Stránka 1 z 1

Mirek_VW_1.9TDI_ASZ_Retarder a vetsi turbo

Napsal: 08 bře 2012, 22:32
od TDIfun
Mohl jsem to zabrzdit jeste vic, ale nebyl cas a byl strach (noteeth) neni to muj Leon
Obrázek

Napsal: 08 bře 2012, 23:37
od luigi5
Tak to je mazec !!! (crazy)

Co tam na tom prosim te je vsehno delano???
Jo a smozrejmne krasny prubeh, nema chybu ;)

Napsal: 09 bře 2012, 01:21
od JasteR
skoda ze to nema jeste lepsi spodek, ale jinak luxus

Napsal: 09 bře 2012, 01:39
od dolar100
:P je to pecka, to by som bral

Napsal: 09 bře 2012, 06:55
od tradgidek
JasteR píše:skoda ze to nema jeste lepsi spodek, ale jinak luxus
co mate stale s tim spodkem pane boze?? ten extremni spodek je akorat tak dobrej na papire,ale v realu uz tak podstatne neni.

Napsal: 09 bře 2012, 07:46
od subz3ro_tdi
Pekne Zdendo... Myslim ze na ten vykon je aj spodok celkom luxus, ludia su uz rozmlsani z grafov 2.0TDI 16V sa mi zda :)
Pridaj si tam popis uprav.... ;)

Napsal: 09 bře 2012, 08:24
od Forest
tradgidek píše:co mate stale s tim spodkem pane boze?? ten extremni spodek je akorat tak dobrej na papire,ale v realu uz tak podstatne neni.
Ten spodek je to, co Ti ve meste pomaha prezit bez vytaceni motoru. Tady jsou vetsinou R4, ktere nemaji uz jako treba R/V6/8 dostatek krouticiho momentu pro pohyb ve meste i bez preplnovani.

Navic, stale je treba si uvedomit to, ze grafy nevystihuji pruznost pri provozu.

Nicmene ja myslim, ze zdarila uprava - majitel chtel vykon (proto zvolil velke turbo), ma ho tam aneb kdo chce kam, pomozme mu tam. Zdenku, pro nas spekulanty a stouraly (znas nas ;) ) - jaka byla teplota vzduchu pri mereni?

Napsal: 09 bře 2012, 08:41
od Jim
já bych s takovým výkonem a jeho průběhem byl velmi spokojen... :)

Napsal: 09 bře 2012, 08:52
od TDIfun
Forest píše:
tradgidek píše:co mate stale s tim spodkem pane boze?? ten extremni spodek je akorat tak dobrej na papire,ale v realu uz tak podstatne neni.
Ten spodek je to, co Ti ve meste pomaha prezit bez vytaceni motoru. Tady jsou vetsinou R4, ktere nemaji uz jako treba R/V6/8 dostatek krouticiho momentu pro pohyb ve meste i bez preplnovani.

Navic, stale je treba si uvedomit to, ze grafy nevystihuji pruznost pri provozu.

Nicmene ja myslim, ze zdarila uprava - majitel chtel vykon (proto zvolil velke turbo), ma ho tam aneb kdo chce kam, pomozme mu tam. Zdenku, pro nas spekulanty a stouraly (znas nas ;) ) - jaka byla teplota vzduchu pri mereni?
KOREKCE 15 st, 971atm

Napsal: 09 bře 2012, 09:13
od Forest
Obrázek

Napsal: 09 bře 2012, 11:15
od Dukes
Graf je pěkný, ale naprosto nechápu, proč nesplňuje téma
pravidla sekce viz. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=65602 :?

Neni to přece první téma v této sekci, které sem dáváš ne?

Napsal: 09 bře 2012, 11:57
od TDIPOWER
To by se mi taky líbilo.... 8)

Úpravy v podpisu ;)

Napsal: 10 bře 2012, 12:08
od Branislav Farkaš
JasteR píše:skoda ze to nema jeste lepsi spodek, ale jinak luxus
400Nm v 2200 otáčkach je na ten výkon slušný spodok, a 480 Nm v 4000 je pecka :D