bxe co za vnitrnosti

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2014, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od janpelikanbk23 »

tak jsem dnes pořídil motor asz za 5 tis rozdelal ho do sroubku a nestacil se divit jak je zacchovalej ani jedna sala neprodrena na měd a na klice a ojnicich to pomale vypadalo jak kdyz se daji uplne nove :D taky sem zjistil ze rozdil v pistech bxe a asz je hlavne v mazaní asz ma mazací kanal skrz píst bxe vubec pak to nafotim a dam sem klika je robustnejsi a tesi a ojnice ma sirsi steny u kliky ale co teda musim rict mam doma 3 pd hlavy bxe arl a ted i asz a uplne vsechny maj vymlaceny ulození pd vstřiku a sou tam hrany to se inzenyrum nepovedlo udelat poradne ani jednou :(:D
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Hlavně pozor na ty hlavy, budeš muset použít asz nebo arl. Hranky ti zalapuje ten kdo ti bude dělat hlavu. Jinak u bxe je ta klika extrémně odlehčená i když se porovná třeba z agr
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2014, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od janpelikanbk23 »

proc asz nebo arl ? jakej je rozdil v bxe kvuli ventilum ? ja tu hlavu necham prevlozkovat asi at mam od toho pokoj
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jo ventily jsou jinak proti pístům, hlavy nejde zaměnit
Uživatelský avatar
mato8625
Přispěvovatel
Příspěvky: 389
Registrován: 02 črc 2008, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od mato8625 »

Vici píše:jo ventily jsou jinak proti pístům, hlavy nejde zaměnit
a jak jinak? hmm
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
majoTDI
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 30 zář 2007, 19:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od majoTDI »

objednavacie cislo pre hlavu BXE aj ARL je rovnake ,03G103351C, vacky su tiez rovnake,ten rozdiel by som aj ja rad vedel, dik.
LEON 1P BXE 2010, 1749VB,1043,soft Netopier, 180/380
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

majoTDI píše:objednavacie cislo pre hlavu BXE aj ARL je rovnake ,03G103351C, vacky su tiez rovnake,ten rozdiel by som aj ja rad vedel, dik.
Staré motory, mají tlustší hlavy ventilů a vybrání v pístech je hlubší, u novějších motorů jsou o 0,5mm slabší hlavy ventilů a vybrání v pístech je taky nižší. Když dáš starou hlavu na nový motor, budou písty mlátit do ventilů, obráceně bude nižší komprese.
Jak píšeš obj. číslo pro hlavu to ano, ale porovnej si obj. čísla ventilů.
majoTDI
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 30 zář 2007, 19:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od majoTDI »

ok,chapem, cize rozdiel je vo ventiloch. Dik za informaciu, lebo mam nachystanu hlavu ARL keby daco...., mam 440tis km a zatial vsetko drzi ,
ale asi aj nejaku ASV kluku si zaobstaram podla toho co tu citam :-)
LEON 1P BXE 2010, 1749VB,1043,soft Netopier, 180/380
Uživatelský avatar
mato8625
Přispěvovatel
Příspěvky: 389
Registrován: 02 črc 2008, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od mato8625 »

Tomas.cz píše:
majoTDI píše:objednavacie cislo pre hlavu BXE aj ARL je rovnake ,03G103351C, vacky su tiez rovnake,ten rozdiel by som aj ja rad vedel, dik.
Staré motory, mají tlustší hlavy ventilů a vybrání v pístech je hlubší, u novějších motorů jsou o 0,5mm slabší hlavy ventilů a vybrání v pístech je taky nižší. Když dáš starou hlavu na nový motor, budou písty mlátit do ventilů, obráceně bude nižší komprese.
Jak píšeš obj. číslo pro hlavu to ano, ale porovnej si obj. čísla ventilů.
Ventily u nových motorov sú kratšie,ale presahy ventilov sú rovnaké
;)
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2014, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od janpelikanbk23 »

Zítra to vše zmerim a napisu jak to vlastně je zatím co jsem změřil bxe má přesah 0,6 ale ty už jsem jednou zabrusoval a asz má 1 mm délku sem zatím nezkoumal
majoTDI
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 30 zář 2007, 19:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od majoTDI »

janpelikanbk23 píše:Zítra to vše zmerim a napisu jak to vlastně je zatím co jsem změřil bxe má přesah 0,6 ale ty už jsem jednou zabrusoval a asz má 1 mm délku sem zatím nezkoumal
Mam doma komplet ARL hlavu, tiez to odmeriam a uvidime.
LEON 1P BXE 2010, 1749VB,1043,soft Netopier, 180/380
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Nemusíte nic měřit, je to tak. Jinakcje to vidět i na pistech
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
majoTDI
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 30 zář 2007, 19:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od majoTDI »

Zmeral som na ARL hlave, presah ventilov je cca 0,8mm
LEON 1P BXE 2010, 1749VB,1043,soft Netopier, 180/380
Uživatelský avatar
peter.H
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 23 říj 2011, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter.H »

Chapi taka otazka mam peknu hlavu z BXE chcel som ju dat na moje ARL 300PS no ako to tu citam tak to nepasuje ked som ju kupoval tak som tiez kukal na cisla hlavy a vacky (LOL)

Takze sa to neda pouzit a keby sa dali arl ventyli a zapustili by sa hlbsie??
Seat Leon 1.9TDI ARL EGR,MAF,KAT-OFF,GTB2264VKLR,Firad+80,S3_IC,Brembo334/280
majoTDI
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 30 zář 2007, 19:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od majoTDI »

BXE na blok ARL ti sadne, kedze presah ventilov na BXE je mensi....
LEON 1P BXE 2010, 1749VB,1043,soft Netopier, 180/380
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“