platia kody na spustenie nutenej regenerácie DPF tie ktoré su napisane vo vise pre motor 3.0tdi ? je tam tusim kod 10016
motor 2.7tdi tam uvedeny nie je
pripadne dajte niekto akym kodom sa to spusta
dakujem
regeneracia dpf motor BPP 2.7 TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nejde mi spustit regeneraciu DPF, je to audi A6 , 2.7tdi , BPP
do kodovania zadam 10016 , jednotka prijme prikaz ale nic sa nedeje
diagnostika vyhadzuje chybu P242F , blika zhavenie , kontrolka DPF nesvieti motor po nastartovani stale po 20 sekundach v nudzovom rezime
nejde mi spustit regeneraciu DPF, je to audi A6 , 2.7tdi , BPP
do kodovania zadam 10016 , jednotka prijme prikaz ale nic sa nedeje
vysvetlim problem ,auto bolo bez zavad jazdili sme po meste dlhsiu dobu a zasvietilo nam kontrolka DPF, ta svietila asi 30 minut potom sme zastali na pumpe a hladali vhodnu cestu motor bezal na volnobeh asi 3 minuty a pocitili sme ze sa mu zvysili otacky a kontrolka dpf filtra zhasla a pokracovali sme v jazde az kym po 30 minutach na to zacalo blikat zhavenie a motor isiel do nudzaku.
nevieme co s tym dalej
filter je naplneny na 20 - kanal 104 pole 3
vsetky podmienky su splnene, ktore su pisane vo vise az na to ze tellota pred katalyzatorom aj pred dpf je len okolo 200 stupnou a nejde zahriat viac 102 pole 1 a 2
dakujem za odpovede
do kodovania zadam 10016 , jednotka prijme prikaz ale nic sa nedeje
diagnostika vyhadzuje chybu P242F , blika zhavenie , kontrolka DPF nesvieti motor po nastartovani stale po 20 sekundach v nudzovom rezime
nejde mi spustit regeneraciu DPF, je to audi A6 , 2.7tdi , BPP
do kodovania zadam 10016 , jednotka prijme prikaz ale nic sa nedeje
vysvetlim problem ,auto bolo bez zavad jazdili sme po meste dlhsiu dobu a zasvietilo nam kontrolka DPF, ta svietila asi 30 minut potom sme zastali na pumpe a hladali vhodnu cestu motor bezal na volnobeh asi 3 minuty a pocitili sme ze sa mu zvysili otacky a kontrolka dpf filtra zhasla a pokracovali sme v jazde az kym po 30 minutach na to zacalo blikat zhavenie a motor isiel do nudzaku.
nevieme co s tym dalej
filter je naplneny na 20 - kanal 104 pole 3
vsetky podmienky su splnene, ktore su pisane vo vise az na to ze tellota pred katalyzatorom aj pred dpf je len okolo 200 stupnou a nejde zahriat viac 102 pole 1 a 2
dakujem za odpovede