Cerapala jso stejna?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 323
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

Cerapala jso stejna?

Příspěvek od pitypaldy »

Ahoj ,chtel bych se optat,zdali pasuje cerpadlo ze seata 19TDI 66KW kod motoru (asi AHU ) na Skoda Octavia 81KW r.v.99 Dekuji za informace
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

ne
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
krepy
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Odpovědi: 0
Registrován: 05 črc 2010, 12:57
Bydliště: zilina

Příspěvek od krepy »

tuner píše:ne
a neni su stejne okrem uchytenia?
VW GOLF IV TDI 1.9 81kw 1999
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10340
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Ne - čerpadla pro 66kW jsou jiná než pro 81kW.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

okrem upnutia remenice, upnutia cerpadla a poctu pinov na konektore su podla mna rovnake ;)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
krepy
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Odpovědi: 0
Registrován: 05 črc 2010, 12:57
Bydliště: zilina

Příspěvek od krepy »

toefuk píše:okrem upnutia remenice, upnutia cerpadla a poctu pinov na konektore su podla mna rovnake ;)
aj ja si myslim lebo ked kupujes druhe tak ti povedia ze je to to iste len musis
prepinovat
VW GOLF IV TDI 1.9 81kw 1999
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10340
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tak se smiřte s tím, že motory 66kW mají jiná čerpadla než motory 81kW. A že na pohled vypadají stejně, není vůbec podstatné. Uvnitř jsou prostě jiná, ano?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
krepy
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Odpovědi: 0
Registrován: 05 črc 2010, 12:57
Bydliště: zilina

Příspěvek od krepy »

Marek77 píše:Tak se smiřte s tím, že motory 66kW mají jiná čerpadla než motory 81kW. A že na pohled vypadají stejně, není vůbec podstatné. Uvnitř jsou prostě jiná, ano?
jasne nebudeme odporovat niekomu co sa vyzna
VW GOLF IV TDI 1.9 81kw 1999
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10340
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Nikdo tu netvrdí, že se vyzná nebo nevyzná. Ale tohle je nad slunce jasná věc.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
krepy
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Odpovědi: 0
Registrován: 05 črc 2010, 12:57
Bydliště: zilina

Příspěvek od krepy »

Marek77 píše:Nikdo tu netvrdí, že se vyzná nebo nevyzná. Ale tohle je nad slunce jasná věc.
vidis pre nas to nebolo tak jasne (wallbash)
VW GOLF IV TDI 1.9 81kw 1999
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

a je rozdiel v cerpadlach aj medzi 66kw ALH a 81kw ASV? tieto su myslim tie iste nie?
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

66kW a 81kW cerpadlo je uvnitr jiny jen u starsiho typu motoru,1Z,AFN,AHU a podobne u novejsich typu Je vnitrek uz stejnej. Jinak ten podstatnej rozdil uvnitr cerpadla je jen v jedne soucastce a je to cca 1mm.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

tuner píše:66kW a 81kW cerpadlo je uvnitr jiny jen u starsiho typu motoru,1Z,AFN,AHU a podobne u novejsich typu Je vnitrek uz stejnej. Jinak ten podstatnej rozdil uvnitr cerpadla je jen v jedne soucastce a je to cca 1mm.
ja si myslim ze creva (konkretne hlava) je ten rozdiel medzi cerpadlami 81 a 66 ale len medzi automatom a manualom. Niekde na zahranicnom fore som cital, ze niekomu nepasovala sada tesneni na cerpadlo, takze pripustam ze sa mylim.
pred tyzdnom som tu mal kolegovu 525ku MR 99 a moja sada tesneni z 1Z mu pasovala.
Dolezity pojem pri vyrobe suciastok a dielov je unifikacia.
Kazdopadne by som sa nebal prepinovat cerpadlo z 525ky a vymenit hlavu za 4 valcovu a dat si to do auta. Mozno by som bol milo prekvapeny (noteeth) .
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Jestli myslis vstrikovaci hlavu tak ta je stejna u manualu pro auta na evropskej trh. Z 525 ten toho tam bude mit rozdilnyho podstatne vic :D a vymena vstrik. hlavy ti nepomuze, ani to nenastartujes.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

tuner píše:Jestli myslis vstrikovaci hlavu tak ta je stejna u manualu pro auta na evropskej trh. Z 525 ten toho tam bude mit rozdilnyho podstatne vic :D a vymena vstrik. hlavy ti nepomuze, ani to nenastartujes.
keby som mal tu moznost, skusil by som to zamenit, netvrdim ze to musi na 100% fungovat.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“