Mirek_VW_1.9TDI_ASZ_Retarder a vetsi turbo
Napsal: 08 bře 2012, 22:32
Mohl jsem to zabrzdit jeste vic, ale nebyl cas a byl strach
neni to muj Leon



Auta, auta, auta..
https://www.dieselpower.cz/forum/
co mate stale s tim spodkem pane boze?? ten extremni spodek je akorat tak dobrej na papire,ale v realu uz tak podstatne neni.JasteR píše:skoda ze to nema jeste lepsi spodek, ale jinak luxus
Ten spodek je to, co Ti ve meste pomaha prezit bez vytaceni motoru. Tady jsou vetsinou R4, ktere nemaji uz jako treba R/V6/8 dostatek krouticiho momentu pro pohyb ve meste i bez preplnovani.tradgidek píše:co mate stale s tim spodkem pane boze?? ten extremni spodek je akorat tak dobrej na papire,ale v realu uz tak podstatne neni.
KOREKCE 15 st, 971atmForest píše:Ten spodek je to, co Ti ve meste pomaha prezit bez vytaceni motoru. Tady jsou vetsinou R4, ktere nemaji uz jako treba R/V6/8 dostatek krouticiho momentu pro pohyb ve meste i bez preplnovani.tradgidek píše:co mate stale s tim spodkem pane boze?? ten extremni spodek je akorat tak dobrej na papire,ale v realu uz tak podstatne neni.
Navic, stale je treba si uvedomit to, ze grafy nevystihuji pruznost pri provozu.
Nicmene ja myslim, ze zdarila uprava - majitel chtel vykon (proto zvolil velke turbo), ma ho tam aneb kdo chce kam, pomozme mu tam. Zdenku, pro nas spekulanty a stouraly (znas nas) - jaka byla teplota vzduchu pri mereni?
400Nm v 2200 otáčkach je na ten výkon slušný spodok, a 480 Nm v 4000 je peckaJasteR píše:skoda ze to nema jeste lepsi spodek, ale jinak luxus