Jak "ucpat" EGR ventil? Ucpáno :)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
jogofogo
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 15 kvě 2006, 20:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od jogofogo »

A JEEEE JE. MOJ EGR. (noteeth) (noteeth) V skutocnosti to tak strasne nevyzeralo. To bol len fotak taky kvalitny. :D :D
Vecernicek píše:Tak i já jsem se pustil do zaslepení EGR ventilu. Hadičku od podtlaku jsem nechal připojenou aby ventil fungoval dále. Ovšem upustil jsem od vašich utěsnovacích návrhů a utěsnil to plechovým kolečkem vloženým do díry v těsnění. Jelikož si myslím že by čistej plech tam tudy sál falešnej luft.

Tohle jsem našel tady na tomhle webu:
Obrázek

S hrůzou jsem se do toho pustil a byl mile překvapen když to po 150 000km vypadalo takhle:

PS: Ještě si dovolím poznámku pro ty co nezaslepují tento ventil a říkají že jim nedělá problém vyčistit jednou za čas sání, ať přijedou a vyčistí mi ho, děkují, jelikož na to fakt nemam.

Obrázek
Obrázek
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Rybízek píše:to EGR ti stejně funguje jen na volnoběh
Cili na Jizni Spojce cca 97,892345% procestovaneho casu. (noteeth)
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

nevim jak je to možne ale mám pocit že když ho vagem stahnu na minimum tak se mi zdá horší reakce na plyn když ho odpojim uplně tak je to ještě horší. když sem to udělal na 1Z-ku tak se naopak reakce zlepšila :roll:
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
Vecernicek
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 07 srp 2007, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Btrnio

Příspěvek od Vecernicek »

jj hlásím zlepšení.

a zdá se mi to nebo to turbo tlaříé už dřív ? cca od 1800otáček :? (wallbash)
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

K tomu zlepseniu sa pridavam. Po zaslepeni sa mi zda ze motor je na volnobehu tichsi a ma hladsi chod.
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

jo jo, EGR von.

Obrázek
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

koco píše:jo jo, EGR von.

Obrázek
koukam tady je i motor von (noteeth)
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

ale v zimě se ti díky EGR dřív zahřeje motor ne ? :-)
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Uživatelský avatar
Vecernicek
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 07 srp 2007, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Btrnio

Příspěvek od Vecernicek »

bobo píše:ale v zimě se ti díky EGR dřív zahřeje motor ne ? :-)
No to ano, ale dalo by se to vyřešit spíš tím aby se bral teplej vzduch někde od tam kde je potrubí k výfuku jak to měli škodofky. Pouštět kvůli ohřátí do sání odpad mě připadá idiocie, malomocnost, neschopnost, degeneraci nejvyšího stupně mozku, jelikož je to prostě proti všemu logickému uvažování. Je to jako by ses vychcal a a vzal trošku kterou sis nalil do sodofky. Připadá ti to normální? Kor u díslu kterej je náchylnej na bordel.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

tou recirkulací výfukovejch plynů se snižuje spalovací teplota a tím se redukují oxidy dusíku, takže těžko říct jestli se to dřív ohřeje
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

Huml píše:tou recirkulací výfukovejch plynů se snižuje spalovací teplota a tím se redukují oxidy dusíku, takže těžko říct jestli se to dřív ohřeje
tak je EGR vůbec k něčemu dobrý ?
to Vecernicek : poškodilo to už někomu motor ?
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
DeutzPetr
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 11 zář 2007, 18:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Němčice

Příspěvek od DeutzPetr »

Vecernicek: no momentálně mam dole hlavu tak sundat sani nebil problém taky sem tam měl nanos ale šlo to dolu hned . Pískoval sem to koruntovím pískem v práci dělám Go prumyslových motorů a piskovačka nám usnadňuje hodně práce uš jen třeba při čištění sání výfuků kdyby sme to dloubali šroubovákem tak ne delame nic jiného (noteeth)
A přemýšlím ze to taky zaslepím je to tam beztak jen kvuli emisím
VW Golf III 1Z
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

Je tady nekdo,kdo doopravdy reken ze se to v zime diky zaslepenemu EGR nebude chtit tak ohrivat a motor bude studeny,nebo jen kazdej rika to co kde slysel?Chystam se ted na to,tak at to pripadne odlozim na jaro :D
Uživatelský avatar
Vecernicek
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 07 srp 2007, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Btrnio

Příspěvek od Vecernicek »

nechci tady nikomu říkat svoje teorie, ale podle mě je to zahřátý během 5 minut jízdy. Zbytek už jen čekáš až se ti ohřeje voda, která než se ti ukáže být zahřátá může v zimě trvat delší dobu. Nejlépe to poznám když pustím topení. Jakmile už fouká teplý nebo vlažný vzduch, už vím že je motor zahřátý.

Chtěl jsem tim říct, že jsem to dělal doma před barákem, tak se nezlobte, ale opravdu pískovačku k dispozici na ulici nemám. Bohužél. A druhý auto je v nepojízdném stavu takže to nemám ani jak ani kam odvézt. :(
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

Vecernicek píše:nechci tady nikomu říkat svoje teorie, ale podle mě je to zahřátý během 5 minut jízdy. Zbytek už jen čekáš až se ti ohřeje voda, která než se ti ukáže být zahřátá může v zimě trvat delší dobu. Nejlépe to poznám když pustím topení. Jakmile už fouká teplý nebo vlažný vzduch, už vím že je motor zahřátý.

Chtěl jsem tim říct, že jsem to dělal doma před barákem, tak se nezlobte, ale opravdu pískovačku k dispozici na ulici nemám. Bohužél. A druhý auto je v nepojízdném stavu takže to nemám ani jak ani kam odvézt. :(
Ted mam porad jeste EGR zapojeny,a teply vzduch,resp. vlazny,mi jde z topeni relativne brzy.Tak snad to bude stejny i bez nej.Nikdy bych to neresil,zda se bez EGR motor bude hur ohrivat,az tady nekdo dal o tom zminku.No uvidime.Na mTDI EGR nebyl no...Jinak co mas s golfem,ze je nepojizdny?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“