toledo 66kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
petrsk
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Registrován: 25 črc 2007, 20:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

toledo 66kw

Příspěvek od petrsk »

koupil jsem toledo 1,9tdi 66kw,typ motoru 1Z.a ted k problemu:auto bylo u mechanika a tvrdil,že muze zvysit vykon cca o 15% pres RJ.potom mi zavolal,ze se neda prepsat moje RJ. je to mozny? Mam predstavu o nejakejch 120-150 konicich.poradte jak na to. Diky vsem
Uživatelský avatar
maniacdewil
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 24 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčínsko

Příspěvek od maniacdewil »

Na 120k ti stačí sportovní trysky,na 150 by to chtělo už jiny turbo a jiny písty.Ty 1Zkovy nestojej za moc. ;)
CHYTRÝ MUŽ,DAROVANÉ OPICI DO OČÍ NEPLIVE :-)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Re: toledo 66kw

Příspěvek od Huml »

petrsk píše:koupil jsem toledo 1,9tdi 66kw,typ motoru 1Z.a ted k problemu:auto bylo u mechanika a tvrdil,že muze zvysit vykon cca o 15% pres RJ.potom mi zavolal,ze se neda prepsat moje RJ. je to mozny? Mam představu o nějakejch 120-150 konících.poradte jak na to. Diky vsem
si asi myslel, že ti tam nalije čip přes kabel, u tak "starýho" auta se musí pájet, jinak začal bych určitě tryskama, buď sprint 502, 120k skoro bez kouře se sériovým turbem nebo sprint 764, sice to už trochu kouří, ale je to základ pro další zvyšování výkonu, je potřeba jiný turbo a nechat předělat soft, to se pak na těch 150k dostaneš.
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Re: toledo 66kw

Příspěvek od Sifon »

Huml píše:
petrsk píše:koupil jsem toledo 1,9tdi 66kw,typ motoru 1Z.a ted k problemu:auto bylo u mechanika a tvrdil,že muze zvysit vykon cca o 15% pres RJ.potom mi zavolal,ze se neda prepsat moje RJ. je to mozny? Mam představu o nějakejch 120-150 konících.poradte jak na to. Diky vsem
si asi myslel, že ti tam nalije čip přes kabel, u tak "starýho" auta se musí pájet, jinak začal bych určitě tryskama, buď sprint 502, 120k skoro bez kouře se sériovým turbem nebo sprint 764, sice to už trochu kouří, ale je to základ pro další zvyšování výkonu, je potřeba jiný turbo a nechat předělat soft, to se pak na těch 150k dostaneš.
Aky je rozdiel vo vykone medzi sprint 502 a sprint 764 cca? :? Na 90 konovom motore.
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

řekl bych tak do 10k, spíš míň
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

jo jen s tim motorem fakt opatrně ty 764 při drsnějším jízdním stylu by mohli ty písty zabít a jinak jak psal huml v téhle jednotce se musí pájet a od toho mechanika radši fofrem pryč když tohle nevedel
Uživatelský avatar
Marty83
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 21 bře 2007, 16:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno , Pozořice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marty83 »

to Huml:
chtel bych se zeptat ,mam G3 1.9tdi 66kw.je to bohuzel 1Z :( ,uz je tam chip,otevrene sani,katalyzator pryc,takze muzu byt na nejakych 110k+-...chtel jsem se zeptat na vymenu trysek,ktere by byly nejvhodnejsi?chci se zeptat jestli by se z tohoto motoru dalo dostat pres 160k+ ,dale mam v planu jine turbo a vetsi intercooler,nevim ktere trysky by byly nejbhodnejsi a jestli nebude potreba davat jine palivove cerpadlo,kvuli tryskam?diky moc za odpovedi
petrsk
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Registrován: 25 črc 2007, 20:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

toledo 66kw

Příspěvek od petrsk »

je nejake schema na to pajeni v RJ?diky
Uživatelský avatar
drapek
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 06 dub 2007, 18:58
Odpovědi: 0
Bydliště: český těšín

Příspěvek od drapek »

Neměli náhodou 1Z řj ještě plastové??
plastove se nedají přehrát
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“