TDI 1Z

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
boost
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Odpovědi: 0
Registrován: 20 kvě 2006, 12:23

TDI 1Z

Příspěvek od boost »

Ahoj, tak už mám konečně motor v hromadě i s pístama AGR a potřeboval bych poradit nějaký optimální řešení a kombinaci TRYSEK, TURBA. Mám tu hliníkovou ř. jednotku, takže úprava ř. jednotky, popř. jestli mám vyměnit pístek v čeradle. A kdyby ste mi někdo napsal jestli to pak bude hodně žrát a kouřit. A ještě bych měl jeden dotaz, jak je to s regulací naklápění turba u tohohle motoru? dokážu ho regulovat? Za odpovědi předem děkuji. Boost
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

musis k tomu upravit podtlakovu regulaciu ak tam bude VGT . ja by som zvolil ak chces aby to nehulilo a zralo v ramci normy. Moje riesenie by znelo. Trysky zo 110 ps alebo cosi vacsia varianta od DP tbd to 130 ps aj s rurou sania a aj s meracom a ic zo 130 ps aj so sanim k motoru. dalej by som nesiel. Je to v celku ekonomicke a celkom fajn to funguje a ziadne zvody a ina narocnejsia prerabka.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

no s váhou ze 130ps na 1Z to půjde dost těžko.. ale jinak souhlas. ale trysky jednoznačně sprinty 764.. tím sáním si až tak moc nepomůžeš pokud nechceš jít na nějaké velké výkony.. a ic ze 130 taky není o moc větší než v 1Z.. pokud chceš aby ti to chvilku vydrželo tak bych moc s tím výkonem neblbnul a dal sprinty 764 a turbo pd130 a k tomu doladit jednotku. pojede to slušně a nebudeš každej rok měnit převodovku, atd... :)
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

go.vojta píše:no s váhou ze 130ps na 1Z to půjde dost těžko.. ale jinak souhlas. ale trysky jednoznačně sprinty 764.. tím sáním si až tak moc nepomůžeš pokud nechceš jít na nějaké velké výkony.. a ic ze 130 taky není o moc větší než v 1Z.. pokud chceš aby ti to chvilku vydrželo tak bych moc s tím výkonem neblbnul a dal sprinty 764 a turbo pd130 a k tomu doladit jednotku. pojede to slušně a nebudeš každej rok měnit převodovku, atd... :)
ake tazko ? nepoznam. aj rura a aj vaha a aj sanie. Ale k tomu soft. ak nie tak to nema zmysel
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
garage
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Odpovědi: 0
Registrován: 22 úno 2007, 19:40
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od garage »

no nevim nevim ty trysky jsou zbytecne mam tam z afn a jede to jako jebnute myslim ze to uplne staci (LOL) a na to jak rika vojta ze to sani je zbytecne tak s tim bych si dovolil nesouhlasit to je to nejdulezitejsi naco turbo jak krava kdyz objem neprotlacis trubkama oni mac dobre vedi proc ma 130citka vetsi pruchodnost saciho traktu ale predevsim je potreba jak rika BH napsat poradny soft ale je toho samozrejme mnohem vic nez jen to :-) :-)
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Este jeden detail co sa tyka sania motora. Ked sa zvysi hltnost motora, stupa aj rychlost vzduchu v sacej rure. Ak sa rychlost priblizi rychlosti zvuku, zacne kavitacia na turbine a vzduchovy stlpec sa zacne trhat. preto aj sanie do turba. Je to podstatne lepsie, menej dymu/skoro vobec/ dobry priebeh v celom rozsahu nie len dole. Tolko k saniu do tbd.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
boost
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Odpovědi: 0
Registrován: 20 kvě 2006, 12:23

Příspěvek od boost »

No původně sem myslel to udělat takhle. Nějaký trysky ze sortimentu Dieselpower, větší turbo (asi ze 130ky), Větší mezichladič, a o tom o všem porozprávět s reeschou a potom od něj nechat udělat Ř.J. A ještě sem přemejšlel o ostřikování mezichladiče. Ale sání mě ani nenapadlo.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“