Ahoj,
mám takovej problém s tažným zařizení. Na autě mám namontováno origo tažné zařízení s odnímatelnou koulí. Koule se ale k autu nešroubuje, ale je to takovej ten bajonetovej mechanismus. Bohuzel v tom mechanismu je vůle a koule se v nem vyklá a to celkem dost. Jde s ní pohnout nakazdou stranu(vlevo/vpravo) asi o 1,5 cm, za jízdy je to dost nepříjemný, docela to mlátí a jde to cítít, a pri brzdení má vozék snahu se roztancovat. Ted jsem na nem vezl 300 kg cementu a i presto ze jsem jel hodne pomalu tak jsem mel v 50km/h co delat abych auto udrzel z kopce na silnici. Otázka je, jestli jste to nekdo uz neresil? Ja bych to nejrač k tomu bajonetu přivařil natvrdo, ale to by se asi nelibilo na stk..
vůle v odnímatelném tažném zařízení GOLF IV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vůle v odnímatelném tažném zařízení GOLF IV
VW GOLF IV 1.9 tdi 81kw AHF
-
sharik4x4
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Už jsem to řešil,pokud je to origo tak by to měla být Westfalie.A tam jsem to vyřeši tak ,že jsem navařil materiál na to vymačkaný véčko,co zapadá do protikusu na autě a drží boční stabilitu.Pak jsem to obrušoval frexou dokavať to tam nešlo zacvaknou.Po této opravě byl hák opět bez vůle.
Natvrdo bych to nevařil,mohlo by to praskat .
Natvrdo bych to nevařil,mohlo by to praskat .
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
přesně jak píše kolega nademnou!! já mám u O asi jinej systém ale taky byl vakl takže dva bodíky COčkem a odbrušovat lamelákem až to šlo zamknout a bez vule .................
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.