CHIPOVAT ? ( TAHÁM KARAVAN)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
LADAH
Nováček
Odpovědi: 0

CHIPOVAT ? ( TAHÁM KARAVAN)

Příspěvek od LADAH »

MÁM 1,9 TDI 66 KW A CHTĚL BYCH ZVÝŠIT VÝKON. TADY VŠUDE ČTU ŽE SE TÍM NIČÍ SPOJKA, TAKŽE PŘI TAHÁNÍ KARAVANU TO BUDE JEŠTĚ HORŠÍ, JESTLI TOMU DOBŘE ROZUMÍM. MŮŽE MI NĚKDO PORADIT? JSEM LAIK. DÍKY :? :?
chiptuning
Aktivista
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

zalezi jak je uprava udelana,tady vetsinou vsichni chteji max vykon a max kroutak,tak pak samozdrejmne spojka trpi
zalezi jake mas auto protoze treba passat b5 ma 66kw 96kw stejnou spojku ;)
to,ze jezdis s vlekem az tak nevadi,delal jsem auta i lidem co tahaj auta na plataku a v pohode :-D
LADAH
Nováček

Příspěvek od LADAH »

MÁM OCTAVKU A CHTĚL BYCH TO ZVÝŠIT NA TĚCH 85KW. A PROTOŽE CHCI DOST CESTOVAT, TAK SE BOJÍM TĚCH PROBLÉMŮ SE SPOJKOU.
pafka
Aktivista

Příspěvek od pafka »

Určitě to chceš z důvodu rezervy výkonu s přívěsem (předjetí, kopce). Tak spojky se vůbec neboj, a pokud nejsi blázen tak z 99% budeš jezdit jako doposud. Jak napsal chiptuning kdo chce max,tak je potřeby i ostatní komponenty auta. V Tvém případě bych volil ale jiné vstřiky, např. z 81Kw.
chiptuning
Aktivista
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

pri standartni uprave na 118ps by to melo byt bez problemu
pro zajimavost spojka v oktavii 66kw a 81kw je stejna ;)
LADAH
Nováček

Příspěvek od LADAH »

NA KOLIK ASI VYJDOU TY VSTŘIKY? PŘEČIPOVÁNÍ MÁM SLÍBENO ZA 4000 KČ. A CO JE PRO AUTO A PRO MNE LEPŠÍ?
tomáš karbus
Aktivista

Příspěvek od tomáš karbus »

vstriky jsou lepsi provadis udrzbu a zaroven zvedas vykon
bobG3
Aktivista

Příspěvek od bobG3 »