Odpojení konektoru na váhu a vložení diody Bav21
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Pritelkyni neco za jizdy pri prerazovani bouchlo v aute a samo chciplo.A pak jsem slysel pri nastartovani kovovy bouchavy zvuk a take to samo chciplo a pak uchem slysel nejake jakoby susteni,nebo neco.Ale az je vynda,ma stolici kde si kontroluje jak prasej,tak uvidime...Ale nove trysky jsem chtel dat stejne
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 321
- Registrován: 07 říj 2011, 10:16
Tak auto je zpět.Mechanik odstranil krabičku s rádoby tuningem power booster,nebo tak něco. Namontovanou přímo v Německu a byl KO ten hlavní vstřik.A dal jinej,vstřiky prý prasi,ale na 81 kW se mi to zdá celkem chciple. Na to že je vycištěné turbo,EGR zaslepený,serizene rozvody.Ale musím nějak poresit tu váhu vzduchu.A poradil by teda někdo s tou diodou bav? Mám to 4 pin
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice