TDI tech píše:Nechapem ako sa moze niekomu pacit taka chu...ovina. Vyzera to otrasne. T148 S3 je oproti tomu dizajnovo ferari. Sak na taku velku kravu je uz asi treba Cecko!? 6.7L darmozrac. Ako chapem v SAE ludi spotreba ani trochu netrapi ale tuto ozrudu, si kupi iba nejaky zakomplexovany jedinec s velkym kontom a malym kok...tom.
Céčko na to nepotřebuješ, v USA ti stačí evropské Béčko i na sedmi tunový obytňák

u nás to na Céčko možná taky nebude, možná ta verze s dvojmontáží...
Jinak k tý regeneraci filtru: u osobáků se regenerace spouští při mírné zátěži, ve vyšších otáčkách (kolem dvou tisíc a výše), typické prostředí na regeneraci filtru je jízda po dálnici. Nedokončené regenerace nevadí, řídící jednotka je dělá preventivně i když nejsou potřeba.
Ovšem jednou za určitou dobu je potřeba, aby regenerace filtru byla dokončena. Když dochází dlouhodobě k přerušení regenerace filtru, filtr se ucpe a auto nejede, řešení je buď výměna za nový (velmi drahé) nebo filtr vykuchat a upravit software.
Regenerace filtru se přeruší, když dáš plný plyn, když otáčky motoru příliš klesnou, nebo jednoduše když auto chcípneš (při krátkých trasách typické). Bokužel prodejci vozů řidiče neupozorňují na to, jak se k filtru chovat a že vozy s filtrem pevných částic vyžadují speciální zacházení. (proč by to taky dělali, když z oprav filtrů mají peníze). Jediné co se dozvíš je, že to snižuje emise...