Uprava DSG - Passat 2007
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 22 říj 2011, 12:50
Uprava DSG - Passat 2007
Ahoj chalani.
Kupil som si Passat 2007, 2.0TDi 103KW s DSG prevodovkou. Vsetko funguje krasne, no mam jednu otazku. Da sa nejako jednoducho upravit prevodovka, aby preradzovala skor? Jazdim kludne a takmer stale v meste. Ked pomaly pridam plyn, prevodovka zacne postupne radit rychlosti, no stale az pri 2200 otackach. To uz je dost neskoro. Auto jer dost hlucne a po preradeni s nim troska cukne. Ked prepnem na rucne radenie a prehadzujem pri 1800 otackach, auto ide lepsie. Je to ovela plynulejsi prechod a aj na spotebe je to dost poznat. Takze da sa nejako prevodovka prisposobit aby mi prehadzovala pri 1800 otackach???
Kupil som si Passat 2007, 2.0TDi 103KW s DSG prevodovkou. Vsetko funguje krasne, no mam jednu otazku. Da sa nejako jednoducho upravit prevodovka, aby preradzovala skor? Jazdim kludne a takmer stale v meste. Ked pomaly pridam plyn, prevodovka zacne postupne radit rychlosti, no stale az pri 2200 otackach. To uz je dost neskoro. Auto jer dost hlucne a po preradeni s nim troska cukne. Ked prepnem na rucne radenie a prehadzujem pri 1800 otackach, auto ide lepsie. Je to ovela plynulejsi prechod a aj na spotebe je to dost poznat. Takze da sa nejako prevodovka prisposobit aby mi prehadzovala pri 1800 otackach???
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uprava DSG - Passat 2007
Jo da. Delam vetsinou upravu kvuli podtaceni motoru CR po meste 6 1200ot a duni.martinhudak píše:Ahoj chalani.
Kupil som si Passat 2007, 2.0TDi 103KW s DSG prevodovkou. Vsetko funguje krasne, no mam jednu otazku. Da sa nejako jednoducho upravit prevodovka, aby preradzovala skor? Jazdim kludne a takmer stale v meste. Ked pomaly pridam plyn, prevodovka zacne postupne radit rychlosti, no stale az pri 2200 otackach. To uz je dost neskoro. Auto jer dost hlucne a po preradeni s nim troska cukne. Ked prepnem na rucne radenie a prehadzujem pri 1800 otackach, auto ide lepsie. Je to ovela plynulejsi prechod a aj na spotebe je to dost poznat. Takze da sa nejako prevodovka prisposobit aby mi prehadzovala pri 1800 otackach???
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Re: Uprava DSG - Passat 2007
Tak lepsie azi zjavne nejde ide horsie a este aj viacej trpi. A upravuje sa presne koly tomu aby radila neskor teda vo vacsich otackach, aby sa vyuzival krutiaci moment tym padom netrpel motor, spojka, prevodovka a cela kasna od vibracii. Moderne diesely maju vrchol priebehu krutaku standardne v rozsahu od 2000 do 3500ot./min. a tam ma motor svoj standardny pracovny rezim. Podtacaj motor na 1800ot. spokojne aj nadalej, ale potom neplac ze ti klakol zotrvak, prevodovka, skameneje regulacia na turbe alebo vyleti ojnicamartinhudak píše:Ahoj chalani.
Kupil som si Passat 2007, 2.0TDi 103KW s DSG prevodovkou. Vsetko funguje krasne, no mam jednu otazku. Da sa nejako jednoducho upravit prevodovka, aby preradzovala skor? Jazdim kludne a takmer stale v meste. Ked pomaly pridam plyn, prevodovka zacne postupne radit rychlosti, no stale az pri 2200 otackach. To uz je dost neskoro. Auto jer dost hlucne a po preradeni s nim troska cukne. Ked prepnem na rucne radenie a prehadzujem pri 1800 otackach, auto ide lepsie. Je to ovela plynulejsi prechod a aj na spotebe je to dost poznat. Takze da sa nejako prevodovka prisposobit aby mi prehadzovala pri 1800 otackach???

-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 22 říj 2011, 12:50
Vysvetlim svoj zaujem o takuto zmenu. Jazda v meste pri rychlosti 57 Km/h a na otackomeri je 2000 otacok. Motor huci, vysoka spotreba a zaradena je 4 rychlost. Dost otravne. Ak chcem hodit 5-tku musim pridat a to uz idem velmi rychlo (stop policia). Ked pri rovnakej rychlosti prehodim na 5-tku tam mam 1700 otacok, motor ide krasne a spoteba je super. Tak ake podtacanie motora ???????? Staci mi odpoved DA SA, alebo NEDA SA. Ak ano, ako ?????
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
da sa, musi se upravit soft mechatroniky.martinhudak píše:Vysvetlim svoj zaujem o takuto zmenu. Jazda v meste pri rychlosti 57 Km/h a na otackomeri je 2000 otacok. Motor huci, vysoka spotreba a zaradena je 4 rychlost. Dost otravne. Ak chcem hodit 5-tku musim pridat a to uz idem velmi rychlo (stop policia). Ked pri rovnakej rychlosti prehodim na 5-tku tam mam 1700 otacok, motor ide krasne a spoteba je super. Tak ake podtacanie motora ???????? Staci mi odpoved DA SA, alebo NEDA SA. Ak ano, ako ?????
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Tie otacky pri tej rychlosti su uplne koser. Nic nemen, tak je to dobre. To mas stastie si jeden z mala co to tak ma.martinhudak píše:Vysvetlim svoj zaujem o takuto zmenu. Jazda v meste pri rychlosti 57 Km/h a na otackomeri je 2000 otacok. Motor huci, vysoka spotreba a zaradena je 4 rychlost. Dost otravne. Ak chcem hodit 5-tku musim pridat a to uz idem velmi rychlo (stop policia). Ked pri rovnakej rychlosti prehodim na 5-tku tam mam 1700 otacok, motor ide krasne a spoteba je super. Tak ake podtacanie motora ???????? Staci mi odpoved DA SA, alebo NEDA SA. Ak ano, ako ?????
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 22 říj 2011, 12:50
A je to problem upravit ten soft ??? Zvladol by som to aj sam ???TDIfun píše:da sa, musi se upravit soft mechatroniky.martinhudak píše:Vysvetlim svoj zaujem o takuto zmenu. Jazda v meste pri rychlosti 57 Km/h a na otackomeri je 2000 otacok. Motor huci, vysoka spotreba a zaradena je 4 rychlost. Dost otravne. Ak chcem hodit 5-tku musim pridat a to uz idem velmi rychlo (stop policia). Ked pri rovnakej rychlosti prehodim na 5-tku tam mam 1700 otacok, motor ide krasne a spoteba je super. Tak ake podtacanie motora ???????? Staci mi odpoved DA SA, alebo NEDA SA. Ak ano, ako ?????
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
No vybaveni bude stat bratru 8 - 10 000euro ( flasher+editor, diagnostika) muzes to zkusit. Ale vycist a otevrit bin je jedna vec a druha co upravit a jak to upravit.martinhudak píše:A je to problem upravit ten soft ??? Zvladol by som to aj sam ???TDIfun píše:da sa, musi se upravit soft mechatroniky.martinhudak píše:Vysvetlim svoj zaujem o takuto zmenu. Jazda v meste pri rychlosti 57 Km/h a na otackomeri je 2000 otacok. Motor huci, vysoka spotreba a zaradena je 4 rychlost. Dost otravne. Ak chcem hodit 5-tku musim pridat a to uz idem velmi rychlo (stop policia). Ked pri rovnakej rychlosti prehodim na 5-tku tam mam 1700 otacok, motor ide krasne a spoteba je super. Tak ake podtacanie motora ???????? Staci mi odpoved DA SA, alebo NEDA SA. Ak ano, ako ?????
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg