tak myslim že ewt by to zlepšilo, ale jezdim dost Prahou a i z vozejkem, už jsem dělal spojku, tak aby zas něco najezdila
tdi 74 kW a 6 kvalt?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
fajn, díky to bys byl hodnej, už jsem tu měl na to téma, ale nic moc odpovědi. mam AGR cca 100 kw, zatim mam jen dlouhou 5 ku, ale 2 a 3 jsou kvalty na hovno, když na to šlápnu a nedám si pozor hrabe předek.
tak myslim že ewt by to zlepšilo, ale jezdim dost Prahou a i z vozejkem, už jsem dělal spojku, tak aby zas něco najezdila
tak myslim že ewt by to zlepšilo, ale jezdim dost Prahou a i z vozejkem, už jsem dělal spojku, tak aby zas něco najezdila
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
no jo, ale ty máš jinak odladěnu raketu
já mam jen FB trysky, soft a pár blbin a BEZ ASR.
občas je to nepříjemné překvapení.
když to ten malej krypl v 1600 nafoukne a předek se urve.
já mam jen FB trysky, soft a pár blbin a BEZ ASR.
občas je to nepříjemné překvapení.
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
- Warlockvw
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 10 bře 2009, 20:03
- Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V
Zakupil som Octu Combi 1,9 Tdi,r.2004,4x4 motor ATD,74 kW a 6 kvalt.Mozem konstatovat,že som velmi milo prekvapeny,na to aky je to motor iba 74 kW,tak to ma super krutiaci moment a trojka ma tah jako kráva
zatial mozem len chvalit...Co sa tyka spolahlivosti myslim,že je tento motor menej nachylny na nejake velke poruchy narozdiel od VW Passat 2.0 TDI 103 kW motor BMP.Mal som a stacilo...vyvažováky,hriadleky cerpadla atd...
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba
Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
- Warlockvw
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 10 bře 2009, 20:03
- Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V
ja som s tym spokojny,ta 6-ka aj na dialnici je super.Celkovo mam vemi dobry pocit z motora ATD,hladky chod a super kroutak...74 kw staci mne osobne uplne v poho 
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba
Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
No mel jsem nakej ten rok AHF 81 kw v serii a když jsem se potom svezl s Passatem B 5,5 74 kw PD (kod motoru nevim) tak třebaže ze to je vetsi a tezsi auto , tak se sbíralo a zahovalo lip nez ta moje rotacka.golfIV píše:Tak jsem se s tim byl dnes projet a zprevodovani opravdu vypada jako na 81kw...jen jsem mel pocit ze to je i trosku slabsi nez 81kw, co se kroutaku tyce. Ale co tak slycham z okoli, tak vsichni maj pocit ze to jede lip nez 81kw, tim ze je to proste PD...jaky pocity z toho motoru mate vy?
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A