octavia 1.6 tlak v chladiacom systeme

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Odpovědi: 0
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Pri naštartovanom motori prúdi voda cez odvzdušnovaciu hadičku smerom do nádržky???
Tomas7
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2011, 14:24

Příspěvek od Tomas7 »

ano
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10330
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

A není jenom vadná zátka na expanzce?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Tomas7
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2011, 14:24

Příspěvek od Tomas7 »

zamenil som s pojazdneho auta .... čo škrtiaca klapka idu tam tušim dve vodne hadice ?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

nič..len tadial ide voda...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Tam je uz elektricky termostat jako na bfq?
Tomas7
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2011, 14:24

Příspěvek od Tomas7 »

ano ... to je bfq termostat komplet s prirubou aj s snimačom teploty je novy tušim že mahle
Tomas7
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2011, 14:24

Příspěvek od Tomas7 »

nikho nenapada nič
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tenhle motor je sráč, kámoš má patrně přesně to, co píše Marek 77, je tam nová hlava i s těsněním, vše je o.k., ale v expanzce je olej.Tak kámoš jezdí..To že ti po vyndání víčka jde voda nahoru by tolik nevadilo není to TDI, ale že máš vlažný chladič a motor se hřeje není normální..Začal bych tím termostatem a sledoval zda v soustavě není pořád vzduch, který dělá pytel..A pořádně chladič osahat, zda je vlažný všude stejně..a není přicpaný..Možné je vše..Z té slabé hadičky do expansky musí jít souvislý proud už při volnoběhu...
nepropadat panice...
Tomas7
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2011, 14:24

Příspěvek od Tomas7 »

no ved to že chladič je vlažny ... ale našiel som stary skušal som zameniť stym že zo stareho som komplet vybral termostat tak chladič uz bol teply ale tlakovalo stale .
Fuxxo
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Odpovědi: 0
Registrován: 13 črc 2012, 22:01
Bydliště: Hnúšťa

Příspěvek od Fuxxo »

mna napada pripchaty radiator kurenia...
AUDI S3 8L 1,8T 154KW AMK, HDS, KAT OFF, Bilstein B8 Sprint, STRONGFELX ON
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

chlapi na dobrom motor nech je akykolvek srac nemozete mat tlak v nadobke, trvde hadice a tobo nie olej vo vode...

chybička se vloudila...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Tomas7
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2011, 14:24

Příspěvek od Tomas7 »

tak ten radiator menil som na b6 čo už ani netolil ale tlak tam nebol a radiator bol upchaty poriadne
Fuxxo
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Odpovědi: 0
Registrován: 13 črc 2012, 22:01
Bydliště: Hnúšťa

Příspěvek od Fuxxo »

stalo by zato pozriet chladiacu schemu B6-ky a tejto 1.6-ky.. podla mna to bude uplne ine....
AUDI S3 8L 1,8T 154KW AMK, HDS, KAT OFF, Bilstein B8 Sprint, STRONGFELX ON
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

octaviask píše:chlapi na dobrom motor nech je akykolvek srac nemozete mat tlak v nadobke, trvde hadice a tobo nie olej vo vode...

chybička se vloudila...
Samozřejmě hadice nemůžou být kamen, ale v soustavě je přetlak asi atmosféry, takže pokud bude motor teplý, tak tam něco bude..Samozřejmě ten olej byl jen příklad, kdy kámoš řešil pořád zasrané víčko a celý vršek nádobky. Řekl jsem mu, ať na to kašle a jezdí. předtím jsem mu ale dal v létě co v něm bylo, protože kámoš je šetřílek a jezdí do práce asi 5km. Bohužel tam pořád něco zůstávalo a i ty hadice byly také tvrdé až moc..Kámoš pečlivka , milovník Golfa 1,6 TD s kterým najel téměř půl mega , přešel, když se mu diesel rozpadl na benzin a nastal obrat- koncern nenávidí a je to poslední auto, které od něho koupil. :)
A není sám, koncern by měl v motorech setsakramentsky přidat. Už neplatí NÁSKOK DÍKY TECHNICE...
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“