Octavia II 2.0 rs tdi 125kw pd do 1500ot. nejede
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia II 2.0 rs tdi 125kw pd do 1500ot. nejede
Zdar chlapi.Mám problém z mojí oktávkou.Jednoho krásného dne mi zničeho nic přestala táhnout do 1500 otáček.pokusím se popsat můj problém.Ráno přijdu k autu,nastartuji a na neutrál sešlápnu plyn klidně až na podlahu ale bez reakce,motor to vytočí pouze na 1100ot. +- po minutě to teprve začne reagovat ale stále je znát že se tomu od spoda do 1500 otáček nechce a pak to vystřeli.No jezdit musím takže se rozjedu a vypadá to tak že to musím točit minymálně 2000ot abych se pěkně přes spojku vůbec rozjel a řadit tak aby nespadly otáčky pod 1500 jelikož to pak proste vůbec nejede.jakmile se otáčky přehoupnou přes 1500 otáček jede úplně normálně bez žádného problému.Oktavka je čipovaná,má zaslepený egr,vykuchané dpf a jezdila tak bez problému dva roky.Před půl rokem měněné vstřikovače u škodovky v rámci svolávací akce a najeto máme poctivých 135000.Auto bylo na diagnostice ale žádná závada nebyla zjištěna a to si tím borec lámal hlavu přes tři hodiny.No tak mě zajímá jestli tu už někdo takový problém neřešil.předem dík za rady
Koukam ze zatim bez odpovedi.takze za tri mesice se zatim neprislo na to proc to nejede.bylo podezreni ze to zpusobujou ty plastovy klapky,takze se sundalo komplet cely sani a samozrejme ze klapky byly pekne vyzvejkany chybelo malo a asi by proletely motorem , no koupily se fungl novy za 12000 litru vycistilo se komplet cely sani ale problem to nevyresilo.jelikoz ani po nahrani originalniho softu nam diagnostika neukazuje zadnou chybu tak musime hledat jehlu v kupce sena.motor nema zadnou netestnost je poctivej a prede krasne.prolezly sme cerpadlo v nadrzi,skouselo se jestli neni netestnost palivovy soustavy a vse ok.takze dalsi vec na rade bude odskouseni vsech podtlakovych ventylu,pak nejspis pujde ven tandemove cerpadlo a kdyz ani to problem nevyresi tak kontrola vstriku(jsou fungl nove najeto 5000) a tak dal.je to asi zahada
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08 pro 2012, 21:23
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08 pro 2012, 21:23
Predpokladam ze jo jelikoz se delala radna diagnostika a borec toho skousel dost jak za studena tak i ze zahratym.a jeste se to pry pozna tak ze kdyz to nejede ani prez tempomat tsk to pedalem neni.a nereaguje to fakt jenom kdyz to stoji tak cca pet hodin a vic jinak reaguje takze to dela jenom studeny a odstaty ale kazdopadne to tak nebo tak do 1500 nejede
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Zkusil bych odpojit snimac dif.tlaku na zkousku zda to reagovani na plyn nedela von.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Kazdopadne tedy vyskousim..tady jsemm nasel typka co resi problem kterej odpovida skoro memu a da se rict ze mu to vyresil ten ventilvtakze ho vyskousim vymenit za kamosovo a uvidime
http://forum.skodahome.cz/topic/126978- ... kapínanie/
http://forum.skodahome.cz/topic/126978- ... kapínanie/