Vaše názory

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Vaše názory

Příspěvek od Deivid »

Ahoj klucííí,chci se zeptat.Chci si koupit Golfa 4 kombi v dieselu.Ale zajímá mě,jaké máte zkušenosti s motorem 1.9 TDI 81 kw a 85kw,tedy PDéčko.Slyšel jsem že PD je docela hlučné a případná oprava motoru je nákladná.Má to někdo z Vás?O 66kw neuvažuju.

Moc díky za Vaše názory
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Re: Vaše názory

Příspěvek od reesha »

Deivid píše:Ahoj klucííí,chci se zeptat.Chci si koupit Golfa 4 kombi v dieselu.Ale zajímá mě,jaké máte zkušenosti s motorem 1.9 TDI 81 kw a 85kw,tedy PDéčko.Slyšel jsem že PD je docela hlučné a případná oprava motoru je nákladná.Má to někdo z Vás?O 66kw neuvažuju.

Moc díky za Vaše názory
na PD je všechno drahý, tak tak.

Pokud je výrazný cenový rozdíl mezi 66kW a 81kW, kup 66kW, a uprav ho (jen tryskami z něj uděláš 81kW a víc). Stejně jsou to identické motory.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

Nesmíš se hnet strachovat že ti kára odejde kup nebo ne jinak nic nikdy nekoupíš,vše má sví.Až to budeš kupovat vem někoho kdo tomu trochu rozumí a ten ti řekne.
octule 2.0 BKD
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Jestli ti stačí něco kolem 85kW kup určitě 66kW. Koupíš levněji s lepší výbavou a pak pouze výměna trysek a O.K. Trysky koupíš starší kolem 2000Kč. Ale samozřejmě záleží kus od kusu. Tak ať to výjde!
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deivid »

Výměna trysek,o tom vím,ale,co techničák,následné emise atd
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

čus ! mám GIV vároše 66kw tdi -za dobré služby ho odměním vstřiky , ale i tak to jede dost slušně a ůdržba ? s ohledem na ceny a pracnost v pohodě. 8) jinak jak píše TDI POWER radši lepší výbavu a poléčit motor než holobrádka apak tam všechno dobastlovat. Samozřejmě je to jen a jen tvoje volba - tak ať to klapne :)
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

emise budou ok a co techničák? ja jezdim autem a ne na techničák.
octule 2.0 BKD
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“