Stránka 1 z 4
Turbo BMM za BLS
Napsal: 19 led 2012, 23:03
od dolar100
pls je turbo z motora BMM "silnejsie" ako turbo z BLS alebo je to rovnake myslim ze obe su GT 1646V dik
Napsal: 19 led 2012, 23:12
od TDI tech
BMM nema 1749VA?
Napsal: 19 led 2012, 23:16
od dolar100
TDI tech píše:BMM nema 1749VA?
ja prave neviem ......teraz som pozeral jeden inzerat a tam bolo vraj turbo BMM a na fotke GT1646V

Napsal: 19 led 2012, 23:22
od Dukes
TDI tech píše:BMM nema 1749VA?
Nemá.
Napsal: 20 led 2012, 09:14
od Forest
Co jsem se dozvedel, tak pri pomyslnem boji KKK vs GT, tak jediny me znamy pripad hovorici ve prospech KKK je prave v pripade GT1646V. Sam s tim zkusenosti nemam, nicmene doneslo se mi to z vice na sobe nezavislych stran.
Napsal: 20 led 2012, 12:24
od dolar100
ma teda nejaky vyznam menit turbo BLS (asi KKK) za turbo BMM (asi GT1646V) zhladiska zvysenia vykonu?
Napsal: 20 led 2012, 12:42
od Huml
jo, to KKK stojí za hovno
Napsal: 20 led 2012, 12:56
od dolar100
Huml píše:jo, to KKK stojí za hovno

dik
Napsal: 20 led 2012, 19:09
od popan
řešim ten samej problém,taky sem našel inzerát na turbo z BMM,prodávající píše že má výkonovej potenciál kolem 200 koní,ale mě se to zdá docela dost

Tady na fóru se o tom psalo,a našel sem jen že to turbo na tuning neni nic moc,ale co si nechá líbit to nikdo nenapsal. Další věc je,že turbo BMM prý nejde repasovat? Byl sem u TURBOSPORT a dozvěděl sem se,že se do toho nedají sehnat díly,takže buďto funglovka za 26 tis. nebo z něčeho vytaženou volítanou raketu?mam najeto 170 000,turbo původní,takže mě stejnak za chvilku čeká výměna

Napsal: 20 led 2012, 19:20
od sniper--
no 200ps neda zdaleka ani jedno z tech turb

jestli tam nechces davat volitanou vranu,tak porad nejaka moznost jinyho turba je
Napsal: 20 led 2012, 22:16
od popan
mě se těch 200 koní taky zdálo nějakejch nadsazenej!asi to potřebuje prodat

?a jiná možnost nějaký turbíny?to budu muset zrušit částicovej filtr co?
Napsal: 20 led 2012, 22:43
od Dukes
Tady je graf jedný námi upravený Octavie II 77kW (BLS) s hybridním turbodmychadlem DT-2 a odstraněným DPF.

Napsal: 20 led 2012, 23:54
od dolar100
to je pekne, ale co sa tam este prerabalo na toho hybrida okrem" vejfuku "
-sacie potrubie?
-trysky BLS niesu male?
ja by som bral Turbo pri ktorom by sa zachovalo co najviac origo veci na 160 /170 koni
Napsal: 21 led 2012, 00:29
od Dukes
dolar100 píše:to je pekne, ale co sa tam este prerabalo na toho hybrida okrem" vejfuku "
-sacie potrubie?
-trysky BLS niesu male?
ja by som bral Turbo pri ktorom by sa zachovalo co najviac origo veci na 160 /170 koni
Jasně, promiň, zapomněl jsem uvést i další úpravy na voze. Reagoval jsem spíš kvůli tomu, jaké lze dát turbo do BLS a jakého výkonu s ním dosáhnout.
Ve výše uvedeném autě jsou ještě trysky POWERPLUS 1043, snímač tlaku s větším rozsahem a software na míru odladěný na válcové zkušebně.
Auto vykazuje po těchto úpravách jen lehce zvýšenou kouřivost, což je pozitivní.
Napsal: 21 led 2012, 14:31
od popan
hodhoty na grafu jsou luxusní,to je asi úprava přímo od DP?co mají v nabídce?zajímalo by mě do jakého obalu nastrojí hybrida?myslim že tady někdo psal že do obalu KKK hybrid nejde?