P807 2.0hdi

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Gus
Přispěvovatel
Příspěvky: 234
Registrován: 30 bře 2009, 16:16
Odpovědi: 0

P807 2.0hdi

Příspěvek od Gus »

Ahoj,potřeboval bych porait,mám P807 2.0 Hdi 88 kw r.2007 a už delší dobu mi občas začne z ničeho nic za jízdy cukat a někdy chcípne po tom hned nastartuju a jede normálně dál,diagnostika PPlanet2000 nepíše žádnou chybu až na jednu něco se spojkovým spínačem.ale co mě dost zarazilo,když koukám na měřené hodnoty tak na ostatních řídících j. mi napětí při nastartovaném motoru ukazují 14,2V ,ale na jediné motorové řídící jednotce mi to ukazuje 12,6 a druhé napětí které to měří +AC 12V.když auto chcípnu a připojím tak na ostatních to ukazuje napětí baterie 12,6V ,ale na motorové ř.j. 11V a 10,4V. nemohlo by to cukání dělat toto?
Gus
Přispěvovatel
Příspěvky: 234
Registrován: 30 bře 2009, 16:16
Odpovědi: 0

Re: P807 2.0hdi

Příspěvek od Gus »

Gus píše:Ahoj,potřeboval bych porait,mám P807 2.0 Hdi 88 kw r.2007 a už delší dobu mi občas začne z ničeho nic za jízdy cukat a někdy chcípne po tom hned nastartuju a jede normálně dál,diagnostika PPlanet2000 nepíše žádnou chybu až na jednu něco se spojkovým spínačem.ale co mě dost zarazilo,když koukám na měřené hodnoty tak na ostatních řídících j. mi napětí při nastartovaném motoru ukazují 14,2V ,ale na jediné motorové řídící jednotce mi to ukazuje 12,6 a druhé napětí které to měří +AC 12V.když auto chcípnu a připojím tak na ostatních to ukazuje napětí baterie 12,6V ,ale na motorové ř.j. 11V a 10,4V. nemohlo by to cukání dělat toto?
mohl by mi někdo kdo má diagnostiku změřit kolik mu ukazuje napětí na řídící jednotce motoru bud u tohoto auta nebo podobnéhe dík..
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“