EGR ventil - zaslepit či ne?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Uh. Hradiste

EGR ventil - zaslepit či ne?

Příspěvek od Ajbi »

Ahoj všem. Přemýšlím, zda na svém Superbu 1.9 TDI 96kw (dále chiptdi) zaslepit EGR ventil nebo ne. Vím, že názory se liší, ale přesto se zeptám na Váš názor. Nehledám nějaké zvýšení výkonu atd. Jen mě zajímá, zda je to prospěšné pro motor nebo to nemá význam. Díky moc za Vaše příspěvky.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5022
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Má to význam.Použij tlačítko hledat.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
yary1
Aktivista
Příspěvky: 1050
Registrován: 08 říj 2007, 21:56
Odpovědi: 0
Bydliště: ZL

Příspěvek od yary1 »

Hur se to bude ohrivat,vic namahas vahu vzduchu...ale netahas ty sracky zpatky do sani nezasira se to tak.
Nepanikarim,v tichosti prihlizim.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

nič lepšie som dnes nepočul...viac namáhaš váhu vzduchu (noteeth)
priama úmera,viac ukazuje,viac namáhaš (LOL)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

Ma to este vyznam riesit?

Kód: Vybrat vše

http://auto.idnes.cz/prisnejsi-kontroly-stk-v-praxi-d33-/automoto.aspx?c=A160119_223823_automoto_hig
yary1
Aktivista
Příspěvky: 1050
Registrován: 08 říj 2007, 21:56
Odpovědi: 0
Bydliště: ZL

Příspěvek od yary1 »

UchoTD píše:nič lepšie som dnes nepočul...viac namáhaš váhu vzduchu (noteeth)
priama úmera,viac ukazuje,viac namáhaš (LOL)

Kazdy jsme za exota po svem. Jsem rad ze jsem te pobavil.Asi jsem mel napsat egr a maf off spocitat to jde nic na tom neni.Stravis na tom trochu casu a je to. :roll:
Nepanikarim,v tichosti prihlizim.
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

Teda este raz - ako bola myslena ta poznamka s vahou? Nejako som to nepobral.... Diky
dawyd_kl
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 10 lis 2014, 19:03
Odpovědi: 0

Re: EGR ventil - zaslepit či ne?

Příspěvek od dawyd_kl »

Ajbi píše:Ahoj všem. Přemýšlím, zda na svém Superbu 1.9 TDI 96kw (dále chiptdi) zaslepit EGR ventil nebo ne. Vím, že názory se liší, ale přesto se zeptám na Váš názor. Nehledám nějaké zvýšení výkonu atd. Jen mě zajímá, zda je to prospěšné pro motor nebo to nemá význam. Díky moc za Vaše příspěvky.
kolega byl ted na emisích s EGR off a vyhodili ho....navíc nebyl první, koho vyhodili s odpojeným EGR...
O1 kombi, 2004, 1.9TDi PD 96kw ASZ, chip 125kw, 6-k, EGR OFF.
rosta tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 247
Registrován: 06 led 2008, 19:33
Odpovědi: 0
Bydliště: okr.Svitavy

Příspěvek od rosta tdi »

Jo s EGR už to ted bude taky problém.Záleží jestli už to jednotka pozná. Jako já s BMW taky jezdím s odpojeným ,ale před technickou jsem to vždycky připojil,abych neprovokoval kontrolkou
Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Treba upresniť na akých autách bolo EGR off keď ich vyhodili. Na ročníkoch do 2003 keď zaslepíš EGR tak ti jednotka nespozná že je zaslepený a tým pádom ani kontrolka nesvieti takže nieje to ako poznať a to skúseností je potvrdené že pri vytáčaní motora sú emisie ešte lepšie ako keď je EGR on
Uživatelský avatar
jmarek
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 06 kvě 2012, 20:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od jmarek »

Takže u mého 1.9tdi ASV z roku 2001 nechám EGR odpojený. Když to jednotka nepozná. Dík za info :)
dawyd_kl
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 10 lis 2014, 19:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od dawyd_kl »

Source píše:Treba upresniť na akých autách bolo EGR off keď ich vyhodili. Na ročníkoch do 2003 keď zaslepíš EGR tak ti jednotka nespozná že je zaslepený a tým pádom ani kontrolka nesvieti takže nieje to ako poznať a to skúseností je potvrdené že pri vytáčaní motora sú emisie ešte lepšie ako keď je EGR on
na 2003...kontrolovali ho fyzicky, jestli nemá záslepku a odpojenej podtlak..ještě pořizovali fotodokumentaci...
O1 kombi, 2004, 1.9TDi PD 96kw ASZ, chip 125kw, 6-k, EGR OFF.
dawyd_kl
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 10 lis 2014, 19:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od dawyd_kl »

Source píše:Treba upresniť na akých autách bolo EGR off keď ich vyhodili. Na ročníkoch do 2003 keď zaslepíš EGR tak ti jednotka nespozná že je zaslepený a tým pádom ani kontrolka nesvieti takže nieje to ako poznať a to skúseností je potvrdené že pri vytáčaní motora sú emisie ešte lepšie ako keď je EGR on
na 2003...kontrolovali ho fyzicky, jestli nemá záslepku a odpojenej podtlak..ještě pořizovali fotodokumentaci...
O1 kombi, 2004, 1.9TDi PD 96kw ASZ, chip 125kw, 6-k, EGR OFF.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Co ti má kdo motor rozebírat? Pokud to splˇnuje kouřivost , tak co je jim do toho? Je to jako vždycky, čecháčkové jsou vyplašení , tak lítají jako blázni, ale postupně to vyčuchne jako pokaždéy..Ono pro techniky, představa, že by si museli vydělávat na vlastní triko opravami a ne buzerováním ostatních, je noční můra..Lepší je se poflakovat, dělat chytrého nadopovaný různými školeními. Když se umažou , mají z toho nervy...A jsou lační po penězích, tak až to okoukají , tak začne zase ojebávání jako dosud.. Chce mi někdo tvrdit, že borci kteří pustili za pár šprdlíků auto z technické , které nebrzdí budou najednou teď sekat dobrotu? Vždyť je to jen byznys, a podle toho to taky dopadne..A ti poserové budou zase buzerovat dědky v naleštěné š 105 , kteří s ní jezdí na hrob babičce ....Vždyť zákon je zákon a jde se za něho schovat..
nepropadat panice...
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

dawyd_kl píše:
Source píše:Treba upresniť na akých autách bolo EGR off keď ich vyhodili. Na ročníkoch do 2003 keď zaslepíš EGR tak ti jednotka nespozná že je zaslepený a tým pádom ani kontrolka nesvieti takže nieje to ako poznať a to skúseností je potvrdené že pri vytáčaní motora sú emisie ešte lepšie ako keď je EGR on
na 2003...kontrolovali ho fyzicky, jestli nemá záslepku a odpojenej podtlak..ještě pořizovali fotodokumentaci...
To si ich musel niecim dobre nas.at, nie? Toto sa mi este nestalo, a bol som teraz s 2003 sice to nieje vw group ale odpojeny egr ma.... (noteeth)
Ale hodnoty boli akoby mala Dpf, tak preco by mal technik nieco skumat... Jedine ze by hladal ci som si nahodou nezakonne nenamontoval dpf aby som ich oklamal.... Kazde cudo trva tri dni, ako sa hovori...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“