpalky
Za dobrou cenu je tento a je na 3T
http://www.univer.cz/nuzkovy-zvedak-std-7130-id401
90 litrů je dost, na to chrastí co leze ze země. Dělal jsem kdysi na jednosloupu , ten je vhodný jen na tu karosařinu anebo vyměnit žárovku aby nebolela záda.Člověk musel mít soustavu hranolů, pro to které auto...Bylo to jak v truhlárně....Ten dvounůžkáč zase vadí když se dělá práh , ne..? Na druhé straně zase dvousloupák s nohama je bezvadný na mech. práce, ale pro karosáře je k ničemu, ty nohy vadí ...Mám za to, že jednosloup s ližinami jako ještěrka a dvousloup s nohama splní přání pro všechny druhy prací...
nepropadat panice...
kup si tady ten co je na fotce a budeš si zaručeně chrochtatMíšánek píše:tato diskuze mně zajímá docela dost, jelikož si chci zařizovat dílnu a samozřejmě sloupák v ní nesmí chybětNicméně do teď jsem žil v přesvědčení, že chci mít dvousloupák a ani jinačí variantu jsem si nepřipouštěl - teda až do teď, dokud jsem si nazačal číst tady tu diskuzi a zejména názor co se té karosařiny týče. Je fakt, že si opravdu nedovedu představit nějakou karosařinu na dvousloupáku, nicméně zase výměna spojky a veškeré mechanické práce zespod budou naopak výhodou, že zde nebudou překážet lyžiny, takže jsem teď na vážkách... Je fakt, že nad jednosloupákem jsem nikdy nepřemýšlel jak už jsem řekl. Nicméně by mě zajímaly i zkušenosti s prácema s jednosloupákem - jak se na tom dělá něco na podvozku? Demontáž kardanu, spojky atd?
Jinak se jedná spíš zatím o hobby dílnu pro vlastní potřebu, možná časem by z toho eventuelně byla obživa, ale to je nejsitá a mlhavá budoucnost...![]()
Díky

http://stroje.bazos.cz/inzerat/13666918/najezdy.php
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 683
- Registrován: 15 úno 2010, 16:46
- Bydliště: Uherský Brod
Odpovědi: 0
Ty voe a jak funguje twnto stroj z ndr?bombastiq píše:
kup si tady ten co je na fotce a budeš si zaručeně chrochtat
http://stroje.bazos.cz/inzerat/13666918/najezdy.php

