Piesty a Ojnice

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Piesty a Ojnice

Příspěvek od Sifon »

Zdravim chcel by som sa opytat na vymenu piestov a ojnic. Aky typ alebo aku znacku by som mal dat do motora 1,9TDI 90PS AHU pre dalsie zvysovanie vykonu? Chcem vymenit trysky ale bojim sa ze ked mu slapnem na plyn, ze to nemusi vydrzat a nechcem riskovat. Kolko to cele priblizne stoji?
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

S ahu sa netrap je to lepsie ako 1Z. Piesty nemen / teda nevie kam chces ist s vykonom/ ale do nejakych 150-160 ps by som si vrasky z piestou nerobil.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Praveze si niesom isty lebo som tu niekde na fore cital ze tie piesty na AHU a 1Z su rovnake
Kolotoč TUNING
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Písty

Příspěvek od bobG3 »

Jsou stejné jen do určitého č. motoru - najdeš to tady, problém je ten, že já jsem č. motoru prostě nezjistil.
G3 Variant synchro
pitrsss
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 lis 2006, 12:47
Odpovědi: 0
Bydliště: od chomutova

Příspěvek od pitrsss »

ahu od výrobního čísla cca 100000 mají písty v pohodě ,jinak já jsem koupil písty i s ojnicemi z agr za 2000kč , počítej práce tak 5000kč pokud si to nebudeš dělat sám ,těsnění pod hlavu a nové šrouby taky něco stojí
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Ty blbý písty maj AHU do č 101 807, od 101 808 už je to OK. Někde tady na fóru už se to řešilo, byl to tenkrát můj dotaz. - napsal Kornout
G3 Variant synchro
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

no cislo je 254471 cize podla toho co pisete by to malo byt OK ale v com su tie piesty ine? a kolko šťavy znesu? Ja len chcem aby ten motor vydrzal upravu a bol po tejto stranke predimenzovany kvoli tomu ze ho cez vikendy moc nesetrim...
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

ak si niesi isty tak to radsej vymen. niekto tam to numero mohol aj v minulosti klepnut.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

jo podle cisla v poho nebyl bych tak skepticky proc mnenit neco co je stejne jestli jsi si tim cislem jisty tak mas pisty dobry a muzes zvesela krmit
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

No isty si som ze to numero je OK ale neviem na kolko su stavane tie piesty s ojnicami a je rozdiel ked sa na tom aute ide cez den do prace a ked sa cez vikendy s chalanmi nahaname...vtedy ten motor dostane zabrat preto aj ked by to za normalnych okolnosti malo vydrzat chcem aby to vydrzalo aj extrem...Viete mi poradit nejaku firmu ktora sa tym zaobera?TU v SR najlepsie BA+okolie...Diky
Kolotoč TUNING
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“