Golf Iv kombi motor 110kW ARL už nezvládá lamela 202HP

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

máro to psali na netu (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Jan Rathouz
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Jan Rathouz »

Petr98 píše:
V pohodě vím co jsem kupoval a proč jsem pro to jel.

Jen teď řeším co tam dát za přítlačák pokud už to klouzalo sporadicky z novým přítlakem a nově přeobloženou lamelo tak to musím dořešit.

Auto jede a chová se jako by mělo najeto 200tis a tak je vše ok i vstřiky jsou ok na diagnostice.Tak stav je opravdu v pořádku na to kolik to má to najeto.



Vici nevznáším žádnou reklamaci to se pleteš.Jen řeším jak dořešit hlavně tu spojku a proto se ptám na zkušenosti.Ano pokud Auto nezahulí od spodku a pak nepřestane tak mám na to jiný názor než ostatní. Píši můj názor.


TDIfun jen jsem konstatoval a každý je zvyklí na nějakou úpravu.Auto jede pěkně a je pravda,že je to těžší a na R18 a tak to tak nejede.

Otázka tedy je proč to teda začalo již občas klouzat po výměně.
Už jsem i někde kdysi četl,že byla obdržena přeobložená lamela o něco tenčí asi omylem a musela se přeobkládat znovu.

No rve mi to uší když přidám třeba na 5 ku v 2100ot a ten prokluz tam je tak dám radši 6 ku protože to zas nechci úplně odrovnat.Než se to dořeší jak to vyřešit.

Kolik má přeobložená lamela na ARL mm? až se to rozebere,aby se to zkontrolovalo.
Naposledy upravil(a) Jan Rathouz dne 14 pro 2015, 20:04, celkem upraveno 1 x.
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

Jan Rathouz píše:No rve mi to uší když přidám třeba na 5 ku v 2100ot a ten prokluz tam je tak dám radši 6 ku protože to zas nechci úplně odrovnat.Než se to dořeší jak to vyřešit.
dal bych radši 4ku abych neodrovnal spojku ;)
Uživatelský avatar
Jan Rathouz
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Jan Rathouz »

kubima píše:
Jan Rathouz píše:No rve mi to uší když přidám třeba na 5 ku v 2100ot a ten prokluz tam je tak dám radši 6 ku protože to zas nechci úplně odrovnat.Než se to dořeší jak to vyřešit.
dal bych radši 4ku abych neodrovnal spojku ;)
No myslím to jako 6 ku a nohu z plynu a ne podlahu na 6ku to jsem měl napsat.

Jinak ještě k tomu omezovači.Asi musím vyzkoušet co jsem koupil a co to umí:-)
To neznamená,že omezovač používám:-)

Spotřeba fábia dálky 4.4l a 5l pruměr
Golf dálky 5.4l a průměr na 1000km 6.3l je to hold těžší,ale spotřeba půjde ještě dolů.
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

Jezdím s ARL v golfu za 6l když tomu dost dávám a 5l šolichačka. Mám sice krátkýho a s chipem jsem o 20kW níž než ty.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4290
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

Jan Rathouz píše: Spotřeba fábia dálky 4.4l a 5l pruměr
Golf dálky 5.4l a průměr na 1000km 6.3l je to hold těžší,ale spotřeba půjde ještě dolů.
a to měříš podle palubáku ? (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
Jan Rathouz
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Jan Rathouz »

Jarda S. píše:
Jan Rathouz píše: Spotřeba fábia dálky 4.4l a 5l pruměr
Golf dálky 5.4l a průměr na 1000km 6.3l je to hold těžší,ale spotřeba půjde ještě dolů.
a to měříš podle palubáku ? (noteeth)
U golfa zatí ano a fábka ověřena dle tankování u stejného stojanu a najetých km to sedí.
Golf věřím,že palubák kecá a to ověřím dle více tankování a hlavně u stejné pistole na stojanu a uvidím jak je na tom realita dle palubáku.
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

mám palubák o litr víc
Uživatelský avatar
Jan Rathouz
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Jan Rathouz »

No uvidím po 3 tankování u stejného stojanu o kolik bude kecat.

Jinak kolik teda dát na lamelu 240mm 3.5+3.5 3.8+3.8 4+3.8 4+4 ?????

Pokud to tedy klouzalo hned po poskládání a vše nové a je tam tedy asi dost místa zkusil bych 4+4mm nebo 4+3.8

Stejně mi to hlava nebere a pokud je tam 3.5+3.5 HDS57

No uvidím jak se to rozhodí zda už nebude přítlačák KO a třeba to mohl být nějaký zmetek a 3.5+3.5 by stačilo.

No až se to rozhodí a oměří tak bych si v dílech porovnal a oměřil nový pritlacak sachs a rozhodnu se co zkusit.
Naposledy upravil(a) Jan Rathouz dne 15 pro 2015, 05:44, celkem upraveno 2 x.
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Odpovědi: 0
Registrován: 08 dub 2012, 10:59

Příspěvek od tantor-bn »

Ked das novu spojkovu sadu od sach a preoblozis lamelu na 100percent to nebude klzat.
Ak chces nieco kvalitnejsie kup sachs performance. (Cca 10tis cz) plus lamela a plus dvojhmota. Vyber je na tebe. Mas tu jasnu odpoved tak uz nemusis riesit sracky.
Cupra TDI
Uživatelský avatar
Jan Rathouz
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Jan Rathouz »

Tak uz jsem se rozhodl ten pritlacak sachs sezenu za 8tis
Necham preolozit lamelu
Dam jine turbo a emic a doladi se to pres 500NM
Pak uz to pojede na kombi slusne.

Muzete tohle tema odstranit.Dekuji za rady.
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
Uživatelský avatar
Jan Rathouz
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Jan Rathouz »

Kde se dá sehnat celohliníkové ic pro arl???


Obrázek
Obrázek
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ve Vw resp. z audi S3 a zástavbu umí marena TDI
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Jan Rathouz
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Jan Rathouz »

ze zahraničí ho někdo nebral?
Jsem ho našel za cca 7300,-
http://www.ebay.com/itm/Hot-FOR-TFSI-2- ... SwjVVVrfPv
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Tak ho kup a predelej aby ti sedel na ARL chladice .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“