

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Staré motory, mají tlustší hlavy ventilů a vybrání v pístech je hlubší, u novějších motorů jsou o 0,5mm slabší hlavy ventilů a vybrání v pístech je taky nižší. Když dáš starou hlavu na nový motor, budou písty mlátit do ventilů, obráceně bude nižší komprese.majoTDI píše:objednavacie cislo pre hlavu BXE aj ARL je rovnake ,03G103351C, vacky su tiez rovnake,ten rozdiel by som aj ja rad vedel, dik.
Ventily u nových motorov sú kratšie,ale presahy ventilov sú rovnakéTomas.cz píše:Staré motory, mají tlustší hlavy ventilů a vybrání v pístech je hlubší, u novějších motorů jsou o 0,5mm slabší hlavy ventilů a vybrání v pístech je taky nižší. Když dáš starou hlavu na nový motor, budou písty mlátit do ventilů, obráceně bude nižší komprese.majoTDI píše:objednavacie cislo pre hlavu BXE aj ARL je rovnake ,03G103351C, vacky su tiez rovnake,ten rozdiel by som aj ja rad vedel, dik.
Jak píšeš obj. číslo pro hlavu to ano, ale porovnej si obj. čísla ventilů.