
Golf Iv kombi motor 110kW ARL už nezvládá lamela 202HP
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Jan Rathouz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
- Bydliště: Kolín
Odpovědi: 0
V pohodě vím co jsem kupoval a proč jsem pro to jel.Petr98 píše:
Jen teď řeším co tam dát za přítlačák pokud už to klouzalo sporadicky z novým přítlakem a nově přeobloženou lamelo tak to musím dořešit.
Auto jede a chová se jako by mělo najeto 200tis a tak je vše ok i vstřiky jsou ok na diagnostice.Tak stav je opravdu v pořádku na to kolik to má to najeto.
Vici nevznáším žádnou reklamaci to se pleteš.Jen řeším jak dořešit hlavně tu spojku a proto se ptám na zkušenosti.Ano pokud Auto nezahulí od spodku a pak nepřestane tak mám na to jiný názor než ostatní. Píši můj názor.
TDIfun jen jsem konstatoval a každý je zvyklí na nějakou úpravu.Auto jede pěkně a je pravda,že je to těžší a na R18 a tak to tak nejede.
Otázka tedy je proč to teda začalo již občas klouzat po výměně.
Už jsem i někde kdysi četl,že byla obdržena přeobložená lamela o něco tenčí asi omylem a musela se přeobkládat znovu.
No rve mi to uší když přidám třeba na 5 ku v 2100ot a ten prokluz tam je tak dám radši 6 ku protože to zas nechci úplně odrovnat.Než se to dořeší jak to vyřešit.
Kolik má přeobložená lamela na ARL mm? až se to rozebere,aby se to zkontrolovalo.
Naposledy upravil(a) Jan Rathouz dne 14 pro 2015, 20:04, celkem upraveno 1 x.
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
- Jan Rathouz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
- Bydliště: Kolín
Odpovědi: 0
No myslím to jako 6 ku a nohu z plynu a ne podlahu na 6ku to jsem měl napsat.kubima píše:dal bych radši 4ku abych neodrovnal spojkuJan Rathouz píše:No rve mi to uší když přidám třeba na 5 ku v 2100ot a ten prokluz tam je tak dám radši 6 ku protože to zas nechci úplně odrovnat.Než se to dořeší jak to vyřešit.
Jinak ještě k tomu omezovači.Asi musím vyzkoušet co jsem koupil a co to umí:-)
To neznamená,že omezovač používám:-)
Spotřeba fábia dálky 4.4l a 5l pruměr
Golf dálky 5.4l a průměr na 1000km 6.3l je to hold těžší,ale spotřeba půjde ještě dolů.
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
- Jan Rathouz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
- Bydliště: Kolín
Odpovědi: 0
U golfa zatí ano a fábka ověřena dle tankování u stejného stojanu a najetých km to sedí.Jarda S. píše:a to měříš podle palubáku ?Jan Rathouz píše: Spotřeba fábia dálky 4.4l a 5l pruměr
Golf dálky 5.4l a průměr na 1000km 6.3l je to hold těžší,ale spotřeba půjde ještě dolů.
Golf věřím,že palubák kecá a to ověřím dle více tankování a hlavně u stejné pistole na stojanu a uvidím jak je na tom realita dle palubáku.
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
- Jan Rathouz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
- Bydliště: Kolín
Odpovědi: 0
No uvidím po 3 tankování u stejného stojanu o kolik bude kecat.
Jinak kolik teda dát na lamelu 240mm 3.5+3.5 3.8+3.8 4+3.8 4+4 ?????
Pokud to tedy klouzalo hned po poskládání a vše nové a je tam tedy asi dost místa zkusil bych 4+4mm nebo 4+3.8
Stejně mi to hlava nebere a pokud je tam 3.5+3.5 HDS57
No uvidím jak se to rozhodí zda už nebude přítlačák KO a třeba to mohl být nějaký zmetek a 3.5+3.5 by stačilo.
No až se to rozhodí a oměří tak bych si v dílech porovnal a oměřil nový pritlacak sachs a rozhodnu se co zkusit.
Jinak kolik teda dát na lamelu 240mm 3.5+3.5 3.8+3.8 4+3.8 4+4 ?????
Pokud to tedy klouzalo hned po poskládání a vše nové a je tam tedy asi dost místa zkusil bych 4+4mm nebo 4+3.8
Stejně mi to hlava nebere a pokud je tam 3.5+3.5 HDS57
No uvidím jak se to rozhodí zda už nebude přítlačák KO a třeba to mohl být nějaký zmetek a 3.5+3.5 by stačilo.
No až se to rozhodí a oměří tak bych si v dílech porovnal a oměřil nový pritlacak sachs a rozhodnu se co zkusit.
Naposledy upravil(a) Jan Rathouz dne 15 pro 2015, 05:44, celkem upraveno 2 x.
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
- Jan Rathouz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
- Bydliště: Kolín
Odpovědi: 0
Tak uz jsem se rozhodl ten pritlacak sachs sezenu za 8tis
Necham preolozit lamelu
Dam jine turbo a emic a doladi se to pres 500NM
Pak uz to pojede na kombi slusne.
Muzete tohle tema odstranit.Dekuji za rady.
Necham preolozit lamelu
Dam jine turbo a emic a doladi se to pres 500NM
Pak uz to pojede na kombi slusne.
Muzete tohle tema odstranit.Dekuji za rady.
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
- Jan Rathouz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
- Bydliště: Kolín
Odpovědi: 0
- Jan Rathouz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
- Bydliště: Kolín
Odpovědi: 0
ze zahraničí ho někdo nebral?
Jsem ho našel za cca 7300,-
http://www.ebay.com/itm/Hot-FOR-TFSI-2- ... SwjVVVrfPv
Jsem ho našel za cca 7300,-
http://www.ebay.com/itm/Hot-FOR-TFSI-2- ... SwjVVVrfPv
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Odpovědi: 0