Golf Iv kombi motor 110kW ARL už nezvládá lamela 202HP
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Jan Rathouz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
- Bydliště: Kolín
Odpovědi: 0
Golf Iv kombi motor 110kW ARL už nezvládá lamela 202HP
Dobrý den
koupil jsem tohoto golfa a původně to byl 85kw který udělal pá jak je u tohoto motoru zvykem.
Předchozí majitel tam před 9 lety dal motor ARL a dával spojkovou sadu z přítlařákem a povídal,že občas už klouzne a že je více druhů a asi byl zvolen špatný přítlačák.(osobně mě to příjde jako blbost)
Od 2300ot to klouže o 300ot až do cca 3100ot je to znatelný propad výkonu a kam se to hrabe na fábii:-)
Převodovka je 6 ti kvalt.
Nechám to rozdělat a chtěl bych nechat přeobložit lamelu.Poraďte čím.
Mám ještě fábii vstřiky+turbo z ARL výsledek 150kW a tam nemám problém ani po 30tis z tuším HDS a číslo už nemám zdání.
Koupil jsem kombi,protože potřebuji trochu větší auto a zase jsem nechtěl nic bez výkonu.
Ještě budu muset dát emic a pokud má někdo radu pro golfa ARL tak bych byl moc rád,abych nemusel zkoumat co se tam vleze.
U fábky mám cca 80x40cm a je to hodně znát.
koupil jsem tohoto golfa a původně to byl 85kw který udělal pá jak je u tohoto motoru zvykem.
Předchozí majitel tam před 9 lety dal motor ARL a dával spojkovou sadu z přítlařákem a povídal,že občas už klouzne a že je více druhů a asi byl zvolen špatný přítlačák.(osobně mě to příjde jako blbost)
Od 2300ot to klouže o 300ot až do cca 3100ot je to znatelný propad výkonu a kam se to hrabe na fábii:-)
Převodovka je 6 ti kvalt.
Nechám to rozdělat a chtěl bych nechat přeobložit lamelu.Poraďte čím.
Mám ještě fábii vstřiky+turbo z ARL výsledek 150kW a tam nemám problém ani po 30tis z tuším HDS a číslo už nemám zdání.
Koupil jsem kombi,protože potřebuji trochu větší auto a zase jsem nechtěl nic bez výkonu.
Ještě budu muset dát emic a pokud má někdo radu pro golfa ARL tak bych byl moc rád,abych nemusel zkoumat co se tam vleze.
U fábky mám cca 80x40cm a je to hodně znát.
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
- Jan Rathouz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
- Bydliště: Kolín
Odpovědi: 0
Počítám,že už to bude mít za sebou i přitlačák.tantor-bn píše:Ale moze byt zly aj pritlacny tanier...
Co tam je ideální použít?
Normální LUK/SACHS nebo co máte odzkoušeno,aby to vydrželo?
Cena je do 3tis jak kde.
Našel jsem to číslo toho zesíleného přítlačáku a nejlevnější cena co jsem našel je 8200 Kč což je dost.
TDI 6-st. 240mm. Do výkonu 530Nm.
- Zesílený přítlačný talíř Sachs 883082 000827.
Dále otázka z čeho tam dát jednohmotu,protože ta dvouhmota co tam je bude také už KO.
Dal bych tam tedy asi raději jednohmotu+přítlačák sachs standart a přeobloženou lamelu HDS57
Tak jsem se teď dočetl,že na G6 jednohmota těžko.Tak nevím.Pokud má někdo nějakou zkušenost tak poraďte.Děkuji
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Odpovědi: 0
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Odpovědi: 0
Ja cist umim . Jen ze ve voze je ARL stena vcetne velkeho IC tak proc jeste dodatecna montaz FMIC ?titan0306 píše:Protože kdyby jsi četl pozorně, zjistil bys, že to byla původně 85kw.marena tdi píše:Do vozu se montovala nova sada Sachs + hds 57 preoblozena lamela. Tak ze aby ti to vydrzelo si budes muset koupit novy Sachs ZF pritlacak .
FMIC na ARL ? Proc . Zbytecnost .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
- Jan Rathouz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
- Bydliště: Kolín
Odpovědi: 0
Schválně až budu sundavat předek tak se podívám jak velký je tam emic a zda je tedy ok ARL.
Nevím,ale na 148kw dle grafu je to nic:-)))) tak tomu nevěřím,když původní majitel kupoval jen komplet motor a tak těžko tam bude intercooler ARL:-)))
Těžko,by ho někde vykouzlil a před 9 lety TDIfun neuměl ještě popcorn omezovač?????
No nalazení pro mě osobně úplně na hovno:-)))))))))
Fábce to nesahá ani na trojku:-)))
Nástup výkonu nic a to ještě ani moc:-(((((
Mě aspoň fábka zakouří jako hovado na jedničku i dvojku,když tomu šlápnu a trojka už nic,ale ten golf si nezakouří vůbec a od toho se odvíjí výkon který tomu schází dle mně:-(((((((
Upraví se ten jako výkon to nemám vůbec strach:-)))) Jsem jen rád,že to má aspoň motor ARL a jen ten 6ti kvalt mě tam sere:-)))
Nevím,ale na 148kw dle grafu je to nic:-)))) tak tomu nevěřím,když původní majitel kupoval jen komplet motor a tak těžko tam bude intercooler ARL:-)))
Těžko,by ho někde vykouzlil a před 9 lety TDIfun neuměl ještě popcorn omezovač?????
No nalazení pro mě osobně úplně na hovno:-)))))))))
Fábce to nesahá ani na trojku:-)))
Nástup výkonu nic a to ještě ani moc:-(((((
Mě aspoň fábka zakouří jako hovado na jedničku i dvojku,když tomu šlápnu a trojka už nic,ale ten golf si nezakouří vůbec a od toho se odvíjí výkon který tomu schází dle mně:-(((((((
Upraví se ten jako výkon to nemám vůbec strach:-)))) Jsem jen rád,že to má aspoň motor ARL a jen ten 6ti kvalt mě tam sere:-)))
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Tak to je jasny ze to je cele nahovno upravene, ze golf kombajn na 18kolech nejede lepe jak fabie, a ze jsem tam neudelal popcorn takovou debilitu kterou nedelam ani dnes. A koukam ze uz pred 9 lety jsem se snazil delat emisne fungujici auta, aby nenastala situace jako dnes, ze urady tyhle uhulene popcornujici popelnice nuti zakonem je postihovat.Jan Rathouz píše:Schválně až budu sundavat předek tak se podívám jak velký je tam emic a zda je tedy ok ARL.
Nevím,ale na 148kw dle grafu je to nic:-)))) tak tomu nevěřím,když původní majitel kupoval jen komplet motor a tak těžko tam bude intercooler ARL:-)))
Těžko,by ho někde vykouzlil a před 9 lety TDIfun neuměl ještě popcorn omezovač?????
No nalazení pro mě osobně úplně na hovno:-)))))))))
Fábce to nesahá ani na trojku:-)))
Nástup výkonu nic a to ještě ani moc:-(((((
Mě aspoň fábka zakouří jako hovado na jedničku i dvojku,když tomu šlápnu a trojka už nic,ale ten golf si nezakouří vůbec a od toho se odvíjí výkon který tomu schází dle mně:-(((((((
Upraví se ten jako výkon to nemám vůbec strach:-)))) Jsem jen rád,že to má aspoň motor ARL a jen ten 6ti kvalt mě tam sere:-)))
Myslim, ze to auto bylo tehda jeste i na brzde MAHA LPS v PL ale za 9 roku provozu nemam tuseni v jakem stavu to ted je. Mam mozna i tuseni ze byvalej majitel (kamarad) s autem najezdil mozna i nekolik set tisic KM, a nikdy mi neprisla informace o tom ze neco padlo. To ze to je upravene blbe to uz se vi (treba je mozna chyba jinde) ale jestli tam je IC z ARL to moc poznat se neumi co?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 665
- Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
- Bydliště: Řepiště
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Jako byvaly majitel muzu rici: S upravou jsem najel 180000km. Motor jsem koupil i s turbem a i s tim turbem jsem najel 180000 km. Muze mit klidne 300000 najeto. Nevim. Z cehoz je zjevne, ze uz davno novotou nevoni. Myslim, ze malo lidi (mozna nikdo) nenajel takovou porci km na vbcku "na hranici unosnosti" Spojka tam neni 9 let, ale asi 3 roky. Myslim si, ze za tri roky nebude dvouhmota v haji. Ze obcas klouzne uz bylo v inz. napsano. Hds57 je na lamele - davano pri vymene. Nechtel jsem uz investovat do zesileneho pritlacaku. (Mysleno tak, ze kdyz to zaclo po vymene klouzat, uz se mi nechtelo investovat do dalsiho rozdelavani a zesileneho pritlacaku. Jelikoz klouzala sporadicky a kdyz se tomu nedavala od 1500ot. podlaha, nekouzala. Jasne, sralo me to, ale neresil jsem to. A jak jsem psal, bylo to v inzeratu a ten v prodeji jeste visi a i s nynejsim majitelem jsem to probiral) Komplet chladice jsou z ARL, tzn. klimachladic, vodni chladic i intercooler. Origo arl. Dale filtrbox s tubusem vahy a saci hadice. Jak jede nebo nejede, nemam s cim porovnat. S thalii dci 48kw to jaksi nema smysl. Ano auto temer nehuli, nevedel jsem, ze je to dnes na skodu... Co je popcorn, nevim. Ale tusim, ze je to neco s omezovacem. V omezovaci jsem byl za tech temer 10 let, co jsem mel auto asi 2krat nekde ve vyjezdu ze zatacky pod plnym plynem. A neplanuju hned po koupi noveho auta zkouset omezovac. Je zcela zjevne, ze za tolik let a km mechanicke casti nebudou uplne top, ale auto zadne chyby nevykazovalo. Kro.e teda te spojky. To je asi vse, co k tomu mohu napsat.
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
tak pokud to nekouří je to určitě špatně proto všichni kuchaj DPF a katy
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
to je zas zábavné téma.. maník koupí dost jetého golfa za 65 000 ... s tím, že jasněvěděl do čeho jde a už to řeší jako reklamaci s tím že to kde kdo špatně před lety naladil... a pozná se to tak. že nekouří 
mám O1 s podobnou úpravou od Funa a naladěné je to kurva dobře - před pěti lety. Akorát mám najeto poněkud méně km (220 auto, 50 úprava s novým turbem a přeodloženou lamelou, dvouhmota původní)
Asi to chce zajet k nějakému odborníkovi, ten udělá dýmovnici a takový spodek, že to ukroutí poloosy a to bude jízda

mám O1 s podobnou úpravou od Funa a naladěné je to kurva dobře - před pěti lety. Akorát mám najeto poněkud méně km (220 auto, 50 úprava s novým turbem a přeodloženou lamelou, dvouhmota původní)
Asi to chce zajet k nějakému odborníkovi, ten udělá dýmovnici a takový spodek, že to ukroutí poloosy a to bude jízda

- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Odpovědi: 0
Tady mas sveho golfa kde se montovala fungl nova spojkova sada Sachs + hds 57 preoblozena lamela.



Divim se ze az rozeberes kompletni predek teprve potom zjistis jestli tam je ARL IC . To snad poznas uz jen dle tlakoveho potrubi co mas pod krytem motoru . Ale to chce zvednout kapotu a vycvaknout kryt - cca 10 vterin cely proces .
Dalsi vec. Kde jsi vzal blabol ze kdyz to NEHULI ze to nema vykon ? Kdo ti tohle nakukal . V praxi je to prave naopak .



Divim se ze az rozeberes kompletni predek teprve potom zjistis jestli tam je ARL IC . To snad poznas uz jen dle tlakoveho potrubi co mas pod krytem motoru . Ale to chce zvednout kapotu a vycvaknout kryt - cca 10 vterin cely proces .

Dalsi vec. Kde jsi vzal blabol ze kdyz to NEHULI ze to nema vykon ? Kdo ti tohle nakukal . V praxi je to prave naopak .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps