000665 - regulace plniciho tlaku P0299 - 006 OII 2.0TDi BMN

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

David.RS82
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 10 kvě 2015, 09:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od David.RS82 »

jiri.stepnicka píše:jelikož sání je plastový klapky jsou taky plastový v mém případě byly poloviční ošoupaný sání jsem sehnal zde použitý http://bazar.automedik.cz/03G129713H vyčistil a paráda dřive regenerace po cca 200 km nyní tak cca 450 km turbo zabírá od 1800 ot/min. chod je klidný starty perfekt
Všechny pod tímto označením tam jdou??
To je pecka.. K tomu nějaký těsnění a OK??
SII Elegance TDi 103kw, R.V. 2012, CFFB, typové ozn. motoru EA189 = emisní soft.
OII RS TDi 125kw, MR06 provoz 07, BMN = prodáno
Uživatelský avatar
jiri.stepnicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 14 led 2007, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlava

Příspěvek od jiri.stepnicka »

David.RS82 píše:
jiri.stepnicka píše:jelikož sání je plastový klapky jsou taky plastový v mém případě byly poloviční ošoupaný sání jsem sehnal zde použitý http://bazar.automedik.cz/03G129713H vyčistil a paráda dřive regenerace po cca 200 km nyní tak cca 450 km turbo zabírá od 1800 ot/min. chod je klidný starty perfekt
Všechny pod tímto označením tam jdou??
To je pecka.. K tomu nějaký těsnění a OK??


Těsnění jsem objednal v servisu je tam kovové na plastových jr jiný
David.RS82
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 10 kvě 2015, 09:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od David.RS82 »

jiri.stepnicka píše:
David.RS82 píše:
jiri.stepnicka píše:jelikož sání je plastový klapky jsou taky plastový v mém případě byly poloviční ošoupaný sání jsem sehnal zde použitý http://bazar.automedik.cz/03G129713H vyčistil a paráda dřive regenerace po cca 200 km nyní tak cca 450 km turbo zabírá od 1800 ot/min. chod je klidný starty perfekt
Všechny pod tímto označením tam jdou??
To je pecka.. K tomu nějaký těsnění a OK??


Těsnění jsem objednal v servisu je tam kovové na plastových jr jiný
Jdu objednat za ty prachy je to pro mě úplně ideální.. Ještě prosím o info o čištění toho dílu?
Prozatím moc děkuji.
SII Elegance TDi 103kw, R.V. 2012, CFFB, typové ozn. motoru EA189 = emisní soft.
OII RS TDi 125kw, MR06 provoz 07, BMN = prodáno
Uživatelský avatar
jiri.stepnicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 14 led 2007, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlava

Příspěvek od jiri.stepnicka »

David.RS82 píše:
jiri.stepnicka píše:
David.RS82 píše: Všechny pod tímto označením tam jdou??
To je pecka.. K tomu nějaký těsnění a OK??


Těsnění jsem objednal v servisu je tam kovové na plastových jr jiný
Jdu objednat za ty prachy je to pro mě úplně ideální.. Ještě prosím o info o čištění toho dílu?
Prozatím moc děkuji.
čistil jsem letlampou abych se zbavil nejvetšího bordelu pak vykoupal v benzínu nakonec arvu a vapem vystříkal těsnění je 03g129717d
David.RS82
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 10 kvě 2015, 09:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od David.RS82 »

jiri.stepnicka píše:
David.RS82 píše:
jiri.stepnicka píše:

Těsnění jsem objednal v servisu je tam kovové na plastových jr jiný
Jdu objednat za ty prachy je to pro mě úplně ideální.. Ještě prosím o info o čištění toho dílu?

Prozatím moc děkuji.
čistil jsem letlampou abych se zbavil nejvetšího bordelu pak vykoupal v benzínu nakonec arvu a vapem vystříkal těsnění je 03g129717d
Obrázek


Je to ta banka? Táhlo ke klapkám, ktere to ovládá vtáhnu pusou. Samovolně se vrátí. zpět. Při chcípání je to už dost slyšet.. Objednám vyměním a uvidím. :)

Moc děkuji a budu informovat..

A můžeš mi ještě napsat něco o těch úpravách držáků? Už jsem to objednal, tak jsem na to zvědav.. Dík..
Naposledy upravil(a) David.RS82 dne 11 kvě 2015, 16:08, celkem upraveno 1 x.
SII Elegance TDi 103kw, R.V. 2012, CFFB, typové ozn. motoru EA189 = emisní soft.
OII RS TDi 125kw, MR06 provoz 07, BMN = prodáno
David.RS82
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 10 kvě 2015, 09:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od David.RS82 »

jiri.stepnicka píše:
jiri.stepnicka píše:jelikož sání je plastový klapky jsou taky plastový v mém případě byly poloviční ošoupaný sání jsem sehnal zde použitý http://bazar.automedik.cz/03G129713H vyčistil a paráda dřive regenerace po cca 200 km nyní tak cca 450 km turbo zabírá od 1800 ot/min. chod je klidný starty perfekt
jenom doplním musel jsem zkrátit šrouby a upravit držáky na kryt jinak sedí perfektněObrázek
Obrázek
Obrázek
To je mazlík.. To už se nedivim, že mi začala stávkovat, takovou čistotu tý mojí nedopřeju, ale jinak jí mám rád... :-)
SII Elegance TDi 103kw, R.V. 2012, CFFB, typové ozn. motoru EA189 = emisní soft.
OII RS TDi 125kw, MR06 provoz 07, BMN = prodáno
Hondavtr
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 28 kvě 2012, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hondavtr »

David.RS82 píše:
jiri.stepnicka píše:
David.RS82 píše: Jdu objednat za ty prachy je to pro mě úplně ideální.. Ještě prosím o info o čištění toho dílu?

Prozatím moc děkuji.
čistil jsem letlampou abych se zbavil nejvetšího bordelu pak vykoupal v benzínu nakonec arvu a vapem vystříkal těsnění je 03g129717d
Obrázek


Je to ta banka? Táhlo ke klapkám, ktere to ovládá vtáhnu pusou. Samovolně se vrátí. zpět. Při chcípání je to už dost slyšet.. Objednám vyměním a uvidím. :)

Moc děkuji a budu informovat..

A můžeš mi ještě napsat něco o těch úpravách držáků? Už jsem to objednal, tak jsem na to zvědav.. Dík..
Když uděláš hubou podtlak a ucpeš nebo zaškrtíš hadičku tak musí zůstat táhlo zataženo, pokud znovu vyjede tak je praská membrána. Dózu jsem kupoval originál jako samostatný díl a stála kolem tří stovek.
O1, 1.9TDi 81kW ASV chip @ 101KW
David.RS82
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 10 kvě 2015, 09:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od David.RS82 »

Hondavtr píše:
David.RS82 píše:
jiri.stepnicka píše: čistil jsem letlampou abych se zbavil nejvetšího bordelu pak vykoupal v benzínu nakonec arvu a vapem vystříkal těsnění je 03g129717d
Obrázek


Je to ta banka? Táhlo ke klapkám, ktere to ovládá vtáhnu pusou. Samovolně se vrátí. zpět. Při chcípání je to už dost slyšet.. Objednám vyměním a uvidím. :)

Moc děkuji a budu informovat..

A můžeš mi ještě napsat něco o těch úpravách držáků? Už jsem to objednal, tak jsem na to zvědav.. Dík..
Když uděláš hubou podtlak a ucpeš nebo zaškrtíš hadičku tak musí zůstat táhlo zataženo, pokud znovu vyjede tak je praská membrána. Dózu jsem kupoval originál jako samostatný díl a stála kolem tří stovek.
Jj.. Přesně, jak říkáš.. Mám to odstavit nebo se s tím dá bez úhony jezdit? Saní bude až tak kolem 21.. Moc děkuji.. Málem sem měnil turbo..
Ještě prosím jestli si vzpomenete na číslo dílu tý dózy podlakového ovládání klapek v sání?? Ať mám vše připravený.. Moc děkuji..
SII Elegance TDi 103kw, R.V. 2012, CFFB, typové ozn. motoru EA189 = emisní soft.
OII RS TDi 125kw, MR06 provoz 07, BMN = prodáno
David.RS82
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 10 kvě 2015, 09:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od David.RS82 »

Tak dnes po peripetiích s dodáním sacího kolektoru + nové dózy na podtlak klapek + vyčištění EGR a pocitově klidnější, záběr z podtočenýho bez nouze, tak zítra VAG a pravda se ukáže.. Dám vědět a moc děkuji za rady..
Protože ikdyby to nevyřešilo můj problém, tak výměna sání se vším všudy za 3.300,- je móc fajné..

Lehký součet na výměnu sacího kolektoru na RSII TDi PD:
Kolektor sání číslo dílu: 03G129713H = použité od 1.400,- do 3.000,-
Těsnění číslo dílu: 03G129717D = od 80,- do 120,-
Dóza podtlaku číslo dílu: 03G129061C = o 300,- do 500,-

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Tak závěr mého problému je takový, že moc děkuji uživatelům co věnovali mé prosbě o radu pozornost a především musím vyzdvihnout uživatele jiri.stepnicka a Hondavtr.. Mé padání do nouze bylo opravdu způsobeno netěsností u ovládání klapek v sání.. Na původní plasťák jsem ještě neměl čas kouknout, ale klapky fakt mizerný, jak psal jiri.stepnicka.. Kluci díky za kompletní návod a cenu opravy, jelikož se tato sranda v servise pohybuje v cenách repasovaného turba tj. kolem 15.000,- cca..
Dnes log a turbo tlakuje dle požadavku.. Bájo zase.. Už se nemusím bát předjíždět z mírně podtočeným motorem, protože nouzák proti kamionu neni fakt prdel... :D

Jinak pro lidičky co mají takovou netěsnost u sání můžu ubezpečit, že pokud jim to ještě nepadá do nouze, tak časem začne a můžu říct, že se to autí už víc jak rok nechovalo, tak jak by mělo, protože teď je to opravdu zase radost řídit.. Neklepe se to jak ratl a jede to.. Udělal jsem při dnešním logu i regeneraci, tak jsem zvědav na nájezd do další.. Doposavad to bylo i po 200km..
Naposledy upravil(a) David.RS82 dne 01 čer 2015, 12:03, celkem upraveno 1 x.
SII Elegance TDi 103kw, R.V. 2012, CFFB, typové ozn. motoru EA189 = emisní soft.
OII RS TDi 125kw, MR06 provoz 07, BMN = prodáno
David.RS82
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 10 kvě 2015, 09:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od David.RS82 »

Ještě jedna prosbička pánové. Podíval by se mi někdo prosím na log po výměně sání.. Psal jsem sice ve výše uvedeném příspěvku, že turbo již tlačí dle požadavku, ale to mi říkal kamarád co to logoval při jízdě. Dnes jsem si procházel ten včerejší log a dle mě pořád netlačí v nízkých co má, ale je tam rapidní zlepšení, takže OK.. Jsem laik, takže možná čučim blbě ;)
Log je dělaný na 6tku z podtočenýho + již chtělo regenerovat, tak jestli to by mohlo mít na to vliv..

http://ulozto.cz/xGfdmWkU/log-po-vymene-sani-csv

Předem děkuji..
SII Elegance TDi 103kw, R.V. 2012, CFFB, typové ozn. motoru EA189 = emisní soft.
OII RS TDi 125kw, MR06 provoz 07, BMN = prodáno
corro
Přispěvovatel
Příspěvky: 288
Registrován: 27 lis 2011, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: morava

Příspěvek od corro »

Nevite nekdo jestli je to sani 03G 129713H stejne jako 03G 129713 ? Nekde je ze to H je na BLB motor a jine a to bez H je taky na motorech BLB
Uživatelský avatar
rosta.rs
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 07 dub 2012, 08:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od rosta.rs »

David.RS82 píše:Tak dnes po peripetiích s dodáním sacího kolektoru + nové dózy na podtlak klapek + vyčištění EGR a pocitově klidnější, záběr z podtočenýho bez nouze, tak zítra VAG a pravda se ukáže.. Dám vědět a moc děkuji za rady..
Protože ikdyby to nevyřešilo můj problém, tak výměna sání se vším všudy za 3.300,- je móc fajné..

Lehký součet na výměnu sacího kolektoru na RSII TDi PD:
Kolektor sání číslo dílu: 03G129713H = použité od 1.400,- do 3.000,-
Těsnění číslo dílu: 03G129717D = od 80,- do 120,-
Dóza podtlaku číslo dílu: 03G129061C = o 300,- do 500,-

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Tak závěr mého problému je takový, že moc děkuji uživatelům co věnovali mé prosbě o radu pozornost a především musím vyzdvihnout uživatele jiri.stepnicka a Hondavtr.. Mé padání do nouze bylo opravdu způsobeno netěsností u ovládání klapek v sání.. Na původní plasťák jsem ještě neměl čas kouknout, ale klapky fakt mizerný, jak psal jiri.stepnicka.. Kluci díky za kompletní návod a cenu opravy, jelikož se tato sranda v servise pohybuje v cenách repasovaného turba tj. kolem 15.000,- cca..
Dnes log a turbo tlakuje dle požadavku.. Bájo zase.. Už se nemusím bát předjíždět z mírně podtočeným motorem, protože nouzák proti kamionu neni fakt prdel... :D

Jinak pro lidičky co mají takovou netěsnost u sání můžu ubezpečit, že pokud jim to ještě nepadá do nouze, tak časem začne a můžu říct, že se to autí už víc jak rok nechovalo, tak jak by mělo, protože teď je to opravdu zase radost řídit.. Neklepe se to jak ratl a jede to.. Udělal jsem při dnešním logu i regeneraci, tak jsem zvědav na nájezd do další.. Doposavad to bylo i po 200km..


Ahojky díky moc za krásný popis výměny, čeká mě to samé sice zatím žádné příznaky, jen mi auto škube kolem 1500ot vím že to je mírně podtočené, ale možná příčina to může být..
po kolika km ti to regeneruje a kolik máš najeto?

jen pro zajímavost by jsem u kolegy který má také OII RS MR06 a má tam originál hliníkové sání.. což jsem koukal :) já mám MR07 a už je plast :(
David.RS82
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 10 kvě 2015, 09:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od David.RS82 »

Díky Rosťo a jsem rád, že jsem mohl svým příspěvkem pomoc...

Jinak to, že kamarád má hliníkový sání z výroby se mi nechce věřit, protože ani na vývoz se litinový kolektor sání nedával.. Moje byla koupena a provozována 4 roky v Holandsku a byl tam plasťák.. Spíš už to někdo měnil..

Co se týče regenerace, tak tu jsem ještě nedořešil.. Auto po výměně sání jede jako z praku, ale chvilkama od 2.000ot tak jako poškubává, jako při regeneraci i na volnoběh to někdy vrní do zadku.. Teď jsem jezdil 2x týdně do Prahy a zpět do Tábora a klasická regenerace po 380km (ale během cestování občasné cukání připomínající regeneraci bylo). Po cestování do práce a z práce tzn. 25km tam a 25km zpátky + dost přejezdů po městě jsem regeneroval po 130km což se mi zdá málo.. Budu teď nechávat přeměřovat vstřiky, protože si začínám myslet, že vstřik měněný ještě v Holandsku bude na odchodu (ostatní by měly být OK = v Holandsku ve 130.000, další ve 180.000 a poslední dva ve 215.000).

A nebo se na to už vykašlu a pořídím něco jinýho.. Mám jí od roku 2007 výroba je prosinec 06 a do firmy jsme jí kupovali hned v lednu 2007 a můžu říct, že jsem byl absolutně spokojen.. Jen ty vstřiky pozlobily, protože auto se stane nepojízdným a montovat někde na ulici a odpojovat vstřik po vstřiku aby se zjistilo, který je KO a pak jet na 3válce zvládne asi jen opravdový mechanik.
SII Elegance TDi 103kw, R.V. 2012, CFFB, typové ozn. motoru EA189 = emisní soft.
OII RS TDi 125kw, MR06 provoz 07, BMN = prodáno
David.RS82
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 10 kvě 2015, 09:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od David.RS82 »

corro píše:Nevite nekdo jestli je to sani 03G 129713H stejne jako 03G 129713 ? Nekde je ze to H je na BLB motor a jine a to bez H je taky na motorech BLB
Kluci dokážete corrovi poradit, taky by mě zajímalo to písmeno na konci čísla dílu.. Může dát kolektor sání se stejnym číslem, ale s jiným písmenem na konci???
SII Elegance TDi 103kw, R.V. 2012, CFFB, typové ozn. motoru EA189 = emisní soft.
OII RS TDi 125kw, MR06 provoz 07, BMN = prodáno
Uživatelský avatar
rosta.rs
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 07 dub 2012, 08:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od rosta.rs »

David.RS82 píše:
corro píše:Nevite nekdo jestli je to sani 03G 129713H stejne jako 03G 129713 ? Nekde je ze to H je na BLB motor a jine a to bez H je taky na motorech BLB
Kluci dokážete corrovi poradit, taky by mě zajímalo to písmeno na konci čísla dílu.. Může dát kolektor sání se stejnym číslem, ale s jiným písmenem na konci???
Ahojky díky za příspěvek..
asi máš pravdu, že mu to někdo v DE měnil.. vypadá to na častou bolest plasťáku..
Já mám minulý rok všechny vstřiky nové ze svolávačky a na volnoběch mi to necuká jen při zátěži při 1500 ot/min to poškubává..
tak uvidíme co se stane po výměně za hliník :)


To písmeno dělá rozdíl v tom že bez H to nemá vířivé klapky a tudíž i podlakovou baňku viz foto:

ObrázekObrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“