Červená nafta/LTO zjistitelnost z výfuku
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Červená nafta/LTO zjistitelnost z výfuku
Zdravím,
tak jak to teda je se zjistitelnosti LTO/červené nafty z výfuku?????? Provádí celníci vůbec takovou kontrolu??? Každý říká něco jiného. Jeden říká že dávají sondu do výfuku, jinej že jí přiloží k výfuku, další zase že to není sonda, ale jen papírek….. Prostě samý kecy typu říkal Franta z Máslojed…
Já teda nejsem chemik, ale domnívám se, že to je blbost. Co jsem se dočetl, značkovací látka je Solvent Yellow 124 = C22H31N3O2 = uhlík, vodík, dusík a kyslík. Ať mi někdo vysvětlí, jak je možné tuto látku zjistit po spálení za vysokého tlaku ve válci. Podle mě se rozloží na oxidy dusíku a uhlíku stejně jako nafta, takže není možné ji ve výfuku zjistit.
http://www.extratipp.com/nachrichten/re ... 55054.html Tady taky píšou že celníci v Německu berou vzorky z nádrže.
Jestli to opravdu kontrolují z výfuku, kde to podle hospodských mudrců zůstane i po dvaceti vyjetých nádržích, tak jak se postupuje v případě kdy mám čerstvě koupenou ojetinu, nebo starší výfuk z aukra a předchozí majitel na to jezdil?
tak jak to teda je se zjistitelnosti LTO/červené nafty z výfuku?????? Provádí celníci vůbec takovou kontrolu??? Každý říká něco jiného. Jeden říká že dávají sondu do výfuku, jinej že jí přiloží k výfuku, další zase že to není sonda, ale jen papírek….. Prostě samý kecy typu říkal Franta z Máslojed…
Já teda nejsem chemik, ale domnívám se, že to je blbost. Co jsem se dočetl, značkovací látka je Solvent Yellow 124 = C22H31N3O2 = uhlík, vodík, dusík a kyslík. Ať mi někdo vysvětlí, jak je možné tuto látku zjistit po spálení za vysokého tlaku ve válci. Podle mě se rozloží na oxidy dusíku a uhlíku stejně jako nafta, takže není možné ji ve výfuku zjistit.
http://www.extratipp.com/nachrichten/re ... 55054.html Tady taky píšou že celníci v Německu berou vzorky z nádrže.
Jestli to opravdu kontrolují z výfuku, kde to podle hospodských mudrců zůstane i po dvaceti vyjetých nádržích, tak jak se postupuje v případě kdy mám čerstvě koupenou ojetinu, nebo starší výfuk z aukra a předchozí majitel na to jezdil?
Re: Červená nafta/LTO zjistitelnost z výfuku
ZdarDaveM píše:Zdravím,
tak jak to teda je se zjistitelnosti LTO/červené nafty z výfuku?????? Provádí celníci vůbec takovou kontrolu??? Každý říká něco jiného. Jeden říká že dávají sondu do výfuku, jinej že jí přiloží k výfuku, další zase že to není sonda, ale jen papírek….. Prostě samý kecy typu říkal Franta z Máslojed…
Já teda nejsem chemik, ale domnívám se, že to je blbost. Co jsem se dočetl, značkovací látka je Solvent Yellow 124 = C22H31N3O2 = uhlík, vodík, dusík a kyslík. Ať mi někdo vysvětlí, jak je možné tuto látku zjistit po spálení za vysokého tlaku ve válci. Podle mě se rozloží na oxidy dusíku a uhlíku stejně jako nafta, takže není možné ji ve výfuku zjistit.
http://www.extratipp.com/nachrichten/re ... 55054.html Tady taky píšou že celníci v Německu berou vzorky z nádrže.
Jestli to opravdu kontrolují z výfuku, kde to podle hospodských mudrců zůstane i po dvaceti vyjetých nádržích, tak jak se postupuje v případě kdy mám čerstvě koupenou ojetinu, nebo starší výfuk z aukra a předchozí majitel na to jezdil?
z výfuku jsem neviděl, když jsem jel holand.mi dali fouknout a něco jako laktusový
papírek strkal do nádrže a srovnával s mustrem ve folii,bylo navečer už se stmívalo
Měl jsem bionaftu a bez problému mě pustili
pouze odber z nadrze jak v cr tak i DE jinak pokud nepovezes v aute v kanystru cervenou naftu neamji duvod delat odber z nadrze a pokud tak jedine vypustit celou nadrz dukladne ji vytrit ja osobne jsem musel jet druhy den do DE na kontrolu jestli tam nahodou jeste neco nemam neco malinko se jim tam ukazalo ale celnik rekl ze je to ok ... ale at si kazdy vyzkousi sam me to uz stalo dost penez....
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG
nyní T4 long 2.4D syncro - nafta

a pokud jste nikdo nevidel otevrene celni auto tak jen pro informaci de ZOLL má pumpičku na odber vzorku uplne luxusne pripravenou hned na 5tých dverích transportera
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG
nyní T4 long 2.4D syncro - nafta

kdyz ti to uz najdou v nadrzi tak v jejich garazi ti prolezou komplet cele auto a kdyz rikam komplet tak opravdu dukladna kompletka... udelaji ti i testy jestli jsi nevezl v aute ruzne psychotropni latky sterem ze sedace,volantu,radicky atd... udelaji dalsi 3 kontrolni odbery paliva z nadrze, podrobis se dukladnemu vyslechu zdelis jim kde jsi zamestnany kde bydlis proc jsi to vezl , jakto ze to mas v nadrzi atd atd atd... v jejich garazi ve spolecnosti celniku stravis 3-4 hodiny a nic prijemneho to neni abych pravdu rekl... doplatis spotrebni dan a mazes do cr a modlis se aby te nechytla CR celni sprava pokuta byla tusim 100euro + 12Kč*290l na místě nevim musel bych to dohledat
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG
nyní T4 long 2.4D syncro - nafta

Jo mě takhle jednou ve Strážným při namátkové prohlídce našli v přihrádce esesáci plynovku a začalo čoro moro!9 hodin mě vyslíchali a rozebírali auto,mobil,foták..Pak zlomily pas,aby šlo vidět,že tam dali štempl nežádoucí a byl jsem rád,že mě milostivě otočily a nechali odjet zpět domů(samozřejmě jsem to vzal opět na německo spodem přes rakousy a tam pohoda) 

Jezdím na vše co teče..
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33637
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
by tě rakovina vzala http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=h ... eg&cad=rjapeopleman píše:Aby je rakovina sežrala...mynames píše:a pokud jste nikdo nevidel otevrene celni auto tak jen pro informaci de ZOLL má pumpičku na odber vzorku uplne luxusne pripravenou hned na 5tých dverích transportera

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33637
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
až zde něco budete psát jak fízlové tahají z nádrží vzorky nafty jak to vidíte u cest a u pátých dveří
tak si to sami zkuste, z některých osobáku nejde nic vytáhnout, pokud jste si všimli tak auto jde na střechu a palivo neteče
je tam blokování, nebo jsou nádrže těsné a vakuované,
nebo je tam klapka hadičku strčíš a nevytáhneš,
chápu že je mráz a výplody internetových teoretiků nabývají nehorázných rozměrů

tak si to sami zkuste, z některých osobáku nejde nic vytáhnout, pokud jste si všimli tak auto jde na střechu a palivo neteče

nebo je tam klapka hadičku strčíš a nevytáhneš,
chápu že je mráz a výplody internetových teoretiků nabývají nehorázných rozměrů

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33637
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
vilik píše:Musím souhlasit. Párkrát jse zkoušel podojit svou vlastní nádrž ale ani se mě tam nepodařilo nasunout hadičku. Ale fakt je, že to nemusí platit pro všechna auta.
pro všechna auta to neplatí, novější mají samozřejmě blokaci proti vytékání paliva při převrácení a hadičku přes tento systém nedostaneš, nebo klapka proti šplouchání tam ti zasunou hadičku a nevytáhnou a pak musí zaplatit čistění nádrže

metodika jak tahat z osobáků palivo neexituje
