Kontrola LOGu - Kamaradky A3

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Hawkeye
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2009, 21:47

Kontrola LOGu - Kamaradky A3

Příspěvek od Hawkeye »

Ahoj,

muzete nekdo prosim kouknout na log kamaradky A3:

http://www.ulozto.cz/xUJCsKT/log-a3-11-3-zip

Auto pada do nouzaku s chybou, ze byla prekrocena regulaci mez. N75 pri testu akcnich clenu cvaka a podtlakove hadice se zdaji ok.
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

toto vypada na vadnu n75 prepusta podtlak a banku na turbe podtlak nepotiahne!urcite cosi s podtlakami ;)
Hawkeye
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2009, 21:47

Příspěvek od Hawkeye »

A nemuze to byt spis zatuhla regulace primo na turbu?

Ta N75 fakt vypada zdrave a hadice k ni jsou taky celkem novy...


Este jsem zapomel, ze to auto je mozna chiply(nevime jiste) a kdyz jsem sundaval gumovou hadici u EGR tak tam bylo docela dost oleje v ni na muj vkus a v pravo kde se napojuje EGR na sani mi prislo, ze je to taky trochu od oleje.

Ale dle majitelky pry olej nemizi.
Uživatelský avatar
jardas cuprak
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2011, 09:15
Bydliště: Hostivice Mírová 730

Příspěvek od jardas cuprak »

spís bych typoval zatuhlou regulaci
Hawkeye
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2009, 21:47

Příspěvek od Hawkeye »

Taky bych to osobne typoval na zatuhlou regulaci, jen si rikam, ze vic hlav vic vi.

Navic vzhledem k odbornosti lidi zde na foru se rad priucim :)
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

CHTĚLO BY TO POŘADNEJ LOG TROJKU KOPEC A PLNEJ PODLAHU DO 4000 OT.
Tiguan 2 2.0 tdi
Hawkeye
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2009, 21:47

Příspěvek od Hawkeye »

Tohle je poradnej LOG...

Dali jsme trojku na dalnici plnej a jak to prelizlo 3000ot tak to slo do nouzaku a s tim uz neprotocis nic... To bys pak byl rad i za 1.2HTP :D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“