Peugeot 206 benzín- motor padá do nouzáku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Koukal jsi do štekru na jednotce?Jsou tam tři patice pokud ano pořádně prohlídni a vyfoukej dostává se tam voda z čidla termostatu.
exiter
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 25 lis 2008, 22:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od exiter »

tak jsem prošel všechny patice na řj a BSM, rozpojeno, důkladně vyfoukáno a prostříkáno čističem el. kontaktů a odstranovačem vlhkosti. po cca 50km opět chyba. Následně chci odzkoušet jiné BSM je tam B2. Pokud ani to ne tak řj?
exiter
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 25 lis 2008, 22:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od exiter »

takže BSM modul vyměněn,ale bez úspěchu opět se projevila výše zmíněná chyba :(
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20141
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Já bych to viděl na problém někde v mot. kabeláži....
exiter
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 25 lis 2008, 22:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od exiter »

takže Peugeot po Vánocích opět se stejnými chybami:
popis:
P1525- krokový motor regulace chodu naprázdno
P0271- ovládání vstřikovacího ventilu 4
P0204- ovládání vstřikovacího ventilu 4 - přerušený obvod
chování vozu:
- chyba se projevuje po zahřátí vozu (na studeném se to neprojevilo). Auto jede určitou dobu v pohodě, bez problémů. Pak zacuká (to je predzvěst toho, že se rozsvítí kontrolka). Někdy chcípne někdy ne. Po VYP/ZAP zpravidla kontrolka zhasne a auto zas jede určitou dobu ok. Pak se to celé opakuje- auto cukne/nejede/chcípne...
provedeno:
- od vstřikovačů vede spešl kabeláž do 5-ti pin konektoru hned za motorem. 4piny jsou přímo od ŘJ- ty jsem natáhl nové. Dále ten 5-tý pin je od BSM jednotky - ten je také nově natažen. Při procházení kabeláže, co vede od BSM k motoru, jsem zjistil, že jak vede kabeláž kolem vzduchového filtru - některé kabely jsou hodně ztvrdlé. obzvlášt ztvrdlý byl právě ten 5pin ke vstřikovačům (po výměně opět stejné chyby). Všechny byly proměřeny a nevykazují dle odporu chybu. Otázka je, jak se chovají tyto kabely při jízdě? (dynamika vozu atd.). Na omak jak jsem psal, jsou některé ztvrdlé, proto chci všechny natáhnout znovu, resp. na zkoušku je jen zkrátím a tu problematickou délku kolem filtru vyloučím.
exiter
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 25 lis 2008, 22:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od exiter »

vyřešeno:
-kabel od ŘJ
-regulator volnoběhu
-zapalovací cívka
-svíčky
najeto cca 700km a již bez zmíněných chyb
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“