vsetkým dakujem vopret za rady a príspevky
Vysoká aktuálna spotreba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vysoká aktuálna spotreba
vsetkým dakujem vopret za rady a príspevky
No tak především si myslím, že je velmi podivný otvírací tlak trysek.
Podle výrobce mají trysky otvírat při 190 - 200 Bar (mez opotřebení je 170 Bar) - maximální odchylka mezi jednotlivými tryskami je 5 Bar. 230 Bar je nepřípustné. Čili podle mého názoru je to asi špatně.
Že má třetí vstřikovač jiné katalogové číslo je správně, neboť je jiný (jeho součástí je i snímač zdvihu jehly, tedy čidlo potřebné k řízení počátku vstřiku).
Podle výrobce mají trysky otvírat při 190 - 200 Bar (mez opotřebení je 170 Bar) - maximální odchylka mezi jednotlivými tryskami je 5 Bar. 230 Bar je nepřípustné. Čili podle mého názoru je to asi špatně.
Že má třetí vstřikovač jiné katalogové číslo je správně, neboť je jiný (jeho součástí je i snímač zdvihu jehly, tedy čidlo potřebné k řízení počátku vstřiku).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
a cim si vysvetlujes ten zvýšený tlak, pred tým išlo auto normálveMarek77 píše:No tak především si myslím, že je velmi podivný otvírací tlak trysek.
Podle výrobce mají trysky otvírat při 190 - 200 Bar (mez opotřebení je 170 Bar) - maximální odchylka mezi jednotlivými tryskami je 5 Bar. 230 Bar je nepřípustné. Čili podle mého názoru je to asi špatně.
Že má třetí vstřikovač jiné katalogové číslo je správně, neboť je jiný (jeho součástí je i snímač zdvihu jehly, tedy čidlo potřebné k řízení počátku vstřiku).
Nemám zdání...........
Podle mého názoru se otvírací tlak může pouze snížit (vlivem únavy vratné pružiny), ale samovolné zvýšení je nesmysl. Nebo se pletu?
230 Bar je otvírací tlak pro trysky V6 motoru 2,5 TDi z Passatu.
Podle mého názoru se otvírací tlak může pouze snížit (vlivem únavy vratné pružiny), ale samovolné zvýšení je nesmysl. Nebo se pletu?
230 Bar je otvírací tlak pro trysky V6 motoru 2,5 TDi z Passatu.
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 23 srp 2007, 15:39, celkem upraveno 1 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Na tu díru a spotřebu jistě ano, ale co s tím otvíracím tlakem ???
Já jsem po výměně rozvodů měl malinko menší dyn. předvstřik. Motor měl díru a menší výkon. Spotřeba nevím - zdála se mi stejná (možná nepatrně vyšší). Po korekci předvstřiku na správnou hodnotu je vše v pořádku.
Já jsem po výměně rozvodů měl malinko menší dyn. předvstřik. Motor měl díru a menší výkon. Spotřeba nevím - zdála se mi stejná (možná nepatrně vyšší). Po korekci předvstřiku na správnou hodnotu je vše v pořádku.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
ale ja mam predvstrek v norme 55, ja myslim časovani, vačku som mal zaistenu, ale ryska na zotrvaku bola na kraji otvoru v prevodovke, a cerpadlo zaaretovane, moze to byt tym? ak by bola kluka posunuta oproti vacke, tak by sa predvdtrek nedal nastavit nie? alebo sa mylim?
a este som telefonoval s kamosom co mi skusal streky tak ten sa opravil že tam bol tlak 210 a vstrek s ihlou lial, tak mitam dal pouzity ale z normalneho streku a ten prasil pri 200 nemoze to byt tým?
a este som telefonoval s kamosom co mi skusal streky tak ten sa opravil že tam bol tlak 210 a vstrek s ihlou lial, tak mitam dal pouzity ale z normalneho streku a ten prasil pri 200 nemoze to byt tým?
a tlakomer je ciachovany ci meria len tak ako sa mu paci. ten odskok je ale asi pravdivy ale tie hodnoty ak nieje ciachovany merak by som sa az tak nedrzal. staci ak niekto pretlacil 400 barovy merak za roh a mas tam 10 bar do + ani nevies ako
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro