000665 - regulace plniciho tlaku P0299 - 006 OII 2.0TDi BMN

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

David.RS82
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 10 kvě 2015, 09:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od David.RS82 »

geo píše:A proč nenaloguješ ten tlak v dpf?Tam bude jasný jakej je protitlak.Ja si nemyslím že musí být posmrti.Jaká je koncovka výfuku je od sazí.
To sem ani nevěděl, že to jde nalogovat, ale zkusim to.. Na jakým kanálu??
Koncovka je celkem čistáčistáObrázek
SII Elegance TDi 103kw, R.V. 2012, CFFB, typové ozn. motoru EA189 = emisní soft.
OII RS TDi 125kw, MR06 provoz 07, BMN = prodáno
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Nesmí tam být saze jinak je to jak píše tdifun bude praskej v zadní části ale tomu by neodpovídala hláška v paměti.Tdifun má určitě větší zkušenosti na vw ale určitě bych si nechal doměřit ovládání turba i včetně jeho podtlaku a tlaku v dpf než bych ho kuchal.Máme zde zákazníky co maj přes 300 tis a o dpf neví.Zanešení filtru v %je hodně nepřesný ten tlak dpf je rozhodně lepší pokud to nesleduješ dlohodobě.Další udaj o stavu dpf je doba mezi regeneracema pokud je to nad 500 km na kratší trasy a není prasklej tak bych neřekl že špatnej.Ale tohle je spíš na větší měření než povídání.Ohledně toho dokazování o odstranění dpf po prodeji bude asi docela zajímavý teď náš zákazník řeší stejný problém na hondě kde stojí asi 100 tis a auto koupil s kuchlým dpf a nevěděl to.Zatím je posudek z stk kde to bylo ok a je vyžádáno z autorizáku podrobný výpis z kontrol kdy tam auto jezdilo.Udajně je tam právě zápis o dpf takže má velkou šanci že to předešlej majitel zacáluje.Je to ale kocourkov takže se verdikt nedá odhadnout.
David.RS82
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 10 kvě 2015, 09:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od David.RS82 »

geo píše:Nesmí tam být saze jinak je to jak píše tdifun bude praskej v zadní části ale tomu by neodpovídala hláška v paměti.Tdifun má určitě větší zkušenosti na vw ale určitě bych si nechal doměřit ovládání turba i včetně jeho podtlaku a tlaku v dpf než bych ho kuchal.Máme zde zákazníky co maj přes 300 tis a o dpf neví.Zanešení filtru v %je hodně nepřesný ten tlak dpf je rozhodně lepší pokud to nesleduješ dlohodobě.Další udaj o stavu dpf je doba mezi regeneracema pokud je to nad 500 km na kratší trasy a není prasklej tak bych neřekl že špatnej.Ale tohle je spíš na větší měření než povídání.Ohledně toho dokazování o odstranění dpf po prodeji bude asi docela zajímavý teď náš zákazník řeší stejný problém na hondě kde stojí asi 100 tis a auto koupil s kuchlým dpf a nevěděl to.Zatím je posudek z stk kde to bylo ok a je vyžádáno z autorizáku podrobný výpis z kontrol kdy tam auto jezdilo.Udajně je tam právě zápis o dpf takže má velkou šanci že to předešlej majitel zacáluje.Je to ale kocourkov takže se verdikt nedá odhadnout.
Doměřit ovládání turba? To myslíš natlakování ty regulace na turbu jestli není prasklá membrána?
Něco takovýho mi dělali a OK.
Tlak DPF zjistím kde?
To s tím měřením máš absolutní pravdu, ale podle "odborníka" ze škody (je to kamarád, ale i on si neví rady) se zdá vše OK kromě pomalého nástupu turba, takže bych asi potřeboval skutečného odborníka na VAG..
Jinak regenerace je poslední dobou dost častá. Díky chování auta mi připadá, že regeneruji pořád.. Jinak jak jsem psal v úvodu.. 250km a 30% zanesení se zdálo i kamarádovi ze Škody moc.. Navíc po nucené regeneraci..
To chybový hlášení mě právě taky dost mate, protože bych čekal i nějakou hlášku o DPF a nejen toto..

Co se týká legislativy a DPF u nás to zakázaný není (zatím).. Samozřejně bych při prodeji kupce o tomto informoval, už jenom z důvodu aby mě pak někdo nenaháněl.. Ale legislativně bych nedělal nic proti zákoného a soud je pouze o slovíčkaření..
SII Elegance TDi 103kw, R.V. 2012, CFFB, typové ozn. motoru EA189 = emisní soft.
OII RS TDi 125kw, MR06 provoz 07, BMN = prodáno
David.RS82
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 10 kvě 2015, 09:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od David.RS82 »

Mám i nějaký logy, kdyby se chtěl někdo podívat, tak mile rád pošlu..
SII Elegance TDi 103kw, R.V. 2012, CFFB, typové ozn. motoru EA189 = emisní soft.
OII RS TDi 125kw, MR06 provoz 07, BMN = prodáno
Hondavtr
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 28 kvě 2012, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hondavtr »

Co se týká podtlaků,kontrolovali jste i membránu na přepínání klapek v sacím potrubí? Už se mi stalo na BMN že byla prasklá a podtlak ucházel přez ní a díky tomu nedotahovalo turbo.
O1, 1.9TDi 81kW ASV chip @ 101KW
David.RS82
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 10 kvě 2015, 09:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od David.RS82 »

Hm. To ještě ne, ale není to u tý hřídelky na sání?
Tam mám netěsnost.. Jak jsem psal v úvodu..
SII Elegance TDi 103kw, R.V. 2012, CFFB, typové ozn. motoru EA189 = emisní soft.
OII RS TDi 125kw, MR06 provoz 07, BMN = prodáno
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

To by musela být řádná díra...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
David.RS82
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 10 kvě 2015, 09:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od David.RS82 »

Co se týče podtlaků, tak si myslím, že je to fakt dost. Mnohdy i 1bar! Ale jsem laik, tak nevim..
Po výměně N75 se podle logu zlepšila hodnota, ale podotýkám slovo laika..

Teď jsem jel z práce a připadalo mi, že je to lepší, ale radši sem jí odspodu netahal, tak nevim.. mít tak VAG.. Člověk by aspoň viděl co se děje a kdy.. (wallbash)
SII Elegance TDi 103kw, R.V. 2012, CFFB, typové ozn. motoru EA189 = emisní soft.
OII RS TDi 125kw, MR06 provoz 07, BMN = prodáno
Uživatelský avatar
jiri.stepnicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 14 led 2007, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlava

Příspěvek od jiri.stepnicka »

vyměnit sání okolo tý hřidelky je dost velká netěsnost cukání při přidání plynu padání do noze měl jsem ten samý problém já dával to hlinikový sání z audi 03G129713H
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Já myslel hlavně podtlak na dóze turba při projevu závady.Pokud to dělá stále tak si nastavit turbo do max polohy a zkusit zda plní a dojde ke zlapšení.Těch možností je dost.Tlak bude v bloku hodnot kolem kanálu 70 je to rozdílový tlak DPF .
Hondavtr
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 28 kvě 2012, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hondavtr »

Tu dóza na těch kapkách v sání vyzkoušej třeba jen pusou, nasaď si na ní hadičku a zkus nasát,musí ti držet podtlak,pokud budeš moct stále sát tak je špatná a utíká ti tam podtlak když ji jednotka ovládá.
O1, 1.9TDi 81kW ASV chip @ 101KW
David.RS82
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 10 kvě 2015, 09:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od David.RS82 »

jiri.stepnicka píše:vyměnit sání okolo tý hřidelky je dost velká netěsnost cukání při přidání plynu padání do noze měl jsem ten samý problém já dával to hlinikový sání z audi 03G129713H
Stejně to tam blije, tak sání určitě. Kolik a kde?? Jestli se můžu zeptat. Už jsem ho taky sháněl místo toho škodováckýho plasťáku, ale neúspěšně..

Už něco mám..
A to je ten problém o kterém psal Hondavtr????
Má cenu sehnat starší nebo fungl??
Naposledy upravil(a) David.RS82 dne 11 kvě 2015, 09:39, celkem upraveno 1 x.
SII Elegance TDi 103kw, R.V. 2012, CFFB, typové ozn. motoru EA189 = emisní soft.
OII RS TDi 125kw, MR06 provoz 07, BMN = prodáno
David.RS82
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 10 kvě 2015, 09:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od David.RS82 »

Hondavtr píše:Tu dóza na těch kapkách v sání vyzkoušej třeba jen pusou, nasaď si na ní hadičku a zkus nasát,musí ti držet podtlak,pokud budeš moct stále sát tak je špatná a utíká ti tam podtlak když ji jednotka ovládá.
Dobrý tip hned vyzkouším.. A kvůli tomu musim vyměnit celé sání, je to tak?
Nebo se to dá nějak vyřešit?
SII Elegance TDi 103kw, R.V. 2012, CFFB, typové ozn. motoru EA189 = emisní soft.
OII RS TDi 125kw, MR06 provoz 07, BMN = prodáno
Uživatelský avatar
jiri.stepnicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 14 led 2007, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlava

Příspěvek od jiri.stepnicka »

jelikož sání je plastový klapky jsou taky plastový v mém případě byly poloviční ošoupaný sání jsem sehnal zde použitý http://bazar.automedik.cz/03G129713H vyčistil a paráda dřive regenerace po cca 200 km nyní tak cca 450 km turbo zabírá od 1800 ot/min. chod je klidný starty perfekt
Uživatelský avatar
jiri.stepnicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 14 led 2007, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlava

Příspěvek od jiri.stepnicka »

jiri.stepnicka píše:jelikož sání je plastový klapky jsou taky plastový v mém případě byly poloviční ošoupaný sání jsem sehnal zde použitý http://bazar.automedik.cz/03G129713H vyčistil a paráda dřive regenerace po cca 200 km nyní tak cca 450 km turbo zabírá od 1800 ot/min. chod je klidný starty perfekt
jenom doplním musel jsem zkrátit šrouby a upravit držáky na kryt jinak sedí perfektněObrázek
Obrázek
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“