Peugeot 206 benzín- motor padá do nouzáku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
takže Peugeot po Vánocích opět se stejnými chybami:
popis:
P1525- krokový motor regulace chodu naprázdno
P0271- ovládání vstřikovacího ventilu 4
P0204- ovládání vstřikovacího ventilu 4 - přerušený obvod
chování vozu:
- chyba se projevuje po zahřátí vozu (na studeném se to neprojevilo). Auto jede určitou dobu v pohodě, bez problémů. Pak zacuká (to je predzvěst toho, že se rozsvítí kontrolka). Někdy chcípne někdy ne. Po VYP/ZAP zpravidla kontrolka zhasne a auto zas jede určitou dobu ok. Pak se to celé opakuje- auto cukne/nejede/chcípne...
provedeno:
- od vstřikovačů vede spešl kabeláž do 5-ti pin konektoru hned za motorem. 4piny jsou přímo od ŘJ- ty jsem natáhl nové. Dále ten 5-tý pin je od BSM jednotky - ten je také nově natažen. Při procházení kabeláže, co vede od BSM k motoru, jsem zjistil, že jak vede kabeláž kolem vzduchového filtru - některé kabely jsou hodně ztvrdlé. obzvlášt ztvrdlý byl právě ten 5pin ke vstřikovačům (po výměně opět stejné chyby). Všechny byly proměřeny a nevykazují dle odporu chybu. Otázka je, jak se chovají tyto kabely při jízdě? (dynamika vozu atd.). Na omak jak jsem psal, jsou některé ztvrdlé, proto chci všechny natáhnout znovu, resp. na zkoušku je jen zkrátím a tu problematickou délku kolem filtru vyloučím.
popis:
P1525- krokový motor regulace chodu naprázdno
P0271- ovládání vstřikovacího ventilu 4
P0204- ovládání vstřikovacího ventilu 4 - přerušený obvod
chování vozu:
- chyba se projevuje po zahřátí vozu (na studeném se to neprojevilo). Auto jede určitou dobu v pohodě, bez problémů. Pak zacuká (to je predzvěst toho, že se rozsvítí kontrolka). Někdy chcípne někdy ne. Po VYP/ZAP zpravidla kontrolka zhasne a auto zas jede určitou dobu ok. Pak se to celé opakuje- auto cukne/nejede/chcípne...
provedeno:
- od vstřikovačů vede spešl kabeláž do 5-ti pin konektoru hned za motorem. 4piny jsou přímo od ŘJ- ty jsem natáhl nové. Dále ten 5-tý pin je od BSM jednotky - ten je také nově natažen. Při procházení kabeláže, co vede od BSM k motoru, jsem zjistil, že jak vede kabeláž kolem vzduchového filtru - některé kabely jsou hodně ztvrdlé. obzvlášt ztvrdlý byl právě ten 5pin ke vstřikovačům (po výměně opět stejné chyby). Všechny byly proměřeny a nevykazují dle odporu chybu. Otázka je, jak se chovají tyto kabely při jízdě? (dynamika vozu atd.). Na omak jak jsem psal, jsou některé ztvrdlé, proto chci všechny natáhnout znovu, resp. na zkoušku je jen zkrátím a tu problematickou délku kolem filtru vyloučím.