Nissan Patrol 2.8TD na RO?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Nissan Patrol 2.8TD na RO?
Ahoj, přelouskávám tady už pár dní problematiku jízdy na RO. Mám v plánu pořídit Nissan Patrol 2.8TD (Y60 - starší typ) a udělat přestavbu na použitý friťák. Dvě nádrže, předehřev....Chci se zeptat jak moc je to pro tento motor vhodné - je to přeplňovaný šestiválec s nepřímým vstřikem paliva do předkomůrky. Nikde jsem nevyčetl jaké je tam čerpadlo, jenom že je mechanické poháněné řemenem. Kdyby s tímhle motorem měl nějaký rostlinkář zkušenosti budu moc rád kdyby se se mnou podělil....Díky
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 06 led 2012, 19:40
- Bydliště: SVK
Odpovědi: 0
tak to bych trošku opravil, jako ono to v létě jde skoro v každém autě i bez ohřevu, ale není to to pravé ořechové, teda olejové 
bez předehřevu se dřiv zanese filtr, čerpadlo musi překonávat mnohem vetší odpor, vstřiky to nedokonale rozpráší, hůř to pak spaluje,
pokud to někdo chce provozovat dlouhodobě, těch pár kaček za deskový výměník a třícestný ventil je minimálni investice, která se vráti v bezproblémovém chodu

bez předehřevu se dřiv zanese filtr, čerpadlo musi překonávat mnohem vetší odpor, vstřiky to nedokonale rozpráší, hůř to pak spaluje,
pokud to někdo chce provozovat dlouhodobě, těch pár kaček za deskový výměník a třícestný ventil je minimálni investice, která se vráti v bezproblémovém chodu