Stránka 1 z 3
máme se ještě hodně co učit!!!!!
Napsal: 08 bře 2006, 20:20
od 12skvarka
Napsal: 08 bře 2006, 20:26
od Andre
U našich severních sousedů naprosto běžná záležitost...
Napsal: 08 bře 2006, 20:30
od Kornout
To je prd, já bych tam nedával žádný šrouby, zavařil bych to rovnou všechno, když svářet, tak vše!

Napsal: 08 bře 2006, 20:31
od 12skvarka
jsou to nevídaný "odborníci"
............. to byl ještě zalepenej prasklej blok silikonem

Napsal: 08 bře 2006, 20:41
od Bóďa
Slušný.
Taky řešení, jak jednoduše "sehnat" jednohmotový setrvák.

Napsal: 08 bře 2006, 20:49
od origoš
Hezky to zasmolili.
Napsal: 08 bře 2006, 20:52
od 12skvarka
taky je dobry jak tam utrhli šoub na klice a nechali to bej

Napsal: 08 bře 2006, 21:36
od serviceMan
Tak to je hustý...

Napsal: 08 bře 2006, 21:50
od mvolesko
hustý ..., ale svářečku měli slušnou

Napsal: 08 bře 2006, 22:42
od Pepe Karita
Ale ten svářečbyl asi pod parou
Napsal: 08 bře 2006, 23:55
od zdenace
Tak a problém je vyřešen, tu je návod jak na to!!!!
Napsal: 09 bře 2006, 00:12
od serviceMan
To mvolesko:
To je svářený COčkem, normálka, teda normálka s profi svářečkou a ne z Baumaxu...
A taky by mě zajímalo, co to asi dělá s motorem za jízdy, aby to nebylo jak špatně naložená ždímačka...
To 12skvarka:
Ty jsi s tím jel?
Napsal: 09 bře 2006, 07:27
od Bóďa
Kdo by se chtěl inspirovat k výrobě jednohmotového setrváku, tak bacha- ta původní TDI lamela přece nemá pružiny.

Napsal: 09 bře 2006, 08:09
od 12skvarka
jo jel jsem s tim..............presne tak jako nevyváženaždímačka.........podle me tím už zničili motor prtoče pri vyšších otáčkách klepe......v oleji jsou vidět piliny..............a prevodovka byla na jednom míste zevnitř ošoupaná
http://www.skvarka.kvalitne.cz/DSC00599.JPG
Napsal: 09 bře 2006, 09:00
od elit
A proc nekdo udela takovou prasarnu?