Kontrola LOGU-napřed cukání a pak nouzák

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
octavka19tdi
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 19 bře 2006, 12:13

Kontrola LOGU-napřed cukání a pak nouzák

Příspěvek od octavka19tdi »

Můžu požádat zda se někdo může mrknout na tento log http://leteckaposta.cz/649211663

Motor AHF 81kW.
výpis závad je :
první padne chyba(auto cuká)
16485 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Nesmyslny signal
P0101 - 35-10 - - - Sporadicky
a když podržím déle plyn tak padne úplně do nouzáku
17958 - Plnici tlak Regulacni odchylka
P1550 - 35-00 - -

Jezdím s těmato závadama min 4roky.Občas je vymažu.Důvod proč jsem s tím moc zatím nedělal je ten že tento problém se projevuje hlavně přes zimu. Přes léto to udělá jen párkrát. Denně jezdím autem do práce.

Zatím jsem provedl toto:
Vyměněny hadice za takové ty plastové co se prý teď používají krom od turba možná zde bude chyba ale bojím se aby se ta hadice neroztekla.Pohledově se zda byt OK.
Změřil jsem 3 vstřik má 107 Ohmů.
Kontroloval jsem počáteční vstřik pohybuje se to mírně pod středovou čarou.
test akčních členů poslechově OK.
Váha vzduchu pročištěna sprejem.

Dál bych chtěl překontrolovat snímače teplot v čerpadle, v potrubí a venkovní .Nevíte kde se to dá ve Vagu provést?

Další dotaz bych měl na kontrolu snímače tlaku nasávaného vzduchu.Může to mít vliv na padání do nouzáku?
naměřil jsem na volnoběh v 2 poli 979 a v 3poli 1000 v 1poli je hodnota 1275. Je v 1 poli hodnota dle VIS skutečného tlaku? jestli ano pak jsou vadné obě čidla jak v ŘJ tak v sacím potrubí ?
Díky předem Všem za každou radu.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33710
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jí bych vyzkoušel jinou váhu vzduchu pokud máš tu možnost, ale jak se oteplí tak to bude asi pasé ;)
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

moze byt cidlo tlaku v sani (su rozne typy, tak pri skusani/vymienani pozor na vec)
alebo moze byt netesnost v sani, pretoze je vidiet, ze turbo ECU nastavuje na plne pecky,aalebo moze byt aj zatuhnuta regulacia...
(prosim brat to s rezervou, jedna sa o amatersky pohlad na vec)
Uživatelský avatar
octavka19tdi
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 19 bře 2006, 12:13

Příspěvek od octavka19tdi »

Jak zjistím tu netěsnost v sání?
druhou váhu jsem na přezkoušení zatím nesehnal, ale provedl jsem ve vagu povolení plné otevírání ARG ventilu měl jsem ho pár roku přiškrcen na minimum. Změnilo se to že auto už do kopce necuká. Mám pocit že i lepe jede ,což je divné protože tu všude čtu že auto lepe jede po zaslepení AGR. Ale nouzák nakonec přijde kolem 3,5tis.Závady to vypíše stejný. Jen začínám na volnoběh cítit občas drobný nerovnoměrný chod motoru což při přiškrceném ARG nedělalo dokud se nezapsala závada 16485.
Na příští týden jsem domluvenej na přezkoušení turba prý to vypadá že se přidírá ,ale kvůli tomu občasnému nerovnoměrného chodu motoru na volnoběh to vypadá že je ještě něco další v .....
Takže snad příští týden už budu vědět více.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“