Stránka 1 z 2

hydraulicky zdvihak jednostlp vs dvojstlp

Napsal: 11 led 2012, 12:30
od mtapaj
V lete budem kupovat novy zdvihak no rozhodujem sa aky, jednostlp alebo dvojstlp..
Dost casto potrebujem mat jednu stranu volnu koli klampiarcine a na dvojstlpovom mi to dost vadi.
prosim aby sa kompetentny vyjadrili..cena kvalita a pod.

Napsal: 11 led 2012, 18:40
od bombastiq
ve tvim případě asi jedine plošinovej podlažní
dělal sem na něm půl roku a naprostej luxus

Napsal: 12 led 2012, 12:00
od Bugs.Bunny
Za mě určitě nůžkovej do podlahy.

Obrázek

Napsal: 12 led 2012, 17:53
od bombastiq
nužkovej do podlahy = plošinovej podlažní :D

dělal sem přesně na takovymhle a je to neuvěřitelnej komfort

Napsal: 12 led 2012, 19:09
od Míšánek
Ty jo, to musí být fakt parádní práce s něčim takovým :) Nicméně ta pořizovačka bude asi nejsmysl :-)

Napsal: 12 led 2012, 19:25
od mtapaj
No tak skor mi ide o to ci je lepsi jednostlp alebo dvoj...
Mam jednostlp stasi maticovy no asi uz pojde do srotu ..
Co stoji ten plosinovy??

Napsal: 12 led 2012, 19:35
od Viktor.88
Každej zvedák má svý plus i mínus, nůžkovej je dobrej kvůli uspoře místa, ale všechno na něm taky nezvedneš... Jednosloup špatnej neni, ale za čas ti pujde k jedný straně, na klempířinu by se ti hodil plošinovej s přízdvihem, nebo ten starej hydraulickej jednosloup je nesmrtelnej....
http://stroje.hyperinzerce.cz/ostatni-s ... a-hodonin/

Napsal: 12 led 2012, 20:49
od bombastiq
viktore ten hydroulickej motex je největší svině co sem kdy viděl
dělat na tom je otřes a musí bejt vysokej strop

ten nužkáč stoji novej okolo 80 000,- od automotive industrial litomyšl

Napsal: 12 led 2012, 21:15
od Viktor.88
My ho už máme 15 let a měnili se tam akorát manžety na pístnici jinak nic, samo že to za pár let bude muzejní kousek ale co se týče spolehlivosti, tak za mě nemá chybu A strop mít vysokej musíš abys pod transitem neklekal na kolena :)

Napsal: 12 led 2012, 21:41
od Míšánek
tato diskuze mně zajímá docela dost, jelikož si chci zařizovat dílnu a samozřejmě sloupák v ní nesmí chybět ;) Nicméně do teď jsem žil v přesvědčení, že chci mít dvousloupák a ani jinačí variantu jsem si nepřipouštěl - teda až do teď, dokud jsem si nazačal číst tady tu diskuzi a zejména názor co se té karosařiny týče. Je fakt, že si opravdu nedovedu představit nějakou karosařinu na dvousloupáku, nicméně zase výměna spojky a veškeré mechanické práce zespod budou naopak výhodou, že zde nebudou překážet lyžiny, takže jsem teď na vážkách... Je fakt, že nad jednosloupákem jsem nikdy nepřemýšlel jak už jsem řekl. Nicméně by mě zajímaly i zkušenosti s prácema s jednosloupákem - jak se na tom dělá něco na podvozku? Demontáž kardanu, spojky atd?

Jinak se jedná spíš zatím o hobby dílnu pro vlastní potřebu, možná časem by z toho eventuelně byla obživa, ale to je nejsitá a mlhavá budoucnost... :-)

Díky ;)

Napsal: 12 led 2012, 21:46
od Bugs.Bunny
bombastiq píše:
ten nužkáč stoji novej okolo 80 000,- od automotive industrial litomyšl
Tam mají jen nízkozdvih.

Dost jich má max zdvih jen 1.7m a to bych byl skrčenej nebo je potřeba dávat vysoké gumšpalky

Za dobrou cenu je tento a je na 3T
http://www.univer.cz/nuzkovy-zvedak-std-7130-id401

Napsal: 13 led 2012, 16:55
od jericho-3
90 litrů je dost, na to chrastí co leze ze země. Dělal jsem kdysi na jednosloupu , ten je vhodný jen na tu karosařinu anebo vyměnit žárovku aby nebolela záda.Člověk musel mít soustavu hranolů, pro to které auto...Bylo to jak v truhlárně....Ten dvounůžkáč zase vadí když se dělá práh , ne..? Na druhé straně zase dvousloupák s nohama je bezvadný na mech. práce, ale pro karosáře je k ničemu, ty nohy vadí ...Mám za to, že jednosloup s ližinami jako ještěrka a dvousloup s nohama splní přání pro všechny druhy prací...

Napsal: 13 led 2012, 17:46
od mtapaj
Tak asi kupim dvojstlp aspon 3t. Budem mat aj montaznu jamu,no a na tu klampiarcinu by mi stacil neaky zdvihak zo zdvihom cca 1m

Napsal: 13 led 2012, 20:27
od bombastiq
Míšánek píše:tato diskuze mně zajímá docela dost, jelikož si chci zařizovat dílnu a samozřejmě sloupák v ní nesmí chybět ;) Nicméně do teď jsem žil v přesvědčení, že chci mít dvousloupák a ani jinačí variantu jsem si nepřipouštěl - teda až do teď, dokud jsem si nazačal číst tady tu diskuzi a zejména názor co se té karosařiny týče. Je fakt, že si opravdu nedovedu představit nějakou karosařinu na dvousloupáku, nicméně zase výměna spojky a veškeré mechanické práce zespod budou naopak výhodou, že zde nebudou překážet lyžiny, takže jsem teď na vážkách... Je fakt, že nad jednosloupákem jsem nikdy nepřemýšlel jak už jsem řekl. Nicméně by mě zajímaly i zkušenosti s prácema s jednosloupákem - jak se na tom dělá něco na podvozku? Demontáž kardanu, spojky atd?

Jinak se jedná spíš zatím o hobby dílnu pro vlastní potřebu, možná časem by z toho eventuelně byla obživa, ale to je nejsitá a mlhavá budoucnost... :-)

Díky ;)
kup si tady ten co je na fotce a budeš si zaručeně chrochtat ;)
http://stroje.bazos.cz/inzerat/13666918/najezdy.php

Napsal: 13 led 2012, 22:36
od Míšánek
bombastiq píše:
kup si tady ten co je na fotce a budeš si zaručeně chrochtat ;)
http://stroje.bazos.cz/inzerat/13666918/najezdy.php
Ty voe a jak funguje twnto stroj z ndr? :-D Asi jsem debil ale nějak se mi nepovedlo pochopit ten princip zdvihu :-)