1.9 tdi ASV klepot

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Raduza
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 30 pro 2015, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Raduza »

STIB píše:Změř tlak oleje hned od prvního startu.
na to jsem myslel....ale co by to řešilo? Když jsem to měřil teplé,tak mazalo krásně a stejně klepalo
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1151
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

a když je olej studený, tak to má snad nižší tlak?
tlak je vyšší a poměrně rychle "klesá". zde se pak objeví to klapání.
podle mého názoru jak se motor prohřeje, tak pokles tlaku u teplem řidšího oleje vykompenzuje prohřátí součástí motoru, proto hluk je téměř stejný.

v práci jsem se s tím setkal mnohokrát (i když se jedná o trošku větší motory)

navíc čep zde není mazaný tlakem ;)
Raduza
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 30 pro 2015, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Raduza »

po prohřátí motoru,třeba po 40km je klepání o něco tižší,ale nezmizí. Mě to připadá jako by to začalo klepat ve chvíly, kdy se motor natlakuje olejem......
....co třeba ventil, který je přidřený, nebo z nějakého jiného duvodu jde tíž...mohl by po natlakování hydroštelu začít klepat do sedla? že by se maličko později dovíral? proto třeba také u studeného motoru vetší dávka na vstřiku u prvního válce, který by byl malinko slabší a dohanělo se to dávkou nafty??? je to možné?????
STIB
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 13 bře 2009, 09:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od STIB »

Když je studený tak to má konstantní tlak kolem maxima.Po ohřátí kolísá podle otáček.
OCTAVIA- ALH
Raduza
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 30 pro 2015, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Raduza »

Pokud by to byl čep,jaká by byla frekvence klepání? Poku se to vubec da nějak charakterizovat? Tady to klepne jednou za pracovní cyklus (počítáno na prvním válci)
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

čoud píše:Tenhle zvuk je už lahodnější: https://www.youtube.com/watch?v=AclCRbt10eI

a tedle zvuk je uplnej konzert : :D (LOL)
https://www.youtube.com/watch?v=Iz45Ex8ZJPE

přišel už někdo na něco?, (LOL)
stejnej zvuk jako u mě ....teď jsem dal jinej spodek motoru a dělá to pořád :-D
už mě mrdne...jinak nový vstřiky,udělaná hlava,nová spojka....už nevim co stím....a dost mě to sere!!! :x
přemejšlím zda nevyzkoušet čerpadlo...dá se nějak zjistit seklej nějakej ten přidavač v čerpadle?
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Hrubec
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Registrován: 31 pro 2014, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hrubec »

Jo da se zmerit presuvnik jestli chodi od dorazu k dorazu.Nejlip osciloskopem.
Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“