Cerapala jso stejna?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Cerapala jso stejna?
Ahoj ,chtel bych se optat,zdali pasuje cerpadlo ze seata 19TDI 66KW kod motoru (asi AHU ) na Skoda Octavia 81KW r.v.99 Dekuji za informace
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
Odpovědi: 0
66kW a 81kW cerpadlo je uvnitr jiny jen u starsiho typu motoru,1Z,AFN,AHU a podobne u novejsich typu Je vnitrek uz stejnej. Jinak ten podstatnej rozdil uvnitr cerpadla je jen v jedne soucastce a je to cca 1mm.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
ja si myslim ze creva (konkretne hlava) je ten rozdiel medzi cerpadlami 81 a 66 ale len medzi automatom a manualom. Niekde na zahranicnom fore som cital, ze niekomu nepasovala sada tesneni na cerpadlo, takze pripustam ze sa mylim.tuner píše:66kW a 81kW cerpadlo je uvnitr jiny jen u starsiho typu motoru,1Z,AFN,AHU a podobne u novejsich typu Je vnitrek uz stejnej. Jinak ten podstatnej rozdil uvnitr cerpadla je jen v jedne soucastce a je to cca 1mm.
pred tyzdnom som tu mal kolegovu 525ku MR 99 a moja sada tesneni z 1Z mu pasovala.
Dolezity pojem pri vyrobe suciastok a dielov je unifikacia.
Kazdopadne by som sa nebal prepinovat cerpadlo z 525ky a vymenit hlavu za 4 valcovu a dat si to do auta. Mozno by som bol milo prekvapeny

A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
keby som mal tu moznost, skusil by som to zamenit, netvrdim ze to musi na 100% fungovat.tuner píše:Jestli myslis vstrikovaci hlavu tak ta je stejna u manualu pro auta na evropskej trh. Z 525 ten toho tam bude mit rozdilnyho podstatne vica vymena vstrik. hlavy ti nepomuze, ani to nenastartujes.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381