Ahoj,dnes jsme dělaly s kámošem rozvody na arl+všechny filtry a náplně.
Dávaly jsme nový palivový filtr mann,který jsme po výměně nezalili.
Problém je ,že auto po poskladání krásně chytlo na drc,ale po cca 10vteřinách chcíplo za doprovodu blého kouře..
Když necháme vyplej klíček minutu a poté ho znovu zapnem ozve se zvuk z nádrže a je slyšet jak z paliváku lítaj bublinky.. motor opět chytne na cca 10 vteřin. když opet chcípne a ned začn startovat tak nechytne...
Myslíte že při výměně filtru mohla padnout podávačka?
Podávačka z filtru vytlačí malého panáka,Filtr nelze dát obráceně (je to leon top sport) a filtr má vstup vstup a termoventil na závlačku.Vrátily jsme i starý filtr,problém je stejný
Rozvody jsme postavily znovu.. měli jsme je označené i na rysky a sedí to!!
Diag bez závad
ty ale mě jednou padala nafta, tak jsem si s tím hral a když jsem přívod strčil do petky tak to vyplivne jen trochu nafty.. jestli chceš vyloučit problem od filtru směr motor, tak dej hadice do petky s naftou a nakopni to.. uvidiš hned.. rele muže vyhodit a spojit na kratko.. pak už jedině podavačka
Jak píšu ,když je vyplé zapalování aspon 2 min ,tak se ozve podavačka a je slyšet jak to s filtru vyžene bubliny.Když hned vypnu a zase zapnu klíček ozve se jen zabzučení .... auto chytne na drc běží 10 vteřin a poté za doprovodu kouře (něco jako nespálená nafta) pomalu chcípne. když hned vypnu a zapnu klíček tak nechytne ,jen točí. počkám opět 2 min a auto chytne opet na drc..
Z filtru vyteče sotva velkej panák(při zapnutí klíčku)
Nene sani je čistý, egr zavrenej, klapka ok, naftu to má, rozvody postavený na přípravky. Jedině kdy to jde je kdyz se odpoji spodni hadice od turba ke cooleru, tak motor beží (je tak tak) na přidání plynu jen lehce zvedne otacky a zacne kuckat. A hrozne kourit nespalenou naftou, nasledne jsem si vsiml, že začal jakoby foukat do sání viz přiložené video