Dával jsem včera komplet sadu i s dvouhmotou Sachs také na motor 81kW a klouže též.Ta stará neklouzala, ale při přidání plynu u 2000 tis/ot auto vybrovalo, takže dvouhmota KO.Jinak co se týče výkonu, na autě je čip a čerpadlo 11mm z automatu.Zatím najeto cca 30km, tak uvidím zda to třeba časem sedne.Matty117 píše:zdravím vás. Chtěl bych se zeptat jestli se někdo nesetkal s takovou závadou... mam motor 1,9 TDi 81KW chip na 103KW při purdkem přidání plynu se začly zvyšovat otáčky a bez výkonu jakoby klouzala spojka... tak jsem ji vyměnil celou i s dvouhmotou a po výměně to dělá pořád nevíte někdo co by to mohlo být???
golf IV po výměně spojky stale klouže
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: golf IV po výměně spojky stale klouže
Nafta patří do TDi!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33566
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: golf IV po výměně spojky stale klouže
dávám jen luk, a do 5O kW starline, letos jsem se nechal ukoledovat na levnější sachs, jednalo se o spojku v hodnotě cca 35.OOO kč, už po montáži spojka při rozjezdu pocukávala a za měsíc to tu bylo zpět, když jsem bral sachs v motortexu tak na každou byla reklamace, letos jsem se bavil se známým co má servis v moravském písku a sachs mu blbě vypínala dal luk a ok, reklamaci neuznali,Toledak píše:Dával jsem včera komplet sadu i s dvouhmotou Sachs také na motor 81kW a klouže též.Ta stará neklouzala, ale při přidání plynu u 2000 tis/ot auto vybrovalo, takže dvouhmota KO.Jinak co se týče výkonu, na autě je čip a čerpadlo 11mm z automatu.Zatím najeto cca 30km, tak uvidím zda to třeba časem sedne.Matty117 píše:zdravím vás. Chtěl bych se zeptat jestli se někdo nesetkal s takovou závadou... mam motor 1,9 TDi 81KW chip na 103KW při purdkem přidání plynu se začly zvyšovat otáčky a bez výkonu jakoby klouzala spojka... tak jsem ji vyměnil celou i s dvouhmotou a po výměně to dělá pořád nevíte někdo co by to mohlo být???
nechci tím sachs nějak pomlouvat když jsem bral od automotohoby balada bzenec nikdy nebyl problém ,