spíš to vydím na padání nafty jak tu už někdo psal,tenhle motor nem problem
i bez odpojeného žhavení....pokud je ok tlaky.... ale šedej dým svedčí o zavzdušnění pal soustavy-přepady na vstřikách-skontrolovat, okroužek na palivovým filtru,a hadice od filtru do sacího koše-rády si při vetším nájezdu prodírají a pak to přisáva vzduch za jízdy -kurví se čerpadlo,a po vypnutí padá nafta-špatnej start
VW LT 35 špatné starty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
pristi tyden se mrknu. je to pracovni, horsich je tam vicero veci. posledni dve rana to startovalo ok.
pokud sef koupi redukci, zkontroluju mu ten predvstrik atd. i remen apod, hadicky... podtlaky jsem menil nedavno (totalka prodrene).
auto ani nejede, turbo snad spina az kdo vi kdy.
jinak je to 2,5 ta nejslabsi verze, asi tech 61 (mel sjem za to ze 63, asi jsem si spatne zapamatoval)
pokud sef koupi redukci, zkontroluju mu ten predvstrik atd. i remen apod, hadicky... podtlaky jsem menil nedavno (totalka prodrene).
auto ani nejede, turbo snad spina az kdo vi kdy.
jinak je to 2,5 ta nejslabsi verze, asi tech 61 (mel sjem za to ze 63, asi jsem si spatne zapamatoval)