Závoďák aneb golf II 81kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ClooWn
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 22 lis 2012, 20:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od ClooWn »

mecKo píše:..taj este jeden polo (offtopic) odomna k spojke

Tiez mam AFN cca 150 kW, nad seriovou spojkou ani neuvazuj, spalis ju skor ako si myslis. Mal som organiku HDS 57, vydrzala 15 000 km poriadneho kakaa, potom zacala smykat. Tak teraz skusam keramiku, drzi jak besna :)

Bajdwej, drzim palce a projekt mile rad podporim aspon skusenostami, no musis sa zmierit s tym ze nakolko sa jedna o upravu, takmer vzdy sa nieco vysere. Pevne nervy
wau :) další čára přes rozpočet :D kolik stojí ta keramika jestli se můžu zeptat? Klidně připoj odkaz přesně toho co jsi kupoval :)
VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
ClooWn
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 22 lis 2012, 20:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od ClooWn »

Hele pánové...teďka uplně nová úvaha(bohužel zase jen úvaha a žádný skutek).. co takhle pořídit felicii v pick upu v 1.9d a komplet motor vyměnit za už zmiňované AFN a dát ho komplet do mechaniky...vnitřek se vyřeší jen pásy a sedačkami a jelikož je v zádu korba tak už to lehké bude dost :) a v případě potřeby to bude i praktické při té vší rychlosti pod kapotou..jinak jediné co mě napadá jak je to s poloosami z AFN převodovky do těhlic na felicii....pište další připomínky a díky moc všem co tu radíte :) fakt si toho moc vážím že radíte a neodrazujete :P :P :P
VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
Uživatelský avatar
White
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 25 pro 2013, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Ve Smogu

Příspěvek od White »

ClooWn píše:Hele pánové...teďka uplně nová úvaha(bohužel zase jen úvaha a žádný skutek).. co takhle pořídit felicii v pick upu v 1.9d a komplet motor vyměnit za už zmiňované AFN a dát ho komplet do mechaniky...vnitřek se vyřeší jen pásy a sedačkami a jelikož je v zádu korba tak už to lehké bude dost :) a v případě potřeby to bude i praktické při té vší rychlosti pod kapotou..jinak jediné co mě napadá jak je to s poloosami z AFN převodovky do těhlic na felicii....pište další připomínky a díky moc všem co tu radíte :) fakt si toho moc vážím že radíte a neodrazujete :P :P :P
Při představě feldy se 150kw mi běhá mráz po zádech, to radši kupte nějakou fabii SDI a tam už to jde snadno a sdi fabie se daji sehnat za slusne peníze a myslím že podvozkově i bezpečnostně uplně jinde...
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

myslím, že nejlepší by bylo začít na platformě G4, u G2 nebo G3 to bude spousta práce a peněz a ve finále zjistíš, že je to pořád naprd, dneska se dají G4ky koupit za dobrý peníze, na to kolik je to úsilí udělat něco z G2, aby to za něco stálo, se můžete zeptat CATDAVIDa ;)
ClooWn
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 22 lis 2012, 20:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od ClooWn »

White píše:
ClooWn píše:Hele pánové...teďka uplně nová úvaha(bohužel zase jen úvaha a žádný skutek).. co takhle pořídit felicii v pick upu v 1.9d a komplet motor vyměnit za už zmiňované AFN a dát ho komplet do mechaniky...vnitřek se vyřeší jen pásy a sedačkami a jelikož je v zádu korba tak už to lehké bude dost :) a v případě potřeby to bude i praktické při té vší rychlosti pod kapotou..jinak jediné co mě napadá jak je to s poloosami z AFN převodovky do těhlic na felicii....pište další připomínky a díky moc všem co tu radíte :) fakt si toho moc vážím že radíte a neodrazujete :P :P :P
Při představě feldy se 150kw mi běhá mráz po zádech, to radši kupte nějakou fabii SDI a tam už to jde snadno a sdi fabie se daji sehnat za slusne peníze a myslím že podvozkově i bezpečnostně uplně jinde...
Mě právě taky a proto bych to rád zkusil :) fabii nechceme..ani jednomu se nám nelíbí
VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
ClooWn
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 22 lis 2012, 20:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od ClooWn »

Huml píše:myslím, že nejlepší by bylo začít na platformě G4, u G2 nebo G3 to bude spousta práce a peněz a ve finále zjistíš, že je to pořád naprd, dneska se dají G4ky koupit za dobrý peníze, na to kolik je to úsilí udělat něco z G2, aby to za něco stálo, se můžete zeptat CATDAVIDa ;)
Souhlasím..g4ka je super a je na ní všude strašně moc dílů :) mám jednu doma a právě proto vím že je dobrá ale zároveň chceme stavět něco co se až tak moc nevidí(na silnici)...
VW Golf MkIV RV:99 1.9 TDI/PD 85kW AJM-EGR OFF
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3665
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Mě by se líbilo Lupo, ale do toho v sérii nedávali 1,9 tdi. Jen 1,4 tdi.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
White
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 25 pro 2013, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Ve Smogu

Příspěvek od White »

Pája 19 píše:Mě by se líbilo Lupo, ale do toho v sérii nedávali 1,9 tdi. Jen 1,4 tdi.
A 1.7SDI to by mohl být dobrý adept.
Ale přesto jak psal huml pokud se nelíbí fabie tak golf 4 ideálni varianta :) (mně se zase nelíbí golf 4 :D )
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od mecKo »

ClooWn píše: wau :) další čára přes rozpočet :D kolik stojí ta keramika jestli se můžu zeptat? Klidně připoj odkaz přesně toho co jsi kupoval :)
Objednaval som zo stranky renovak.cz, uplne ti staci jednohmota, pritlacak VR6 a odpruzena kovo-keramicka lamela.

btw, za predpokladu pouzita akych komponentov chces dosiahnut 150 kW ? turbo, trisky, etc..
mh964
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 19 led 2011, 22:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od mh964 »

mam ve fel pick up AFN s VB a sprint 764 je to na flash jednotke a je tam 170ps na origo prevodovke je to celkem zabava ale na podruhe uz by sem do teho nesel ked uz tak PD , je to na SPZ a na STK bez problemu technik pochvalil stav a ze ten motor prehledne kvuli vybornemu stavu napravy brzd a karoserie ...
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

ClooWn píše:To jo ale pořád to není taková zábava jako TDI...to bude podle mě větší prdel..a nejsem si jistej ale podle mě kdyby se poměřil benzín se 150kw a nafta se 150kw tak nafta pojede líp kvůli krouťáku...ale jasan že kotel to ovlivní i převodovka...a jelikož 70-80 tisíc je pro nás dost(samozřejmě že do toho auta narveme víc ale začneme od malých částek) na první investici tak asi stejně radši půjdeme do nafty...nejlepší by bylo koupit nějaký papíry za levno a potom koupit dobrou kastli a předělat vinka :) ale to už je alchymie :)
no nevim, jestli je TDI větší zábava, ale u 1.8T uděláš těch 150kw skoro na sérii, zatímco u nafty je potřeba relativně dost úprav, takže při stejný investici jako do TDI bys z tý 1.8T dostal třeba 200kw a to už je jinde...
A jestli půjdeš do G3, tak sehnat dobrou kastli je problém. Jedině si přitáhnout z Itálie, protože tady neseženeš (a když jo, tak draze).

Jinak felda/lupo a podobně je podle mě nesmysl. Aby to byla pořádná zástavba, tzn. i s převodovkou, která dlouhodobě vydrží ten výkon, tak je potřeba hromada úprav: komplet předělat všechny držáky motoru a převodovky, vyrobit poloosy, přizpůsobit pedály atd. - moc práce, navíc hodně lehkej zadek, což nepřispívá úplně jízdním vlastnostem. A navíc Felda je papír, bez rámu bych do toho asi nesed...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“