rozvody: retez vs remen
Moderátoři: šulda, Moderátoři
rozvody: retez vs remen
zajimalo by me jaky ma vyhody retez napr u renault grand scenic 2.0dci oproti klasickym rozvodum na remeni napr vw group? ten retez je dozivotni? nekdo rika ze se vytaha , nemuze preskocit oproti remenu..jak to je? jsem neznaly a proto se tu ptam.dekuji
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
- cippis
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 615
- Registrován: 23 led 2006, 21:02
- Bydliště: okolo Prahy
Odpovědi: 0
u většiny motorů je řetěz doživotní do prvního potkání..
Co vím zatím to dokázal vymyslet pořádně málokdo např. : BMW a 1,6 VTI, Audi 3,2 FSI, Nissan Navara/ Pantfinder 2,5 DCi a tak můžem pokračovat do nekonečna.
Je potřeba to obřas poslechnot a jak hraší vyměnit.
Jediný auto kde hrašení nevadí je starý škodovacký motor 100, 105, 120 130
Co vím zatím to dokázal vymyslet pořádně málokdo např. : BMW a 1,6 VTI, Audi 3,2 FSI, Nissan Navara/ Pantfinder 2,5 DCi a tak můžem pokračovat do nekonečna.
Je potřeba to obřas poslechnot a jak hraší vyměnit.
Jediný auto kde hrašení nevadí je starý škodovacký motor 100, 105, 120 130
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
Je jasné, že je třeba řetěz u OHV je něco jiného než když tahá 2 vačky a čerpadlo, ale třeba u Renaulta /taky Dacie/, byl mechanický napínák na celou životnost motoru včetně řetězu..ŠKodovka to zkoušela /napínák/u prototypu u 1000 mb a nebyla schopna to dotáhnout do konce..Dnešní poddimenzované řetízky a jejich slavné hydr. napínáky jsou pro ostudu, proto je lepší řemen, každý má strach, že praskne..a vymění ho. 

nepropadat panice...
BMW a MB hlavne u benzinu to maji fakt nadozivoti,ale takovy 3,2 FSI? slysel sem,ze typkovi v zaruce ten remen praskl v 113 tis tusim v 99 to zacalo delat hluk,ale neresil to prtoze bylo v manualu napsano,ze to je bez vymeny:D
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
diky moc za postrehy.
Takze rencek to ma teda dobry? Zatim jsem se osobne nesetkal s nikym komu by retez prasknul ale ze se vytaha a pak susti atd jsem uz od par lidi slysel. Takze ve finale pokud to ma automobilka vychytany je to vlastne jedna z vyhod mit retez...
No,proc se tu ptam..jeden znamy co vlastni renault grand scenic 2.0dci ma retez... Nemuze si to do nebe vychvalit,jak ma renault na vstrikovani jakysi patent,rozvody retezem,chlazene turbo atd.. Tak me konkretne zajimaly ty rozvody
Takze rencek to ma teda dobry? Zatim jsem se osobne nesetkal s nikym komu by retez prasknul ale ze se vytaha a pak susti atd jsem uz od par lidi slysel. Takze ve finale pokud to ma automobilka vychytany je to vlastne jedna z vyhod mit retez...
No,proc se tu ptam..jeden znamy co vlastni renault grand scenic 2.0dci ma retez... Nemuze si to do nebe vychvalit,jak ma renault na vstrikovani jakysi patent,rozvody retezem,chlazene turbo atd.. Tak me konkretne zajimaly ty rozvody
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
Prasklej řetěz na BMW , pomlátily se z toho skoro všechny ventily, a přelomila vačka ve 160km/h
Tak nic, chtěl jsem vložit nějakou fotku a nějak to nejde.
Tak nic, chtěl jsem vložit nějakou fotku a nějak to nejde.

PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Svihni to nekam na uloziste at na to muzeme mrknout, predem dik.oldaf píše:Tak nic, chtěl jsem vložit nějakou fotku a nějak to nejde.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=89757
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)