citroen saxo

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2009, 19:02

citroen saxo

Příspěvek od adi »

Citroen saxo 1,1 rv 1997,je silně cítit benzín po jízdě.Když jsem najel cca do 20km tak se ztratilo skoro 1/4 nadrze.Kdyz sem se podival do motorovýho prostoru,tak pri chodu neni videt zadny unik paliva,pod autem jsem vlezlej nebyl.Jinak pamět závad je prázdná,auto mi pripada ze jede normalne,ale je jakoby linejsi pri prudcim seslapnuti plynoveho pedalu,ale po chvilence se chyti.Kdyz jsem se dival do bloku namerenych hodnot,tak skrtici klapka pri seslapnutym pedalu a zapnutym klicku ukazovala maximalni hodnotu 82 stupnu,mohl by byt problem zde?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Uživatelský avatar
pavel9270
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2010, 10:32
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvek od pavel9270 »

čo tlak paliva a spätné vedenie. to je už 4-bod?
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2009, 19:02

Příspěvek od adi »

pavel9270 píše:čo tlak paliva a spätné vedenie. to je už 4-bod?
je to jeste jednobod - klasickej francouzskej (jako peugeot 306,renault megane,..)zkusim mrknout,takze by to mohlo nekde utikat?Jak odzkousim palivovou zpatecku jestli neutika?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Uživatelský avatar
pavel9270
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2010, 10:32
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvek od pavel9270 »

Tá spiatočka môže byť upchatá. Skús fúknuť ústami aby si mal istotu, a ak nie tak zmeraj tlak paliva. U jednoboda je max. tuším 1,5 baru. Stretol som sa s vadným reg. tlaku v škrt. klapke.
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2009, 19:02

Příspěvek od adi »

kdyz jsem vyndaval tu hadicku od spatecky tak z ni skoro zadny benzin nevytekl,a pak jsem do ni fouknul a zezacatku sla tezko a pak zacalo v nadrzi jakoby bublat.ted pujdu merit tlak paliva
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Uživatelský avatar
pavel9270
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2010, 10:32
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvek od pavel9270 »

Prepad máš vporiadku, to si vyfúkol benzín a potom išiel vzduch. Ozaj sa ti nerobí kaluž ani vzadu pod nádržou?? Pri bežiacom motore.
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2009, 19:02

Příspěvek od adi »

takze je to jasny,vlezl jsem po hodine stani v dilne pod aute,jelikoz byl strasnej smrad od benzinu a zjistil jsem ze je pod autem louze.Zvedl jsem to a zjistil jsem ze nejaky dobrak navrtal nadrz zespodu a dal tam nejaky vicko.Od nej kape benzin.pujde nadrz zavarit a nebo se musi dat jina?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Uživatelský avatar
pavel9270
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2010, 10:32
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvek od pavel9270 »

Zavariť?? No neviem!! Ale ak chceš tak tu je obrázkový manuál.Obrázek
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2009, 19:02

Příspěvek od adi »

pavel9270 píše:Zavariť?? No neviem!! Ale ak chceš tak tu je obrázkový manuál.Obrázek
:D :D majitel si to bude řešit sám.dík
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
brano1234
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 06 bře 2012, 14:34

Příspěvek od brano1234 »

ak je to plastova nadrz tak to ide zalepit tekutym kovom .Mne tiez navrtali nadrz a prisiel som o cir.60l nafty . staci vycistit dieru prebrusit pilnikom okolie a dobre odmasnit - rozrobit tekuty kov-naprplat na zavit a srob (s m zavitom) nasrobovat az na doraz . srob musi izt srobovat dost ztuha aby to tesnilo a drzalo . nakoniec celi srob zalej tym tekutym kovom z vonku aby tvoril plynuly prechod z plastom nadrze (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Citroën“