Stránka 1 z 1

TDI 1Z

Napsal: 02 bře 2007, 07:42
od boost
Ahoj, tak už mám konečně motor v hromadě i s pístama AGR a potřeboval bych poradit nějaký optimální řešení a kombinaci TRYSEK, TURBA. Mám tu hliníkovou ř. jednotku, takže úprava ř. jednotky, popř. jestli mám vyměnit pístek v čeradle. A kdyby ste mi někdo napsal jestli to pak bude hodně žrát a kouřit. A ještě bych měl jeden dotaz, jak je to s regulací naklápění turba u tohohle motoru? dokážu ho regulovat? Za odpovědi předem děkuji. Boost

Napsal: 02 bře 2007, 08:06
od BH motor
musis k tomu upravit podtlakovu regulaciu ak tam bude VGT . ja by som zvolil ak chces aby to nehulilo a zralo v ramci normy. Moje riesenie by znelo. Trysky zo 110 ps alebo cosi vacsia varianta od DP tbd to 130 ps aj s rurou sania a aj s meracom a ic zo 130 ps aj so sanim k motoru. dalej by som nesiel. Je to v celku ekonomicke a celkom fajn to funguje a ziadne zvody a ina narocnejsia prerabka.

Napsal: 02 bře 2007, 15:34
od go.vojta
no s váhou ze 130ps na 1Z to půjde dost těžko.. ale jinak souhlas. ale trysky jednoznačně sprinty 764.. tím sáním si až tak moc nepomůžeš pokud nechceš jít na nějaké velké výkony.. a ic ze 130 taky není o moc větší než v 1Z.. pokud chceš aby ti to chvilku vydrželo tak bych moc s tím výkonem neblbnul a dal sprinty 764 a turbo pd130 a k tomu doladit jednotku. pojede to slušně a nebudeš každej rok měnit převodovku, atd... :)

Napsal: 02 bře 2007, 15:45
od BH motor
go.vojta píše:no s váhou ze 130ps na 1Z to půjde dost těžko.. ale jinak souhlas. ale trysky jednoznačně sprinty 764.. tím sáním si až tak moc nepomůžeš pokud nechceš jít na nějaké velké výkony.. a ic ze 130 taky není o moc větší než v 1Z.. pokud chceš aby ti to chvilku vydrželo tak bych moc s tím výkonem neblbnul a dal sprinty 764 a turbo pd130 a k tomu doladit jednotku. pojede to slušně a nebudeš každej rok měnit převodovku, atd... :)
ake tazko ? nepoznam. aj rura a aj vaha a aj sanie. Ale k tomu soft. ak nie tak to nema zmysel

Napsal: 04 bře 2007, 00:04
od garage
no nevim nevim ty trysky jsou zbytecne mam tam z afn a jede to jako jebnute myslim ze to uplne staci (LOL) a na to jak rika vojta ze to sani je zbytecne tak s tim bych si dovolil nesouhlasit to je to nejdulezitejsi naco turbo jak krava kdyz objem neprotlacis trubkama oni mac dobre vedi proc ma 130citka vetsi pruchodnost saciho traktu ale predevsim je potreba jak rika BH napsat poradny soft ale je toho samozrejme mnohem vic nez jen to :-) :-)

Napsal: 04 bře 2007, 08:34
od BH motor
Este jeden detail co sa tyka sania motora. Ked sa zvysi hltnost motora, stupa aj rychlost vzduchu v sacej rure. Ak sa rychlost priblizi rychlosti zvuku, zacne kavitacia na turbine a vzduchovy stlpec sa zacne trhat. preto aj sanie do turba. Je to podstatne lepsie, menej dymu/skoro vobec/ dobry priebeh v celom rozsahu nie len dole. Tolko k saniu do tbd.

Napsal: 04 bře 2007, 17:37
od boost
No původně sem myslel to udělat takhle. Nějaký trysky ze sortimentu Dieselpower, větší turbo (asi ze 130ky), Větší mezichladič, a o tom o všem porozprávět s reeschou a potom od něj nechat udělat Ř.J. A ještě sem přemejšlel o ostřikování mezichladiče. Ale sání mě ani nenapadlo.