ARL Problém

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

michalteplik
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 19 črc 2012, 22:24
Odpovědi: 0

ARL Problém

Příspěvek od michalteplik »

Ahoj,dnes jsme dělaly s kámošem rozvody na arl+všechny filtry a náplně.

Dávaly jsme nový palivový filtr mann,který jsme po výměně nezalili.

Problém je ,že auto po poskladání krásně chytlo na drc,ale po cca 10vteřinách chcíplo za doprovodu blého kouře..

Když necháme vyplej klíček minutu a poté ho znovu zapnem ozve se zvuk z nádrže a je slyšet jak z paliváku lítaj bublinky.. motor opět chytne na cca 10 vteřin. když opet chcípne a ned začn startovat tak nechytne...

Myslíte že při výměně filtru mohla padnout podávačka?
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

odpoj přivodní hadici a uvidíš jestli podávačka běží ne ? , a zkontroluj jestli jsi to dobře načasoval.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

a či si neprehodil hadičky alebo neotočil filter opačne :?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

UchoTD píše:a či si neprehodil hadičky alebo neotočil filter opačne :?
tiez si myslim
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
michalteplik
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 19 črc 2012, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od michalteplik »

Podávačka z filtru vytlačí malého panáka,Filtr nelze dát obráceně (je to leon top sport) a filtr má vstup vstup a termoventil na závlačku.Vrátily jsme i starý filtr,problém je stejný

Rozvody jsme postavily znovu.. měli jsme je označené i na rysky a sedí to!!
Diag bez závad
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

po otoceni klucom musi podavacka cez filter do tandemu vypluvnut naftu. Po kazdom otoceni (myslim). ak nie hladaj problem v podavacke
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
michalteplik
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 19 črc 2012, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od michalteplik »

To vyplivne ale málo... nebo možná se kouslo relé čerpadla?
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

raz mi umrela podavačka po vymene rozvodu,bohovska sranda vysvetlit zakaznikovy. (wallbash)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

ty ale mě jednou padala nafta, tak jsem si s tím hral a když jsem přívod strčil do petky tak to vyplivne jen trochu nafty.. jestli chceš vyloučit problem od filtru směr motor, tak dej hadice do petky s naftou a nakopni to.. uvidiš hned.. rele muže vyhodit a spojit na kratko.. pak už jedině podavačka
polo 1.4tdi AMF
michalteplik
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 19 črc 2012, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od michalteplik »

Jak píšu ,když je vyplé zapalování aspon 2 min ,tak se ozve podavačka a je slyšet jak to s filtru vyžene bubliny.Když hned vypnu a zase zapnu klíček ozve se jen zabzučení .... auto chytne na drc běží 10 vteřin a poté za doprovodu kouře (něco jako nespálená nafta) pomalu chcípne. když hned vypnu a zapnu klíček tak nechytne ,jen točí. počkám opět 2 min a auto chytne opet na drc..


Z filtru vyteče sotva velkej panák(při zapnutí klíčku)
Tommy TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 394
Registrován: 27 úno 2010, 22:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Poďebrady

Příspěvek od Tommy TDI »

A co do konektoru u podavacího čerpadla strčit multimetr a podívat se co se děje :D
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)

Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr :-) ex automat,original měchy

UNC 060

AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 :-))
michalteplik
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 19 črc 2012, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od michalteplik »

Naftu to ma. Kdyzvodpojime hadice od sání auto vrčí. Uz nevime co s tim
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nemáte v sání někde šluklou hadru?
michalteplik
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 19 črc 2012, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od michalteplik »

Nene sani je čistý, egr zavrenej, klapka ok, naftu to má, rozvody postavený na přípravky. Jedině kdy to jde je kdyz se odpoji spodni hadice od turba ke cooleru, tak motor beží (je tak tak) na přidání plynu jen lehce zvedne otacky a zacne kuckat. A hrozne kourit nespalenou naftou, nasledne jsem si vsiml, že začal jakoby foukat do sání viz přiložené video


https://youtu.be/Hy-HqBA-tH0
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Ucpaný výfuk... Zkuste odpojit tu spodní trubku k egr.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“