Uprava DSG - Passat 2007

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
martinhudak
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 22 říj 2011, 12:50
Odpovědi: 0

Uprava DSG - Passat 2007

Příspěvek od martinhudak »

Ahoj chalani.
Kupil som si Passat 2007, 2.0TDi 103KW s DSG prevodovkou. Vsetko funguje krasne, no mam jednu otazku. Da sa nejako jednoducho upravit prevodovka, aby preradzovala skor? Jazdim kludne a takmer stale v meste. Ked pomaly pridam plyn, prevodovka zacne postupne radit rychlosti, no stale az pri 2200 otackach. To uz je dost neskoro. Auto jer dost hlucne a po preradeni s nim troska cukne. Ked prepnem na rucne radenie a prehadzujem pri 1800 otackach, auto ide lepsie. Je to ovela plynulejsi prechod a aj na spotebe je to dost poznat. Takze da sa nejako prevodovka prisposobit aby mi prehadzovala pri 1800 otackach???
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Re: Uprava DSG - Passat 2007

Příspěvek od TDIfun »

martinhudak píše:Ahoj chalani.
Kupil som si Passat 2007, 2.0TDi 103KW s DSG prevodovkou. Vsetko funguje krasne, no mam jednu otazku. Da sa nejako jednoducho upravit prevodovka, aby preradzovala skor? Jazdim kludne a takmer stale v meste. Ked pomaly pridam plyn, prevodovka zacne postupne radit rychlosti, no stale az pri 2200 otackach. To uz je dost neskoro. Auto jer dost hlucne a po preradeni s nim troska cukne. Ked prepnem na rucne radenie a prehadzujem pri 1800 otackach, auto ide lepsie. Je to ovela plynulejsi prechod a aj na spotebe je to dost poznat. Takze da sa nejako prevodovka prisposobit aby mi prehadzovala pri 1800 otackach???
Jo da. Delam vetsinou upravu kvuli podtaceni motoru CR po meste 6 1200ot a duni.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Re: Uprava DSG - Passat 2007

Příspěvek od TDI tech »

martinhudak píše:Ahoj chalani.
Kupil som si Passat 2007, 2.0TDi 103KW s DSG prevodovkou. Vsetko funguje krasne, no mam jednu otazku. Da sa nejako jednoducho upravit prevodovka, aby preradzovala skor? Jazdim kludne a takmer stale v meste. Ked pomaly pridam plyn, prevodovka zacne postupne radit rychlosti, no stale az pri 2200 otackach. To uz je dost neskoro. Auto jer dost hlucne a po preradeni s nim troska cukne. Ked prepnem na rucne radenie a prehadzujem pri 1800 otackach, auto ide lepsie. Je to ovela plynulejsi prechod a aj na spotebe je to dost poznat. Takze da sa nejako prevodovka prisposobit aby mi prehadzovala pri 1800 otackach???
Tak lepsie azi zjavne nejde ide horsie a este aj viacej trpi. A upravuje sa presne koly tomu aby radila neskor teda vo vacsich otackach, aby sa vyuzival krutiaci moment tym padom netrpel motor, spojka, prevodovka a cela kasna od vibracii. Moderne diesely maju vrchol priebehu krutaku standardne v rozsahu od 2000 do 3500ot./min. a tam ma motor svoj standardny pracovny rezim. Podtacaj motor na 1800ot. spokojne aj nadalej, ale potom neplac ze ti klakol zotrvak, prevodovka, skameneje regulacia na turbe alebo vyleti ojnica (LOL)
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

TDI: to sa vráti na spotrebe (LOL)
(za pár stotisic)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
martinhudak
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 22 říj 2011, 12:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinhudak »

Vysvetlim svoj zaujem o takuto zmenu. Jazda v meste pri rychlosti 57 Km/h a na otackomeri je 2000 otacok. Motor huci, vysoka spotreba a zaradena je 4 rychlost. Dost otravne. Ak chcem hodit 5-tku musim pridat a to uz idem velmi rychlo (stop policia). Ked pri rovnakej rychlosti prehodim na 5-tku tam mam 1700 otacok, motor ide krasne a spoteba je super. Tak ake podtacanie motora ???????? Staci mi odpoved DA SA, alebo NEDA SA. Ak ano, ako ?????
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

martinhudak píše:Vysvetlim svoj zaujem o takuto zmenu. Jazda v meste pri rychlosti 57 Km/h a na otackomeri je 2000 otacok. Motor huci, vysoka spotreba a zaradena je 4 rychlost. Dost otravne. Ak chcem hodit 5-tku musim pridat a to uz idem velmi rychlo (stop policia). Ked pri rovnakej rychlosti prehodim na 5-tku tam mam 1700 otacok, motor ide krasne a spoteba je super. Tak ake podtacanie motora ???????? Staci mi odpoved DA SA, alebo NEDA SA. Ak ano, ako ?????
da sa, musi se upravit soft mechatroniky.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

martinhudak píše:Vysvetlim svoj zaujem o takuto zmenu. Jazda v meste pri rychlosti 57 Km/h a na otackomeri je 2000 otacok. Motor huci, vysoka spotreba a zaradena je 4 rychlost. Dost otravne. Ak chcem hodit 5-tku musim pridat a to uz idem velmi rychlo (stop policia). Ked pri rovnakej rychlosti prehodim na 5-tku tam mam 1700 otacok, motor ide krasne a spoteba je super. Tak ake podtacanie motora ???????? Staci mi odpoved DA SA, alebo NEDA SA. Ak ano, ako ?????
Tie otacky pri tej rychlosti su uplne koser. Nic nemen, tak je to dobre. To mas stastie si jeden z mala co to tak ma.
martinhudak
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 22 říj 2011, 12:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinhudak »

TDIfun píše:
martinhudak píše:Vysvetlim svoj zaujem o takuto zmenu. Jazda v meste pri rychlosti 57 Km/h a na otackomeri je 2000 otacok. Motor huci, vysoka spotreba a zaradena je 4 rychlost. Dost otravne. Ak chcem hodit 5-tku musim pridat a to uz idem velmi rychlo (stop policia). Ked pri rovnakej rychlosti prehodim na 5-tku tam mam 1700 otacok, motor ide krasne a spoteba je super. Tak ake podtacanie motora ???????? Staci mi odpoved DA SA, alebo NEDA SA. Ak ano, ako ?????
da sa, musi se upravit soft mechatroniky.
A je to problem upravit ten soft ??? Zvladol by som to aj sam ???
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1642
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

ne
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

martinhudak píše:
TDIfun píše:
martinhudak píše:Vysvetlim svoj zaujem o takuto zmenu. Jazda v meste pri rychlosti 57 Km/h a na otackomeri je 2000 otacok. Motor huci, vysoka spotreba a zaradena je 4 rychlost. Dost otravne. Ak chcem hodit 5-tku musim pridat a to uz idem velmi rychlo (stop policia). Ked pri rovnakej rychlosti prehodim na 5-tku tam mam 1700 otacok, motor ide krasne a spoteba je super. Tak ake podtacanie motora ???????? Staci mi odpoved DA SA, alebo NEDA SA. Ak ano, ako ?????
da sa, musi se upravit soft mechatroniky.
A je to problem upravit ten soft ??? Zvladol by som to aj sam ???
No vybaveni bude stat bratru 8 - 10 000euro ( flasher+editor, diagnostika) muzes to zkusit. Ale vycist a otevrit bin je jedna vec a druha co upravit a jak to upravit.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Sam to nedas ale Bhmotorsport to zvladne :)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“