Kdo už mate zaslepený EGR?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

v urcitych otackach kdys auto jede ma vysi emise je ot vyreseno timto EGR ktery vraci spalene vyfukove plyny zpet do sani tim padem to ma pak nizsi emise. Bohuzel je ot vykoupeno totalne zadelanzm sani a kdys se ti ten ventil posere coz se docela casto stava ze neuzavira tka to poznas ze ti to huli jako fabrika to zaprve a za druhe ti to muze zanest turbo a tim padem ho znicit.

asi tak nejak))

me to konkretne jedno turbo znicilo((( spolu se spatnou vahou vzduchu to byla vrazedna kombinace
Uživatelský avatar
Ploskonosnik Bodrý
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 15 bře 2006, 22:05
Odpovědi: 0
Bydliště: já su z Prahy

Příspěvek od Ploskonosnik Bodrý »

Cituji z příručky: Systém recirkulace spalin (EGR) přidává podle zatížení motoru do nasávaného vzducho určité množství výfukových zplodin. Tím se snižuje teplota výfukových plynů a redukuje se obsah oxidů dusíku ve výfukových plynech , takže zkrátka je to k hovnu (LOL)
co můžeš urvi, co nemůžeš z....i
kartmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 24 led 2006, 06:45
Odpovědi: 0
Bydliště: sever Čech

Příspěvek od kartmen »

Aha! Díkes! (hm)
nemám žádné auto na naftu
CHLOUBIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 20 úno 2006, 00:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od CHLOUBIK »

Je to kvůli ekologii :P
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 490
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

Zaslepením egr, se dost změní zvuk na volnoběh i při nižších otáčkách. Turbo má vyšší otáčky, protože všechny výf. plyny proudí skrze něj, jinak část odproudí před ním:)) Je to sporadické, někomu tohle bude možná vadit.
Uživatelský avatar
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

jojo maticka zem by vam dala po prstoch ..xixi :D
ale zase co si budeme nahovarat taka stara liazka spravi za minutu tolko uxidu uhliciteho ako 20- TDi ciek dokopy :)

ja sice EGR mam tiez softwerovo viac otvoreny ale zaslepeny uplne nie.Dobra poznamka stym ze sa zvysia otacky toho turba a nedochadza potom k rychlejsiemu opotrebeniu toho turba? ci to sa uvidi az casom ze jo :)
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
kartmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 24 led 2006, 06:45
Odpovědi: 0
Bydliště: sever Čech

Příspěvek od kartmen »

Asi jsem pomalejší, ale proč se ten ventil obchází? Kvůli vyššímu výkonu? Prostě lama, no :roll: :roll: :roll:
nemám žádné auto na naftu
michal dk
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 21 bře 2006, 16:16
Odpovědi: 0
Bydliště: dvůr kralové

Příspěvek od michal dk »

MirekX píše:Já taky, prdla v něm membrána a začalo to hůř brzdit (menší podtlak) tak jsem dal taky do hadičky šroubek.
Myslíš do hadičky podtlaku co je zvrchu ventilu?
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

Ja už jsem taky ničitel životního prostředí pod egr jsem dal planžetový plech.
octule 2.0 BKD
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

Stejne vam to nic neprida.
VW Passat 3C 2008 BMP
pietromasoni
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 24 led 2006, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od pietromasoni »

elit píše:Stejne vam to nic neprida.
ale urcite jo ale nepoznas to
punto 1.7TD 46kw
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Sice nepřidá, ale neubere. Mám na mysli o centimetr zmenšený průměr sání sazemi. :D
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

MirekX napsal:
Já taky, prdla v něm membrána a začalo to hůř brzdit (menší podtlak) tak jsem dal taky do hadičky šroubek.

Myslíš do hadičky podtlaku co je zvrchu ventilu?

Jo, do tý hadičky,co vede k ventilu. Od ventilu odpojit a zacpat. To sací potrubí bylo pěkně zaprasený, nánosy kolem půl centimetru :x [/quote]
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Mara123
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 23 led 2006, 17:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mara123 »

TomasH píše:Zaslepením egr, se dost změní zvuk na volnoběh i při nižších otáčkách. Turbo má vyšší otáčky, protože všechny výf. plyny proudí skrze něj, jinak část odproudí před ním:)) Je to sporadické, někomu tohle bude možná vadit.
No taqk tohle se dá vyzkoušet zkusmo jednoduše mu odpojit podtlak a zaslepit jestli to přede jinak :) Ale moc se mě nezdaj ty vyšší otáčky turba. Psalo se tady že se plyny přepouští prakticky jen na volnoběh a při zátahu a vyšších otáčkách je přepouštění vypnuto tudiž turbina dostává stejnej tok plynů ne?
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Áno,zvuk motora na voľnobehu sa trochu zmení,povedal by som, že je málinko bublavejší,ale mne sa nechcelo kupovať už tretie EGR a na 2,5TDI je veľmi zlý prístup k nemu...
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“