Kdo už mate zaslepený EGR?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
v urcitych otackach kdys auto jede ma vysi emise je ot vyreseno timto EGR ktery vraci spalene vyfukove plyny zpet do sani tim padem to ma pak nizsi emise. Bohuzel je ot vykoupeno totalne zadelanzm sani a kdys se ti ten ventil posere coz se docela casto stava ze neuzavira tka to poznas ze ti to huli jako fabrika to zaprve a za druhe ti to muze zanest turbo a tim padem ho znicit.
asi tak nejak))
me to konkretne jedno turbo znicilo((( spolu se spatnou vahou vzduchu to byla vrazedna kombinace
asi tak nejak))
me to konkretne jedno turbo znicilo((( spolu se spatnou vahou vzduchu to byla vrazedna kombinace
- Ploskonosnik Bodrý
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 15 bře 2006, 22:05
- Bydliště: já su z Prahy
- travel242fx
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 771
- Registrován: 23 led 2006, 16:28
- Bydliště: Bratislava
jojo maticka zem by vam dala po prstoch ..xixi 
ale zase co si budeme nahovarat taka stara liazka spravi za minutu tolko uxidu uhliciteho ako 20- TDi ciek dokopy
ja sice EGR mam tiez softwerovo viac otvoreny ale zaslepeny uplne nie.Dobra poznamka stym ze sa zvysia otacky toho turba a nedochadza potom k rychlejsiemu opotrebeniu toho turba? ci to sa uvidi az casom ze jo

ale zase co si budeme nahovarat taka stara liazka spravi za minutu tolko uxidu uhliciteho ako 20- TDi ciek dokopy

ja sice EGR mam tiez softwerovo viac otvoreny ale zaslepeny uplne nie.Dobra poznamka stym ze sa zvysia otacky toho turba a nedochadza potom k rychlejsiemu opotrebeniu toho turba? ci to sa uvidi az casom ze jo

Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
- Pepe Karita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 139
- Registrován: 19 úno 2006, 23:26
- Bydliště: LBC
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 24 led 2006, 16:31
MirekX napsal:
Já taky, prdla v něm membrána a začalo to hůř brzdit (menší podtlak) tak jsem dal taky do hadičky šroubek.
Myslíš do hadičky podtlaku co je zvrchu ventilu?
Jo, do tý hadičky,co vede k ventilu. Od ventilu odpojit a zacpat. To sací potrubí bylo pěkně zaprasený, nánosy kolem půl centimetru
[/quote]
Já taky, prdla v něm membrána a začalo to hůř brzdit (menší podtlak) tak jsem dal taky do hadičky šroubek.
Myslíš do hadičky podtlaku co je zvrchu ventilu?
Jo, do tý hadičky,co vede k ventilu. Od ventilu odpojit a zacpat. To sací potrubí bylo pěkně zaprasený, nánosy kolem půl centimetru

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- Mara123
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 23 led 2006, 17:38
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
No taqk tohle se dá vyzkoušet zkusmo jednoduše mu odpojit podtlak a zaslepit jestli to přede jinakTomasH píše:Zaslepením egr, se dost změní zvuk na volnoběh i při nižších otáčkách. Turbo má vyšší otáčky, protože všechny výf. plyny proudí skrze něj, jinak část odproudí před ním:)) Je to sporadické, někomu tohle bude možná vadit.

Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
Áno,zvuk motora na voľnobehu sa trochu zmení,povedal by som, že je málinko bublavejší,ale mne sa nechcelo kupovať už tretie EGR a na 2,5TDI je veľmi zlý prístup k nemu...
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR